Yksi suosikeistani on myös tuo Volvo PV. Kaikki ei tykkää, minä tykkään tuollaisesta pyöreydestä.Amazonilla itse menisin.
Yksi suosikeistani on myös tuo Volvo PV. Kaikki ei tykkää, minä tykkään tuollaisesta pyöreydestä.Amazonilla itse menisin.
Hyvällä ystävällä oli mainio Amazon, oisko ollu vuosimallia -69. Ei tainnut olla edes edessä turvavöitä... Sillä tehtiin parit festarireissut 80-90-lukujen vaihteen tienoilla. Olisi kyllä voinut varoittaa, että bensamittari toimi takaperin. Katsottiin lähtiessä, että melkein täysi tankki, ja sadan kilometrin päässä jo arvottiin että kuka lähtee kanisterin kanssa liftaamaan ja etsimään Kesoilia.Amazonilla itse menisin.
Väärä passi jätkällä. Jos nimi olisi Jaska Huohvanainen, niin jopa Iltasköndien toimittajillekin kelpaisi.Ihmetyttää suomalaisen lehdistön suhtautuminen ikäluokkansa maailman suurimpaan lupaukseen, Jack Hughesiin. Toimittajat ovat kuin yhdestä suusta päättäneet Hughesin olevan täysin yliarvostettu nuori pelaaja. Ei ne siellä pohjois-Amerikassa taida oikein ymmärtää lätkää..
Ottamatta kantaa potentiaaliin, niin ihan väärissä kisoissahan tuo heebo on, pahempi turisti kuin Pekka Tuomainen Föönin aikaanIhmetyttää suomalaisen lehdistön suhtautuminen ikäluokkansa maailman suurimpaan lupaukseen, Jack Hughesiin. Toimittajat ovat kuin yhdestä suusta päättäneet Hughesin olevan täysin yliarvostettu nuori pelaaja. Ei ne siellä pohjois-Amerikassa taida oikein ymmärtää lätkää..
Alkaa vaikuttamaan siltä, että Porin palomiehet ovat epäpäteviä.Porissa palaa pytinki. Aluksi näytti, että palo taitaa olla hallinnassa, mutta kyllä se aika komeasti on levinnyt tuntien aikana. Jännä nähdä miten paljon tuli lopulta tuhoaa. Nämä havainnot siis iltalehden livestä.
Alkaa vaikuttamaan siltä, että Porin palomiehet ovat epäpäteviä.
Ei joka vuosi voi palaa joku iso pytinki maan tasalle. Ainakin Omenahotelli ja Venator tulee mieleen aiemmilta vuosilta.
Eli Ässien johtohenkilöt eivät olekaan ainoita tunareita tuossa kaupungissa..
Äsken muuten keskustassa oli amisten mielenilmaus vai mikä lie kulkue.Amiskulttuuri on vahvaa täällä päin.
No eipä jäänyt epäselväksi, keitä he olivat ja mitä he halusivat.Äsken muuten keskustassa oli amisten mielenilmaus vai mikä lie kulkue.
Mitä me halutaan? Arvostusta. Mitä me halutaan? Arvostusta. Mitä me halutaan? Arvostusta. Kenelle? Amiksille. Kenelle? Amiksille.
Vähän niinkuin samaa mieltä. Minua harmitti ne 40 prossan jotkut sukupuolikiintiöjutut. Kun sitten vaan voi sanoa että nuo on kiintiönaisia, ei ne mitään osaa kunhan olevat olemassa. Ilman kiintiöitä kaikki sukupuolet saisi sen mitä ansaitsee... tai ehkä ei aina kuitenkaan. Vaikeita juttuja nämä on kun asioita koetaan eri tavalla...Tasa-arvon kannattaja olen, mutta ihmetyttää kovasti, miksi seuraavaksi suomalaiseksi komissaariksi halutaan väkisin nainen? Eikös virkaan kuin virkaan pitäisi valita aina se pätevin?
Vähän niinkuin samaa mieltä. Minua harmitti ne 40 prossan jotkut sukupuolikiintiöjutut. Kun sitten vaan voi sanoa että nuo on kiintiönaisia, ei ne mitään osaa kunhan olevat olemassa. Ilman kiintiöitä kaikki sukupuolet saisi sen mitä ansaitsee... tai ehkä ei aina kuitenkaan. Vaikeita juttuja nämä on kun asioita koetaan eri tavalla...
Kyllä varmaan... Olisinhan minäkin, ehkä.Ne on varmaan muodollisesti päteviä.
Niinhän sitä luulisi, mutta politiikassa valitaan usein sopivin. Toki jos Jutta Urpilainen valitaan EU-komissaariksi, niin hyvin vaikea häntä pätevämpää demaria sinne olisi löytää.Eikös virkaan kuin virkaan pitäisi valita aina se pätevin?
Voisiko johtua esim. ihan siitä että brittein saarilla ei ole tarpeeksi jääkiekon harrastajia.Miksi Iso-Britannia on valtiona jääkiekon arvoturnauksissa ja olympialaissa, mutta erillisinä maina (Englanti, Skotlanti, Wales) jalkapallon ja rugbyn - sekä kaiketi myös kriketin, hevospoolon ym. - arvokisoissa?
Näin varmasti on, mutta kummallista, että erivapauksia annetaan tietyissä lajeissa vähän sen mukaan, miten on tarvis.Voisiko johtua esim. ihan siitä että brittein saarilla ei ole tarpeeksi jääkiekon harrastajia.
Miksi Iso-Britannia on valtiona jääkiekon arvoturnauksissa ja olympialaissa, mutta erillisinä maina (Englanti, Skotlanti, Wales) jalkapallon ja rugbyn - sekä kaiketi myös kriketin, hevospoolon ym. - arvokisoissa?
Onko niin ruma koira, ettei kehtaa naapureille esitellä? No joo joo, tiedän kyllä että sanalle on Itä-Suomessa toinen tarkoitus. Kunhan yritin olla mukahauska.Mie joskus soitan muksuille ihan selvin päin, kun ei jaksa huutaa alakerrasta ylös. Eikä ne välttämättä kuulis edes. Haloo Vilma, iskä tässä alhaalta soittelee. Kehtaisitko käyttää tuon koiran lenkillä, kun ramppaa etuoven ja takaoven väliä...
En. Myö puhutaan näin. Kehtaisitko tarkoittaa ihan samaa kuin viitsisitkö./QUOTE]
Ei tarkoita.
Työ puhutte aivan väärin.