Jyväsjemmari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, D Team
Kuuntelin koneellani musiikkia ja yhtäkkiä windowsin äänenvoimakkuus hyppäsi sataan 18:sta. Pärähti Apulannan Trauma aika kovaa. Mitähän nappia minä oikein painoin.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006201674.html
”Eriksson pohtii, milloin esimerkiksi politiikassa reagoidaan hänen kaltaisten, asuntoloukussa elävien ihmisten tilanteeseen.”
Ihmettelen miksi yhteiskuntaa itketään aina apuun.
Siis vissiin ollu jo kuukauden päivät ja telsu.fi mukaan ei loppua näy... Ei helevetti. Pelottavan usein se on rouvalla telkkarissa päällä...Kun tuossa vähän kanavasurffailin niin huomasin että TLC:llä on vain pelkkiä hääpukuohjelmia päivät pitkät (ja yöt). Tahdon hääpuvun ja saman formaatin Britannia, Vegas, XXL ja kaasot. Varmaan joku hääpukumaraton menossa mutta silti aika hämmentävää.
Ei sillä ettenkö itsekin kanavasurffaillessa pysähdy hetkeksi katselemaan pukuja. Mutta tuntuu hassulta että kanavalla pyöritetään saman ohjelman eri versioita jatkuvalla syötöllä. Viikonloppuna näyttää tulevan jo vähän jotain muutakin.Siis vissiin ollu jo kuukauden päivät ja telsu.fi mukaan ei loppua näy... Ei helevetti. Pelottavan usein se on rouvalla telkkarissa päällä...
Kemiönsaarta, tai varsinkin Taalintehdasta on lyöty oikein Valtakunnan Mediassa viime aikoina, kun ensin raportoitiin asiointilaiturin sarjavarastelijasta:https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006201674.html
”Eriksson pohtii, milloin esimerkiksi politiikassa reagoidaan hänen kaltaisten, asuntoloukussa elävien ihmisten tilanteeseen.”
Ihmettelen miksi yhteiskuntaa itketään aina apuun.
Jos olisit nainen niin ei voisi ymmärtää. Asuin yhden naaraan kanssa parikymmentä vuotta enkä oppinut ymmärtämään tätä vastakkaista sukupuolta. Ehkä se oli osasyy siihen, että lusikat meni jakoon. Mene ja tiedä. Itse kun kasvoi semmoisessa kodissa, jossa ei juuri tunteita näytetty niin jotenkin on jäänyt päälle semmoinen tunteiden torjuminen ja peittely. Vaikka niitä nyt on viime vuodet pyrkinyt jotenkin ymmärtämään tai tulkitsemaan niin aika vaikeaa se on ollut. Ehkä ne sitten vaan menee omia polkujaan ja se on vaan hyväksyttävä.Edelliset tunnit olen koittanut ymmärtää itseäni ja viime päivien tunteitani. Mutta voiko tunteita kuinka hyvin hallita ja ymmärtää?
Olen ihmetellyt omia tunteitani tiettyjä asioita kohtaan. Mistä ne kumpuavat? Mutta kait se on niinkin, että tekonsa voi harkita, sanansa valita mutta tunteet kulkevat omia teitään?
Pitääkö sitä siis edes kuinka hyvin ymmärtää itseään ja omia tunteitaan? Vai elää vain mukana?
Edelliset tunnit olen koittanut ymmärtää itseäni ja viime päivien tunteitani. Mutta voiko tunteita kuinka hyvin hallita ja ymmärtää?
Pitääkö sitä siis edes kuinka hyvin ymmärtää itseään ja omia tunteitaan? Vai elää vain mukana?
Onko samanlainen taruolento, kuin hampaaton kanukki?Hampaaton mummo kimpussani, EI ole haaveeni.
öö.. ei. Kanukki lienee peloite, tosin mummokin voi olla sitä. Mutta kanukki yrittää aiheuttaa sekavuutta, mummo puolestaan tulee "rakkaus" edellä esiin.Onko samanlainen taruolento, kuin hampaaton kanukki?
Mopoilijoita ei ainakaan koske tai ei ainakaan meitä koskenut. Se oli muuten huoletonta aikaa. Ihan niinkuin mulla nykyään olisi jotain huolia tai stressiä.Eikö nopeusrajoitukset ja liikennesäännöt koske moottoripyöräilijöitä? Oli taas kyllä taas sen verran hurjia ohituksia ja ylinopeuksia motoristeilla että mietin liikkuuko niiden päässä mitään... No varmasti monet ja taas monet moottoripyöräilijät ajavat siivosti mutta tänään ei sellaisia tullut havaittua.
Kaveriporukka on jossain Turun saaristossa. Tuntuvat vieläkin olevan päissään, pl kuski. Mä olin eilen 50-kymppisillä, kaksi lasia cavaa ja 2 valkkaria, vegaanisafkaa Alppiharjussa. Kymmeneltä himassa. En valita.