Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kauppahommista ihmettelen suuresti niitä kassajonottajia, joiden on syystä tai toisesta aivan pakko tunkea hanuriin kiinni.
Tuota kutsutaan oloksi ruotsalaistuntumassa.
Kauppahommista ihmettelen suuresti niitä kassajonottajia, joiden on syystä tai toisesta aivan pakko tunkea hanuriin kiinni.
Minä opin jonottamaan tappituntumalla ihan Suomen armeijassa. Pieni ei tunnu ja isoa ei tarvitse hävetä, opettivat skapparit.Tuota kutsutaan oloksi ruotsalaistuntumassa.
Ihmettelen miksi jotkut ihmiset eivät voi laittaa ostoksiaan hihnalle ennen kuin siinä on pulikka välissä.
Tästähän voi järjestää Jatkoajassa taas yhden tärkeän äänestyksen... Mikä on ostosten väliin laitettavan esineen nimi? Joo, en järjestä... Tai sitten sitä voi kysyä jostain kaupanalan tietolaarista. Rakkaalla lapsella voi olla monta nimeä... Vai miten sitä sanotaankaan?Oonkin aina miettiny että mikä sen Toblerone-pakkauksen* näköisen kilkkeen virallinen nimitys on. Mutta nyt avautui että se on pulikka. *hymejö*
Joskus täällä Jatkoajassa oli yks tuollainen.Ihmettelen miksi jotkut ihmiset eivät voi laittaa ostoksiaan hihnalle ennen kuin siinä on pulikka välissä.
Itse kuulun tähän kategoriaan huonojen kokemuksien vuoksi. Olen pari kertaa laittanut ilman palikkaa, kunnes myyjä on laittanut hihnan rullaamaan ja alkanu lyömään mun ostoksia edelläolevan kuittiin, vaikka selvä väli oli. Tämän takia laitan vaikka itse sen patukan siihen jos sitä ei ole edellä oleva viitsinyt laittaa.Ihmettelen miksi jotkut ihmiset eivät voi laittaa ostoksiaan hihnalle ennen kuin siinä on pulikka välissä
Itse laitan patukkani siihen hihnalle heti kun mahdollista, saa tilaa jonoon yleensä, ellei muita pervoja satu paikalle.Itse kuulun tähän kategoriaan huonojen kokemuksien vuoksi. Olen pari kertaa laittanut ilman palikkaa, kunnes myyjä on laittanut hihnan rullaamaan ja alkanu lyömään mun ostoksia edelläolevan kuittiin, vaikka selvä väli oli. Tämän takia laitan vaikka itse sen patukan siihen jos sitä ei ole edellä oleva viitsinyt laittaa.
Mitähän Porilla on? tai Kouvolalla? Kerava tuskin on edes Twitteristä tietoinen.
Käsittääkseni sen esineen virallinen nimi on ostostenerotin.Ja se kapula on ainakin kassapöytäfirman kuvastossa nimellä "seuraava asiakas kapula" (sic).
Tykkään pulikasta enemmän.Käsittääkseni sen esineen virallinen nimi on ostostenerotin.
Mää en uskalla, pelottaa et nahka menee johonki hihnan väliin ja sen jälkeen munat on ku termospullotItse laitan patukkani siihen hihnalle heti kun mahdollista, saa tilaa jonoon yleensä, ellei muita pervoja satu paikalle.
Mikähän muuten olisi ollut ukon kohtalo jos tutkalla näkyneet ohjukset olisivat olleetkin ns. kovia...?
Käsittääkseni sen esineen virallinen nimi on ostostenerotin.
Tää vituttaa muakin. Mua myös vituttaa nää vedonlyönnin 90 vuotiaat ammattilaiset, jotka tulevat sen saatanan 20cm paksun lotto/keno/bingo vetolappu nivaskan kanssa siihen kassalle. Sitten puolista kupongeista puuttuu joku vitun numero ja niitä sitten pähkäillään siinä seuraavat kymmenen minuuttia.mutta se on raivostuttavaa, että edellinen asiakas jää blokkaamaan tien. On siis maksanut, mutta jää siihen pankkikorttipäätteen viereen kärryineen pakkailemaan ja tutkimaan kuittia.
Tää vituttaa muakin. Mua myös vituttaa nää vedonlyönnin 90 vuotiaat ammattilaiset, jotka tulevat sen saatanan 20cm paksun lotto/keno/bingo vetolappu nivaskan kanssa siihen kassalle. Sitten puolista kupongeista puuttuu joku vitun numero ja niitä sitten pähkäillään siinä seuraavat kymmenen minuuttia.
Tää vituttaa muakin. Mua myös vituttaa nää vedonlyönnin 90 vuotiaat ammattilaiset, jotka tulevat sen saatanan 20cm paksun lotto/keno/bingo vetolappu nivaskan kanssa siihen kassalle. Sitten puolista kupongeista puuttuu joku vitun numero ja niitä sitten pähkäillään siinä seuraavat kymmenen minuuttia.
Kaikkein nolointa olisi, jos joutuisi pyytämään tai käskemään tukkijaa siirtymään sivummalle.
Tunnetaan myös nimellä nyrkkisääntö. Vaikka alkuperäinen tarkoitus on jo sukupolvien kuluessa hämärtynyt.joka kansan keskuudessa myös hajurakona tunnetaan.