Täyty kyllä taas ihmetellä joidenkin käyttäytymistä liikenteessä. Tosiaan lähdin töistä ja siinä heti on risteys ja stop-merkki. Käännyin normaalisti vasemmalle ja kiinnitin heti huomioni takana tulevaan autoo, joka ei pysähtynyt, vaan tuli heti minun perässäni. Sitten aivan minun perseeseni kiinni ja välillä ajoi keskellä ja välillä ihan reunssa. Siinä ajettiin jonkin aikaa peräkanaa, kunnes tuli satasen nopeusrajoitus. Päätin painaa vähän kaasua ja nostin nopuden noin 120km/h ja tein vähän eroa. Ei aikaakaan, niin sama auto ihan perässä kiinni. No sitten taas ajettiin hetki, kunnes rajoitus laski. Ensin 80 sitten 60. Ajattelin kiusata ja ajaa ihan tasan 60. Tämän tehtyäni se tajusi jättää väliä minuun. Jouduin itse vähän matkan päästä jarruttamaan, koska edessä oli auto joka yritti kääntyä vasemmalle. Vastaan tuli kuitenkin niin paljon autoja, eikä hän ei päässyt, joten minäkin jouduin pysähtymään. Perässä oleva auto tuli ihan kiinni minuun. Viimein, kun päästiin lähtemään, niin lähdin kiihdyttämään aivan normaalisti. Takana tuleva pösö kuitenkin lähti aivan saatanasti ohi ja painoi varmaa 140 lasissa eteenpäin, toivottavasti poliisin ratsiaa kohti.
Olin aivan varma, että kuski on joku amispoika mallu huulessa ja lippa ylhäällä, mutta olin väärässä. Kuski oli joku +40 äijä ja hänellä oli ilmeisesti huono päivä.
Pakko vielä hieman ylimielisesti kommentoida, että jos olisin alkanut kenkimään oikein kunnolla, niin se pösö olisi kyllä jäänyt kuin tikku paskaan ;)