Konsta Kepuli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Saksan ilmafarhrzwaffen".Uutisissa sanottiin Lufthansan poistavan laivastostaan 40 konetta. Miksi lentoyhtiöllä on laivasto?
Saksan ilmafarhrzwaffen".Uutisissa sanottiin Lufthansan poistavan laivastostaan 40 konetta. Miksi lentoyhtiöllä on laivasto?
Onko niissä sisällä joku logokiekko tai game worn -pelipaita? Kyllä mulle hupparikin kelpaisi. Tai joku naughty cheerleaders -kalenteri.Mistä v*@#n putiikista löytyy noita Liigan virallisia pääsiäismunia?
Toistaiseksi on paljastunut vain Ässien mysteerivalmentajat ja Rautakorven tulitikut.Onko niissä sisällä joku logokiekko tai game worn -pelipaita? Kyllä mulle hupparikin kelpaisi. Tai joku naughty cheerleaders -kalenteri.
Tukion luistimet löyty multa.Toistaiseksi on paljastunut vain Ässien mysteerivalmentajat ja Rautakorven tulitikut.
Kaveri oli kuulemma saanut Antti Suomelan HIFK-sopparin.Tukion luistimet löyty multa.
Tukion luistimet löyty multa.
Siis nää on ne varaluistinten varaluistimet. Soitin jo Hannulle.Ykköset vai varaluistimet?
Täällä löytyi Ruohomaan mailat.
Mulle tulee samalla frekvenssillä Lukon 2. mestaruuksia kuin aikoinaan Hockey Liiga-patukoista Erik Kakkoja (hihhihhii)...Toistaiseksi on paljastunut vain Ässien mysteerivalmentajat ja Rautakorven tulitikut.
Tuli mieleen alla oleva kuva:Tilaa tavaraa Kiinasta. Saat jotain, mutta vain tuurilla sitä mitä halusit.
Mä sain Suskin, ihana pääsiäinenOnko niissä sisällä joku logokiekko tai game worn -pelipaita? Kyllä mulle hupparikin kelpaisi. Tai joku naughty cheerleaders -kalenteri.
Muista laittaa kiertopalkinto takaisin jakoon.Mä sain Suskin, ihana pääsiäinen
Valelen juuri suklaatia Suskin vartalolle ja pistän kylmiöönMuista laittaa kiertopalkinto takaisin jakoon.
Mulla oli tyhjä, mutta turenkilaiset sanoi että se on Kai Rautio. Kysymys on enää onko Kai Rautio?Toistaiseksi on paljastunut vain Ässien mysteerivalmentajat ja Rautakorven tulitikut.
Ei ne raukat osaa juoda oikein.Vastaus on sana "Fleet"
Mutta oma ihmetyksen aihe liittyy kännäämiseen. Miksi ihmeessä jotkut haluavat mahdollisimman nopeasti sammua? Tykkään kyllä juoda ja paljon, mutta ei ole tullut ikinä mieleenkään vetää kaikkea ykkösellä tyhjäksi.
Tämähän on Pasila-sarjan Operaatio Hanasta suora alkukohtaus kun deeku lainaa hipsterien käsidesiä.Sörnäisten metroasemalla käsidesiä. Sumppu auki lentokone tulee.
No mut kerran olin yhdellä tyypillä, joka katsoi South parkkia. Mäkin näin sen yhden jakson. Ei ollut mun juttu. Lapsena tietty on katsonut piirrettyjä, mutta ei niistä muista.Tämähän on Pasila-sarjan Operaatio Hanasta suora alkukohtaus kun deeku lainaa hipsterien käsidesiä.
Hieno ja hauska kirjoitus sekä samalla asiallinen ihmettely. Oma teoriani on seuraava. Siinä ei niinkään epäillä sitä etteikö mies asiallisesti käyttäisi kumia pannessaan huoria viipurin reissulla. Ja varmasti käyttää kumia myös pikkujouluissa pannessaan sihteeriä toimiston pöydällä ja vielä myöhemmin jatkopaikan vessassa. Mutta ongelma tässä on se vaimo. Se e-pillereitä syödessään ja pienillä kananavoilla ajatellessaan luulee olevansa turvassa eikä hän tajua vaatia omilta kertapanoiltaan kortsua vaan nauttii siitä, kun saa tuntea kerrankin munaa ilman kumia siinä välissä. Eli ongelma tässä on se vaimo ja siksi opettaja suositellut, että parisuhteessa hyvä käyttää kondomia. Tämä siis vain minun teoriani.Ihmettelen ennen aamua yhden ihmettyasian tässä: meille koulussa opetettiin, että ehkäisyä pitää käyttää, jotta säästyy vaikka ei-toivotuilta raskauksilta. Mmm-mjoo, tekee järkeä, kyllä.
Lisäksi sanottiin, että se suojaa sukupuolitaudeilta. Okei hei, hieno homma! Meitsi rattailla.
Sitten sanottiin, että parisuhteessakin kannattaa käyttää kondomia vaikka nainen söisi e-pillereitä, koska on näitä aidseja. Ööh, siis tota eh, vai miten?
Joskus myöhemmin epätietoisena uskaltauduin joltain kysymään, että jos harjoittaa suojaamatonta yhdyntää, voiko se AIDS siis kehittyä siinä? Vastaus oli että ei tietenkään, jos kummallakaan sitä ei ole. No mutta miksi sitä kortsua pitää käyttää jos kummallakaan ei ole adidasta? En osaa sanoa, kuului valistunut kommentti.
Näin aikuisena olen olettanut, että jos se meidän biologian tai joku muu ihme terveysyhteiskuntaoppiopettaja ei ollut ihan sekaisin, niin tässä skenessä oletetaan ihmisten käyvän oletuksena viipurin matkoillaan huorissa ja näin avioliitossakin kannattaa sitten käyttää kortsua.
Meikäläiselle, yksiavioiselle fasaanille tämä on ihan järkyttävää. Ja jos pakko käydä huorissa - eikö voisi tehdä niin päin, että kotona ei tarvii käyttää kumia mutta vieraissa olis pakko?
Ei ole mun maailma tämä.
Hyvä Kansalainen Hera. Ei ehkä tullut riittävän hyvin selville, mutta ajatuksena oli toki, että ihan sama kumpi vieraissa käy.Hieno ja hauska kirjoitus sekä samalla asiallinen ihmettely. Oma teoriani on seuraava. Siinä ei niinkään epäillä sitä etteikö mies asiallisesti käyttäisi kumia pannessaan huoria viipurin reissulla. Ja varmasti käyttää kumia myös pikkujouluissa pannessaan sihteeriä toimiston pöydällä ja vielä myöhemmin jatkopaikan vessassa. Mutta ongelma tässä on se vaimo. Se e-pillereitä syödessään ja pienillä kananavoilla ajatellessaan luulee olevansa turvassa eikä hän tajua vaatia omilta kertapanoiltaan kortsua vaan nauttii siitä, kun saa tuntea kerrankin munaa ilman kumia siinä välissä. Eli ongelma tässä on se vaimo ja siksi opettaja suositellut, että parisuhteessa hyvä käyttää kondomia. Tämä siis vain minun teoriani.
Muista pestä kädet ja pysy tterveenä!
-Hera80-
välittävä kansalainen
Jos se teidän maikka oli jokin kortsufirman sponsoiroima mainostaja. Että aina kannattaa käyttää kumia niin pysyy kortsufirman liikavaihto hyvänä. No joo...Sitten sanottiin, että parisuhteessakin kannattaa käyttää kondomia vaikka nainen söisi e-pillereitä, koska on näitä aidseja. Ööh, siis tota eh, vai miten?
Kokovartalokumi, päästä varpaisiin, mallia mies ja alaston ase elokuva. Ei tuu, tauteja, ei koronaa, eikä seksistäkään mitään. Eli hyvä varmuusväline.Minä käytän aina kondomia. Paitsi naidessa ja kustessa en, silloin se olisi vaan tiellä.