Jyväsjemmari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, D Team
Istun tässä tietokoneeni ääressä, juurin tulin saunasta ja ihmettelen miksi täällä haisee pullataikina tai jotain...
Istun tässä tietokoneeni ääressä, juurin tulin saunasta ja ihmettelen miksi täällä haisee pullataikina tai jotain...
Kävelin eräänä iltana kaupungilla ja joka puolella tuoksui kardemumma. Siis kardemumma. Samaan aikaan mukava ja hämmentävä kokemus.Istun tässä tietokoneeni ääressä, juurin tulin saunasta ja ihmettelen miksi täällä haisee pullataikina tai jotain...
...on kaikki kansa pötköllään, vain rosvot raataa työssäKävelin eräänä iltana kaupungilla ja joka puolella tuoksui kardemumma. Siis kardemumma. Samaan aikaan mukava ja hämmentävä kokemus.
Oletko Iisopilla tai vilperillä?Istun tässä tietokoneeni ääressä, juurin tulin saunasta ja ihmettelen miksi täällä haisee pullataikina tai jotain...
Kalakukon ja maksalaatikon makuista suklaata odotellessa...Fazerin keksi- ja suklaasekoilujen uusin käänne on "sinisen levyn" Tutti Frutti -versio (!), eli ilmeisesti liivatesokeripaloja suklaan seassa. Oksettaa.
Mustamakkara suklaata!Kalakukon ja maksalaatikon makuista suklaata odotellessa...
Lueskellut tässä kultajuhlajuttuja ja osui silmään sellainen juttu, että suomalaiset tapaavat juhlia kiipeilemällä korkeisiin ja vaarallisiin paikkoihin. Näistä tekosista johtuvia erilaisia leikkauksia on nyt tehty useampiakin. Kyllä mä sen ymmärrän, että kännissä saattaa pudota jostain suihkulähteestä ja murtaa koipensa, mutta mikä helevetti saa ihmisen kiipeämään henkensä kaupalla jonnekin nostokurkeen mestaruusjuhlissa. Sitä minä ihmettelen ja sitä myös, että onkohan tämä puhtaasti suomalainen ilmiö.
Veikkaan, että kuvassa esiintyvä mieshenkilö on @Kirjoittelija trollailemassa alakoululuokkaa.Opettaja Sirpa kuulee saman rasittavan vitsin jatkuvasti – ei pääse eroon edes lomalla
Itse juttu on tylsä ja mitäänsanomaton, mutta kuvituskuva pisti silmään ja ihmetyttää, että mistä se on peräisin.
Toi on varmaan sen itävaltalaisen viisuprinsessan sisko.Opettaja Sirpa kuulee saman rasittavan vitsin jatkuvasti – ei pääse eroon edes lomalla
Itse juttu on tylsä ja mitäänsanomaton, mutta kuvituskuva pisti silmään ja ihmetyttää, että mistä se on peräisin.
Ihmettelen että näen tuon lainatun tekstin väriosion vihreänä vaikka se varmasti on monien muiden mielestä keltainen. Olen nähnyt monia muitakin värejä eri tavalla kun monet muut. Riparilla kiistelin siitä oliko paitani raita harmaa vai beige (liittyi värin pelaamiseen, jos joku tietää mitä se on). Siskoni auto on mielestäni ruskea vaikka muut näkee sen tumman harmaana (se on sen myyntiväri). Äitini maalasi eteisen vaalenharmaaksi, minun mielestä se on miedon vaaleanvihreä.juhlii nyt MM-KULTAA!
Joo ei ole puhtaasti suomalainen ilmiö. Mutta jos tämä ilmiö koetaan ongelmalliseksi, Amerikoista voisi hakea mallia asian ehkäisemiseen.Lueskellut tässä kultajuhlajuttuja ja osui silmään sellainen juttu, että suomalaiset tapaavat juhlia kiipeilemällä korkeisiin ja vaarallisiin paikkoihin. Näistä tekosista johtuvia erilaisia leikkauksia on nyt tehty useampiakin. Kyllä mä sen ymmärrän, että kännissä saattaa pudota jostain suihkulähteestä ja murtaa koipensa, mutta mikä helevetti saa ihmisen kiipeämään henkensä kaupalla jonnekin nostokurkeen mestaruusjuhlissa. Sitä minä ihmettelen ja sitä myös, että onkohan tämä puhtaasti suomalainen ilmiö.
Joo ei ole puhtaasti suomalainen ilmiö. Mutta jos tämä ilmiö koetaan ongelmalliseksi, Amerikoista voisi hakea mallia asian ehkäisemiseen.
Botit käyvät missä käyvät. Ei se tekoälykään vielä nyt aivan kaikkialle ehdi.
No höpöhöpö. Kyllä tuo selittyy hakukoneilla eikä millään boteilla.
Ihmettelen että näen tuon lainatun tekstin väriosion vihreänä vaikka se varmasti on monien muiden mielestä keltainen. Olen nähnyt monia muitakin värejä eri tavalla kun monet muut. Riparilla kiistelin siitä oliko paitani raita harmaa vai beige (liittyi värin pelaamiseen, jos joku tietää mitä se on). Siskoni auto on mielestäni ruskea vaikka muut näkee sen tumman harmaana (se on sen myyntiväri). Äitini maalasi eteisen vaalenharmaaksi, minun mielestä se on miedon vaaleanvihreä.
Katsos kun ihminen harvoin oppii mitään, kun ei halua oppia.Miksihän Jatkoajassa on viime päivinä ollut niin paljon mielensäpahoittajia. Suomi kuitenkin mestari jne. Vai onkohan toikin jotain kahvit näppikselle -juttua ja ei oikeasti edes hymyilytä. Huvittaa vaan.