Joo pitää joskus etsiä toi. Just Youtubessa niitä mainoksia kyllä vähän näkyykin.Ad-plokki vaan pois päältä. Aukeaa Youtubessakin ihan toinen, salattu maailma taviksillekin.
Kyllä tämä maailma on sitten pieni paikka. Se tuli todistettua taas tänään. Työpaikkani emäntä ja hänen samassa työpaikassa oleva siskonsa olikin etenkin äiti-vainaan tuttuja ja nämä siskokset tuntevat myös isäni ja toisinpäin, isäni tuntee myös nämä siskokset ja terveisiä tuli tänään minun kautta lähetettyä.
Meni näin kauan että tämä asia valkeni kenellekään osapuolelle. Vaikka olenhan minä tuolla töissä ollut jo viime syksystä alkaen. Minulle kun tämä siskospari ei oikein ollut ennen tuttuja kuitenkaan vaikka kyllä heidän tyttönimensä oli minullekin jokseenkin tuttu.
Mutta just tuo on hidastanut varmasti asioiden selviämistä kun ihmiset ovat tyttönimiensä perusteella tuttuja toisilleen. Ja nyt on ollut käytössä toiset sukunimet.
Mutta tänään kun ihan toisessa asiayhteydessä oli puhetta sukunimestä X paikkakunnalla Y niin tämä sai minun hälytyskellot soimaan sillä tuo sukunimi X oli äitini sukunimi ja paikkakunta Y äitini synnyinkunta. Ja siitä ne asiat ja ihmissuhteet sitten selkenivät. Tämä siskospari on myös kotoisin tuolta paikkakunnalta Y.
Ei voi kuin taas ihmetellä kuinka pieni tämä maailma onkaan.
Sukunimi Forrester ja paikkakunta Los Angeles?
Yksi existäni oli kotosin Kainuusta. Oli jännä kun käytiin appivanhemmilla ja joku joulu poikettiin hautuumaalla. Hautoja oli kyllä vissiin satoja mutta sukunimiä varmaan viittä erilaista.Heh. Ei kun paikkakunta paljon, paljon pienempi kuin Los Angeles. Jopa Suomen mittakaavalla erittäin pieni paikkakunta kyseessä. Siksi olikin suht helppoa yhdistää nimet ja paikkakunnat toisiinsa ja heti laskea mielessä 1+1=2 ja älytä että tuo siskospari puhui minun suvun talosta.
Heikkinen ja Korhonen. Onko muka muita?Yksi existäni oli kotosin Kainuusta. Oli jännä kun käytiin appivanhemmilla ja joku joulu poikettiin hautuumaalla. Hautoja oli kyllä vissiin satoja mutta sukunimiä varmaan viittä erilaista.
Heikkisiä taisi olla puolet. Jokunen Pulkkinen ja Kyllönen kans.Heikkinen ja Korhonen. Onko muka muita?
Heikkisiä taisi olla puolet. Jokunen Pulkkinen ja Kyllönen kans.
Yksi existäni oli kotosin Kainuusta. Oli jännä kun käytiin appivanhemmilla ja joku joulu poikettiin hautuumaalla. Hautoja oli kyllä vissiin satoja mutta sukunimiä varmaan viittä erilaista.
Clasulla on melkein universaaleja pussukoita. Pitää ostaa vain sopiva kiinnityslevy.Ihminen on käynyt Kuussa ja laittanut mönkijöitä Marsiin, mutta vieläkään ei osata valmistaa pölypussia joka kävisi kaikkiin imureihin.
My brother from another mother. Juuri näin. Olisi edes jompikumpi puoli nähtävillä. Perseet on seksikkäitä, mut on ne etupuoletkin seksikkäitä. Kireet pöksyt niin voi nähdä jalkojen muotoa ja miten ne sointuu haarojen väliin. Onko haarojen välissä iso kumpu vai vanha kunnon takavittu. Tärkeitä asioita nämä.Sitä ihmettelen, että kun naiset pitävät tiukkoja housuja, niin minkä takia niiden kanssa pitää olla sitten pitkä paita. Menee koko idea hukkaan.
Voiko tätä nyt enää paremmin sanoa. Täysin samaa mieltä veljen kanssa.My brother from another mother. Juuri näin. Olisi edes jompikumpi puoli nähtävillä. Perseet on seksikkäitä, mut on ne etupuoletkin seksikkäitä. Kireet pöksyt niin voi nähdä jalkojen muotoa ja miten ne sointuu haarojen väliin. Onko haarojen välissä iso kumpu vai vanha kunnon takavittu. Tärkeitä asioita nämä.
My brother from another mother. Juuri näin. Olisi edes jompikumpi puoli nähtävillä. Perseet on seksikkäitä, mut on ne etupuoletkin seksikkäitä. Kireet pöksyt niin voi nähdä jalkojen muotoa ja miten ne sointuu haarojen väliin. Onko haarojen välissä iso kumpu vai vanha kunnon takavittu. Tärkeitä asioita nämä.
pussiton imuri on sentään keksittyIhminen on käynyt Kuussa ja laittanut mönkijöitä Marsiin, mutta vieläkään ei osata valmistaa pölypussia joka kävisi kaikkiin imureihin.
Mie en jaksa enää lukea koko ketjua, en ole jaksanut pitkään aikaan. Minkä tässä on oppinut, niin yhteiskunnat ovat kuin valtamerilaivat. Saattaa tulla uudet koordinaatit, että käännä nyt saatana äkkiä, jäävuori! Mutta perämiehen ja kapteenin välillä tieto kulkee miten kulkee, ja ottaahan se aikansa että iso objekti kääntyy edes vähän...Jo vajaa 600 sivua Korona-ketjussa ja vielä ne jaksaa. Kerroin jo alkuvaiheessa, että se tulee leviämään ja Suomeenkin tulee rajoitukset, eikä kukaan uskonut. No nyt näin on. Mitä ne vielä jauhaa?
Samma hår. Jaksoin osallistuakkin jonkun aikaa, mutta se meni koko ajan enemmän ja enemmän vänkäämiseksi. Antaa muiden vängätä. Mä en jaksa vängätä. Oon vängänny tarpeeks. Nautin nyt elämästä, enkä vänkää turhia.Mie en jaksa enää lukea koko ketjua, en ole jaksanut pitkään aikaan.
Sitä en kyllä koskaan ole oppinut ymmärtämään, että miksi ihmiset haluavat laittaa kuvia vartaloistaan toisten katsottavaksi ja kuolattavaksi? Rahanko takia? Tienaako ne noilla?