@Moderaattorit toivat pienen jouluyllätyksen.
Hei.
Olemme päättäneet antaa kolmen kuukauden ketjunavauskiellon. Kuten ennen päivitystäkin, emme saa automaationa tätä asetettua, joten ilmoitathan meille kolmen kuukauden päästä, mikäli emme omatoimisesti ole muistaneet kieltoa poistaa.
Perustelutkin lienevät ihan paikallaan
Tulisiko hallituksen erota, ja järjestää uudet eduskuntavaalit?
Hallituskeskustelu on käynyt kuumana pitkään. Tulisiko Suomen hallituksen erota, ja järjestää uudet eduskuntavaalit?
keskustelu.jatkoaika.com
Kotiuttaminen Al-Holin leiriltä
Keskustelu Al-Holin leiriltä kotiuttamisesta käy kuumana. Mitä mieltä olet kotiuttamisesta? Kyselyssä on 3 vaihtoehtoa.
keskustelu.jatkoaika.com
Plussaa, aiheet olivat ajankohtaisia ja sinällään oikein perusteltuja. Mutta avauksien sisältö oli edelleen aika heikkoa ja tässä tuli vähän sellainen "päivän gallup"-fiilis. Siksi päätimme antaa uuden ketjunavauskiellon, mutta emme kuitenkaan tee korotusta.
Terveisin
Moderaattorit
Tässäpä näkemykseni. Eli jos tekee ketjun, jossa äänestetään, niin äänestyksen otsikossa + vaihtoehdoissa pitäisi näkyä oleellinen, kuten nyt. Yleensä jokaisella äänestäjällä on mielipide olemassa, vaikka ei lukisi ns. ketjun perusteluja. Yksinkertainen on kaunista, se on mun mielipide.
Mutta joo, mitä tästä oppia muille?
No, kirjoittakaa jotain diipadaapa/hölynpölyä kirjoitusosioon. Ja varmuudenvuoksi välttäkää hallituksen arvosteluja.
Toisaalta hyvähän se on, että ketjuja avaa ne, jotka tekee sen oikein, palstan sääntöjen mukaan. Itte ku oon tällanen tavis, hieman juntti ja tyhmäkin, niin mulle jää mahdollisuus pyytää ketjunavauksia niiltä, jotka tekee sen oikein.
Eli asia on lopulta ok, vaikka tätä ihmettelinkin.