Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ois jättipotti. Tuskin mä siitä mitään ”palkkaa” saisin. Tuntiliksa ois kohdillaan.
Rupeet vaan vaatimaan.
No, tosipuheessa, tsemppiä sinne!
Ois jättipotti. Tuskin mä siitä mitään ”palkkaa” saisin. Tuntiliksa ois kohdillaan.
Rupeet vaan vaatimaan.
Varmistetaan asia nyt ihan ensimmäiseksi.
Vaan onnea noin muuten, jos tämä on mitä haluat.
@Turha Kaukalo joo, ehkä tää tästä. Varmistetaan asia nyt ihan ensimmäiseksi.
Mä kun en omia lapsia ole halunnut, niin tulihan tää puskista. Tai eihän hän ole oma, hänellä on omat oikeat vanhemmat (toivottavasti, kun en tosiaan tiedä mitään). Mut vois sitä paskemminkin käydä.
Toivotaan ettei hän lue Jatkista. Ois varmaan selittelemistä. No, ei siitä mahdollisesta tapaamisesta muutenkaan tule helppo.
Tämä on kaikkien aikojen paras viesti mitä jatkoaikaan on koskaan kirjoitettu.Jos hän sinun on, niin voisi tosiaan paskemminkin käydä. Et ole mitään menettämässä, koska mahdollisella lapsella on varmasti omat adoptiovanhemmat ja hän on aikuinen, joten et joudu elatusmaksuja maksamaan eikä poika ole perintöäsi jakamassa (tai jos olisikin, niin mitä väliä silläkään koska olisit siinä vaiheessa autuaammissa maisemissa).
Huonoimmassakaan tapauksessa sinun ei tarvitse elämääsi muuttaa tai olla yhteyksissä jos et halua. Jäljelle jää vain tieto siitä, että geneettinen jälkikasvusi on jossain jatkamassa omaa elämäänsä ja sinä jatkat omaa elämääsi omalla tahollasi.
Hyvässä tapauksessa voit kuitenkin saada paljon, eli voit tutustua mahdollisesti ihan hyvään tyyppiin aikuispohjalta ja tutustua tähän sellaisenaan, omana persoonanaan. Kaveripohjalta - paitsi että hän voi parhaassa tapauksessa olla enemmänkin kuin kaveri ja ajan myötä tulla uudeksi sukulaiseksi joka saattaisi olla jossain elämänvaiheessa läheisempi kuin työ-, harrastus- tai naapuripohjalta saadut kaverit ja tutut. Ei kai tuossa tarvitse eikä voikaan tulla sitä perinteistä isä-poika -suhdetta, mutta ei välttämättä tarvitsekaan.
Toivon sinulle hyvää tapaamista, avointa mieltä ja sitä, että veri olisi vettä sakeampaa eli vetti-geenit takaisivat sen, että poikasi olisi yhtä kelpo herrasmies kuin mitä sinä tunnut olevan Jatkoajan viestiesi perusteella.
Toki asia on hyvä testata ensin DNA-testeillä sun muilla.
Näin äsken mainoksen Tiger vs. Phil Ruutu pay-per-view 19,95€. Siis häh? Kyllä minäkin tykkään golfia telkkarista katsella jos sattuu näkymään, mutta kuka helvetti maksaa jostain pelleilylyöntipelimatsista parikymppiä
Samalla kannalla kyllä. Kesällä muutin, ja päätin samalla hankkiutua kaikesta vuosien aikana kertyneestä turhasta roinasta eroon, kun muuton yhteydessä se on yleensä helppoa.Kulutussekoilu ihmetyttää välillä. Ihmiset kirmaa kaupasta toiseen ja koko ajan pitäisi ostaa jotain. Miten sitä uutta aikuiset muka koko ajan tarvitsee? Mietin itse mitä käyttötavaroita olen tänä vuonna ostanut ja mieleen ei tule mitään muuta kuin polkupyörän lamppu.
Ai piru, hurjalta kuulostaa tämmöinen. Itsehän tykkään naattia musiikkini kotona rauhassa. Ja sitten taas toisaalta tykkään kovasti tarkkailla ihmisiä ja kuunnella mitä juttelevat, jos nyt enää kukaan mitään juttelee, kun kaikki ovat johdot korvissa ja nenä luurissa.@Rontti Musaa, aina. Olen musiikkinarkomaani. Ja lisäksi ei kiinnosta pennin (nyk. eurosentti) vertaa kuunnella kanssamatkustajien jorinoita julkisissa.
Homoushan nyt on pikkujuttu siähen verrattuna että Steven Tyler on saanut aikaseksi Liv Tylerin näkösen kissan. Tässä epäilen isyyttä vahvasti.@Musta Nuoli
E: vaikka kuvan perusteella pelkästään sanon että mun se on, niin ihmettelen miten 45-vuotias homo saa noin komean nuoren miehen. Saadaan tähän se ketjun aihekin.
Korostan että tarkoitus ei ole paheksua vaan lähinnä ihmetellä.
Homoushan nyt on pikkujuttu siähen verrattuna että Steven Tyler on saanut aikaseksi Liv Tylerin näkösen kissan. Tässä epäilen isyyttä vahvasti.
Kertokaa nyt, että mitä sieltä kuuntelette, kun itselle ei tulisi mieleenkään koko ajan mitään rokin räimettäkään kuulla. Mieluummin vaikka ratikan räimettäkin..
Kertokaa nyt, että mitä sieltä kuuntelette, kun itselle ei tulisi mieleenkään koko ajan mitään rokin räimettäkään kuulla. Mieluummin vaikka ratikan räimettäkin.