K
Kiekkokatsoja
Ihmetyttää se, että kuinka mun vapaapäivien yöunet on lyhentyneet ainakin tunnin, ellei jopa kaksi. Näin on ollut kesäloman päättymisestä alkaen. Ehkä oon tullut vanhaksi.. ?
Esimerkkejä:Nykyiset, ulkomailta omaksutut, erityisesti HS:n ja Ylen suosimat "klikkiotsikko 2.0":t, eli noin 20-30 sanaiset otsakkeet, ovat asia sinällään. ...
Mietoja juon silloin, kun pitää olla sosiaalinen ja seurustella. Ei pätkähdä liian helposti känniin. Sitten kun pitää vaan saada huppu himmeäksi niin leka votkaa tai viskiä. Viime vuosina olen nauttinut tosin konjakistakin aika lailla.Ihmettelen kyllä miten joku voi jaksaa juoda jotain kaljaa kun kirkkaalla viinalla pääsee samaan tulokseen paljon helpommalla. Eihän se voi muka olla rahasta kiinni jos haluaa. Kalja on kyllä jotain amatöörien hommaa kun kirkas viinakin on keksitty. Ja hymiön paikka on tässä...
On juu. Ollut jo muutaman vuoden tuon värinen. Ei mitään tietoa, että minkä takia.Ihmettelen Typhoonin jään väriä, eilen erätauolla tuli Liigaliven kuvaa TPS-Ässät matsista ja koko jää oli sen näköinen, kuin joku olisi kussut jäädytys veteen, paitsi mainosten taustat oli valkoiset.
Oliko se livenä saman näköinen?
Ittelle kalja sopii paljon paremmin. Jäykkää kun tulee kiskottua melkein samaan tahtiin kun kaljaa niin lopputuloksen voi sitten kukin arvailla. Kalja taas ei tunnu niinkään nousevan päähän, mutta silti tulee semmonen rento meininki vaikka särpis kuinka. No kusella saa kyllä juosta tämän tästä. Ja kaljan lipittämisen lopettaa ihan luonnostaan ajoissa kun tulee yksinkertaisesti pötsi täyteen.Ihmettelen kyllä miten joku voi jaksaa juoda jotain kaljaa kun kirkkaalla viinalla pääsee samaan tulokseen paljon helpommalla. Eihän se voi muka olla rahasta kiinni jos haluaa. Kalja on kyllä jotain amatöörien hommaa kun kirkas viinakin on keksitty. Ja hymiön paikka on tässä...
Virtasen potkujen syy selvisi... Kävi kusemassa jäälle...Ihmettelen Typhoonin jään väriä, eilen erätauolla tuli Liigaliven kuvaa TPS-Ässät matsista ja koko jää oli sen näköinen, kuin joku olisi kussut jäädytys veteen, paitsi mainosten taustat oli valkoiset.
Oliko se livenä saman näköinen?
No eikös nuo käytä turkulaista kraanavettä? Selittänee värin.On juu. Ollut jo muutaman vuoden tuon värinen. Ei mitään tietoa, että minkä takia.
Voi olla. Jännästi kuitenkin mainosten alle on saatu valkoista jäätä.No eikös nuo käytä turkulaista kraanavettä? Selittänee värin.
Gatorade Centerin jäällä on kuitenkin luistellut jo toista kautta jatkuvasti housuihinsa kuseva joukkue, niin luultavasti se kusi on kerinnyt imeytyä jo jään alle.Kieltämättä eriskummallinen tuo Gatoraden kermankellertävä jää. Mitä ihmettä sille on oikein tapahtunut? Näyttää epäedustavalta. Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka pitkään tuo väri on ollut siinä.
En juo kaljaa, lonkeroa kylläkin. Joskus viiniä. Tykkään myös viskistä ja konjakkikin menee, mutta jos juon niillä itseni kunnon humalaan, on aamulla pää kipeä. Semmoinen tunne, että joku työtää naulaa aivoihin. Jos liikahtaa, niin sattuu. Jos nautin saman alkoholimäärän lonkerona tai viininä niin aamulla ei ole mitään ongelmia. Tämä päänsärky alkoi tulemaan josku neljänkympin jälkeen. Kaikkea se ”vanhuus” tuo tullessaan. Ehkä se on hinta siitä, ettei ennen sitä tullut kankkusta juuri mistään.Ihmettelen kyllä miten joku voi jaksaa juoda jotain kaljaa kun kirkkaalla viinalla pääsee samaan tulokseen paljon helpommalla. Eihän se voi muka olla rahasta kiinni jos haluaa. Kalja on kyllä jotain amatöörien hommaa kun kirkas viinakin on keksitty. Ja hymiön paikka on tässä...
Kuukauden loma jatkoajasta?Ihmetelkääs tätä.
Olenko Matti vai Teppo?
Arvanneiden kesken arvotaan loma.
Ihmetelkääs tätä.
Olenko Matti vai Teppo?
Arvanneiden kesken arvotaan loma.
Opimme, että jos haluat nukkua, juo viinaa. Ja minä haluan nukkua.Edelleen hieman ihmetyttää sama asia. Jätin alkoholin pois, siis viikonloppuisin tai yleensäkin vapaa-aikana. Ja yöunet on vähentyneet 1-2h aikaisemmasta. Siis kokonaan kaikista mun vuosista, jolloin toki oon aikaismminkin ollut tipatta, ja vähä käyttävä enimmäkseen.
Herään vaan aamulla. On väsy, mutta uni loppuu. Mitä tästä opimme?
En juo. Riittää vähempikin uni, kun kunto on jo hieman parempi.Opimme, että jos haluat nukkua, juo viinaa. Ja minä haluan nukkua.