Ihmettelyketju

• 6 480 749
  • 39 075
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Istun tässä tietokoneeni ääressä, juurin tulin saunasta ja ihmettelen miksi täällä haisee pullataikina tai jotain...
Kävelin eräänä iltana kaupungilla ja joka puolella tuoksui kardemumma. Siis kardemumma. Samaan aikaan mukava ja hämmentävä kokemus.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Fazerin keksi- ja suklaasekoilujen uusin käänne on "sinisen levyn" Tutti Frutti -versio (!), eli ilmeisesti liivatesokeripaloja suklaan seassa. Oksettaa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joskus tämä maailma vain jaksa ihmetyttää. France 24 kertoo kuinka Irakin huumekauppa taas alkaa kukoistaa, kristallia saa helposti ja pilvin pimein.

En tietenkään ole huumekauppaa vastaan, mutta huvittaa ja toisaalta arvostaa joidenkin ammattitaitoa kuinka samantien pusketaan markkinoille. Ennen siellä oli sota ja nyt alkaa yhteiskunta palata raiteilleen.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Lueskellut tässä kultajuhlajuttuja ja osui silmään sellainen juttu, että suomalaiset tapaavat juhlia kiipeilemällä korkeisiin ja vaarallisiin paikkoihin. Näistä tekosista johtuvia erilaisia leikkauksia on nyt tehty useampiakin. Kyllä mä sen ymmärrän, että kännissä saattaa pudota jostain suihkulähteestä ja murtaa koipensa, mutta mikä helevetti saa ihmisen kiipeämään henkensä kaupalla jonnekin nostokurkeen mestaruusjuhlissa. Sitä minä ihmettelen ja sitä myös, että onkohan tämä puhtaasti suomalainen ilmiö.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lueskellut tässä kultajuhlajuttuja ja osui silmään sellainen juttu, että suomalaiset tapaavat juhlia kiipeilemällä korkeisiin ja vaarallisiin paikkoihin. Näistä tekosista johtuvia erilaisia leikkauksia on nyt tehty useampiakin. Kyllä mä sen ymmärrän, että kännissä saattaa pudota jostain suihkulähteestä ja murtaa koipensa, mutta mikä helevetti saa ihmisen kiipeämään henkensä kaupalla jonnekin nostokurkeen mestaruusjuhlissa. Sitä minä ihmettelen ja sitä myös, että onkohan tämä puhtaasti suomalainen ilmiö.

No ei ole suomalainen. Darwin-palkinnon tavoittelu on globaali-ilmiö. Varsinkin selfieita ottaessa porukkaa lakoaa kuin heinää. Ei niistä kaikista uutisoida.

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
juhlii nyt MM-KULTAA!
Ihmettelen että näen tuon lainatun tekstin väriosion vihreänä vaikka se varmasti on monien muiden mielestä keltainen. Olen nähnyt monia muitakin värejä eri tavalla kun monet muut. Riparilla kiistelin siitä oliko paitani raita harmaa vai beige (liittyi värin pelaamiseen, jos joku tietää mitä se on). Siskoni auto on mielestäni ruskea vaikka muut näkee sen tumman harmaana (se on sen myyntiväri). Äitini maalasi eteisen vaalenharmaaksi, minun mielestä se on miedon vaaleanvihreä.

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Joo ei ole puhtaasti suomalainen ilmiö. Mutta jos tämä ilmiö koetaan ongelmalliseksi, Amerikoista voisi hakea mallia asian ehkäisemiseen.

Work Crews Grease Light Poles In Philadelphia

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo ei ole puhtaasti suomalainen ilmiö. Mutta jos tämä ilmiö koetaan ongelmalliseksi, Amerikoista voisi hakea mallia asian ehkäisemiseen.

Ei, tässä korjataan seurauksia. Pitäisi miettiä syitä ja ehkäistä niitä, Ehkä se olisi yksi keino, jos häviäisi kaikki pelit.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko teillä välillä blackoutteja kokonaisista päivistä? Viime lauantaista mä en muista mitään. Ihmettelin sitä sunnuntaiaamuna kaverilla. Siis perjantaina menin sinne ja yhden yön vaan nukuin. No onneks Suomi oli voittanut.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
WCargo OY:n toimitusjohtaja sai Il:n mukaan 30 päiväsakkoa työturvallisuusrikoksesta kun trukkikuski menetti kinttunsa. Sakon määrä? 180€. Aika harvassa ne firmat missä TJ vetää samansuuruista liksaa kun työmarkkinatuki. Paitti Tappara ny tiätenkin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihmettelen että näen tuon lainatun tekstin väriosion vihreänä vaikka se varmasti on monien muiden mielestä keltainen. Olen nähnyt monia muitakin värejä eri tavalla kun monet muut. Riparilla kiistelin siitä oliko paitani raita harmaa vai beige (liittyi värin pelaamiseen, jos joku tietää mitä se on). Siskoni auto on mielestäni ruskea vaikka muut näkee sen tumman harmaana (se on sen myyntiväri). Äitini maalasi eteisen vaalenharmaaksi, minun mielestä se on miedon vaaleanvihreä.

Mullakin tossa näkyy vihreää, mutta näenkin värit vähän miten sattuu. Keltainen ja vihreä mulla menee jatkuvasti sekaisin. Eli emme ole yksin!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksihän Jatkoajassa on viime päivinä ollut niin paljon mielensäpahoittajia. Suomi kuitenkin mestari jne. Vai onkohan toikin jotain kahvit näppikselle -juttua ja ei oikeasti edes hymyilytä. Huvittaa vaan.

K

Kiekkokatsoja

Miksihän Jatkoajassa on viime päivinä ollut niin paljon mielensäpahoittajia. Suomi kuitenkin mestari jne. Vai onkohan toikin jotain kahvit näppikselle -juttua ja ei oikeasti edes hymyilytä. Huvittaa vaan.
Katsos kun ihminen harvoin oppii mitään, kun ei halua oppia.
Luulisi että tuo tapa millä mestaruus tuli, niin lisäisi sitä että yritettäis pärjätä paremmin.. niin keskenämme, kuin itsemmekin kanssa.
Ajattelin perustaa viestiketjun siitä että mitä mestaruudesta opimme. Mutta pahoitin mieleni jo ennakkoon, sillä ei siihen kuitenkaan kukaan kirjoittaisi...
Jotain jo lyhesti laitoin, ketjuun jonne on kaikkien...

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos mulla olisi 25 miljoonan purjepaatti ja siihen miehistö, niin luulen että keksisin reitille Mallorca-Genova jonkun muun etenemistavan kuin jumalauta rahtilaivan kannella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy