Ihmettelyketju

  • 6 339 504
  • 38 741

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuskin. En mä siellä itsekään käy.

e: toisaalta. Mistä mä tiedän etteikö hän seisoisi Eteläpäädyssä. Mähän en tiedä hänestä mitään. Muutakuin mutsinsa mukaan on faijansa näköinen. Voi nuori mies parka.

Entä jos se on joku NHL-pelaaja tai tuleva sellainen? Veikkaisin Kristian Vesalaista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@vetti :llä alkoi dollarin kuvat pyörimään silmissä.

Tämmönen yllätys olis suotavaa, olettaen että henkilö haluaa hieman korvata siittämistä.

Miro Heiskanen toki olisi täyspotti. Muutaman minuutin työllä miljoonääriksi! Tai siis puhun omista pituuskokemuksistani, en tiedä, millaisia orhia sitä on.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miro Heiskanen toki olisi täyspotti. Muutaman minuutin työllä miljoonääriksi! Tai siis puhun omista pituuskokemuksistani, en tiedä, millaisia orhia sitä on.
Ois jättipotti. Tuskin mä siitä mitään ”palkkaa” saisin. Tuntiliksa ois kohdillaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miro Heiskanen toki olisi täyspotti. Muutaman minuutin työllä miljoonääriksi! Tai siis puhun omista pituuskokemuksistani, en tiedä, millaisia orhia sitä on.
Sullahan menee kauan. Hätäilemällä tulee ne kusipäisimmät muksut, niin mä oon varmaan jonkun William Nylanderin faija. Tosin siihen rumuuteen mun ois pitäny painaa jonkun tsernopili-muijan kaa se kaikki 7 sekuntia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Turha Kaukalo joo, ehkä tää tästä. Varmistetaan asia nyt ihan ensimmäiseksi.

Mä kun en omia lapsia ole halunnut, niin tulihan tää puskista. Tai eihän hän ole oma, hänellä on omat oikeat vanhemmat (toivottavasti, kun en tosiaan tiedä mitään). Mut vois sitä paskemminkin käydä.

Toivotaan ettei hän lue Jatkista. Ois varmaan selittelemistä. No, ei siitä mahdollisesta tapaamisesta muutenkaan tule helppo.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Varmistetaan asia nyt ihan ensimmäiseksi.

Tämä on harmillista, mutta pakko tehdä. Valitettavasti maailmassa on liikaa porukkaa mikä vain väittää tuo on se faija, vaikka edes päivämäärät ei hirveästi kohtaisi. Raiskauksestakin syytetään.

Vaan onnea noin muuten, jos tämä on mitä haluat.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Tuossa kirjoittaessani romaania Peliluola-osioon tein vertauksen keräilykortteihin, ja muistui mieleen mysteeri joka on askarruttanut mieltä pikkupojasta saakka, katsotaan tietäisikö kukaan vastausta.

Joskun 1990 jalkapallon MM-kisojen tienoilla - en muista oliko kyseessä (epä)virallinen kisatuote, mutta sillä ei sikäli väliä - oli keräilykorttisarja jalkapalloilijoista. Korteissa oli yksittäisiä pelaajia/kokonaisia joukkueita ja jokainen vastasi jotain pelikorttia. Eli tavoitteena oli saada täysi pakka, nuo näyttivät tältä (linkki huuto.net:istä löytyneeseen myynti-ilmoitukseen).

En itse ihan täysiä noihin hurahtanut, vaikka hauskahan niitä oli vaihdella aikansa, mutta moni kaveri otti ihan tosissaan haasteen vastaan keräten noita urakalla. Vaikka oli jotain kovinkin harvinaisia kortteja, yhdistelemällä useamman kaverin kortit olisi voinut saada täyden pakan aikaan.

Tai siis lähes täyden. Oli nimittäin yksi kortti, jota ei ollut kenelläkään. Jürgen Klinsmann oli musta jokeri, se löytyi muutamalta. Mutta legenda kertoi, että oli myös Klinsmann joka oli punainen jokeri. Useampi toki sanoi, että serkun kaiman kummilla oli sellainen, tai että jossain oli nähnyt sellaisen, mutta ei tuo hirveän vakuuttavaa ollut edes silloin. Niin jos joku muistaa ko. kortit - oliko "punainen Klinsmann" totta? Oletko jopa pitänyt sellaista kädessäsi, eikä vain että jollain sellainen kuulemma oli?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
@Turha Kaukalo joo, ehkä tää tästä. Varmistetaan asia nyt ihan ensimmäiseksi.

Mä kun en omia lapsia ole halunnut, niin tulihan tää puskista. Tai eihän hän ole oma, hänellä on omat oikeat vanhemmat (toivottavasti, kun en tosiaan tiedä mitään). Mut vois sitä paskemminkin käydä.

Toivotaan ettei hän lue Jatkista. Ois varmaan selittelemistä. No, ei siitä mahdollisesta tapaamisesta muutenkaan tule helppo.

Jos hän sinun on, niin voisi tosiaan paskemminkin käydä. Et ole mitään menettämässä, koska mahdollisella lapsella on varmasti omat adoptiovanhemmat ja hän on aikuinen, joten et joudu elatusmaksuja maksamaan eikä poika ole perintöäsi jakamassa (tai jos olisikin, niin mitä väliä silläkään koska olisit siinä vaiheessa autuaammissa maisemissa).

Huonoimmassakaan tapauksessa sinun ei tarvitse elämääsi muuttaa tai olla yhteyksissä jos et halua. Jäljelle jää vain tieto siitä, että geneettinen jälkikasvusi on jossain jatkamassa omaa elämäänsä ja sinä jatkat omaa elämääsi omalla tahollasi.

Hyvässä tapauksessa voit kuitenkin saada paljon, eli voit tutustua mahdollisesti ihan hyvään tyyppiin aikuispohjalta ja tutustua tähän sellaisenaan, omana persoonanaan. Kaveripohjalta - paitsi että hän voi parhaassa tapauksessa olla enemmänkin kuin kaveri ja ajan myötä tulla uudeksi sukulaiseksi joka saattaisi olla jossain elämänvaiheessa läheisempi kuin työ-, harrastus- tai naapuripohjalta saadut kaverit ja tutut. Ei kai tuossa tarvitse eikä voikaan tulla sitä perinteistä isä-poika -suhdetta, mutta ei välttämättä tarvitsekaan.

Toivon sinulle hyvää tapaamista, avointa mieltä ja sitä, että veri olisi vettä sakeampaa eli vetti-geenit takaisivat sen, että poikasi olisi yhtä kelpo herrasmies kuin mitä sinä tunnut olevan Jatkoajan viestiesi perusteella.

Toki asia on hyvä testata ensin DNA-testeillä sun muilla.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos hän sinun on, niin voisi tosiaan paskemminkin käydä. Et ole mitään menettämässä, koska mahdollisella lapsella on varmasti omat adoptiovanhemmat ja hän on aikuinen, joten et joudu elatusmaksuja maksamaan eikä poika ole perintöäsi jakamassa (tai jos olisikin, niin mitä väliä silläkään koska olisit siinä vaiheessa autuaammissa maisemissa).

Huonoimmassakaan tapauksessa sinun ei tarvitse elämääsi muuttaa tai olla yhteyksissä jos et halua. Jäljelle jää vain tieto siitä, että geneettinen jälkikasvusi on jossain jatkamassa omaa elämäänsä ja sinä jatkat omaa elämääsi omalla tahollasi.

Hyvässä tapauksessa voit kuitenkin saada paljon, eli voit tutustua mahdollisesti ihan hyvään tyyppiin aikuispohjalta ja tutustua tähän sellaisenaan, omana persoonanaan. Kaveripohjalta - paitsi että hän voi parhaassa tapauksessa olla enemmänkin kuin kaveri ja ajan myötä tulla uudeksi sukulaiseksi joka saattaisi olla jossain elämänvaiheessa läheisempi kuin työ-, harrastus- tai naapuripohjalta saadut kaverit ja tutut. Ei kai tuossa tarvitse eikä voikaan tulla sitä perinteistä isä-poika -suhdetta, mutta ei välttämättä tarvitsekaan.

Toivon sinulle hyvää tapaamista, avointa mieltä ja sitä, että veri olisi vettä sakeampaa eli vetti-geenit takaisivat sen, että poikasi olisi yhtä kelpo herrasmies kuin mitä sinä tunnut olevan Jatkoajan viestiesi perusteella.

Toki asia on hyvä testata ensin DNA-testeillä sun muilla.
Tämä on kaikkien aikojen paras viesti mitä jatkoaikaan on koskaan kirjoitettu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Musta Nuoli paljon paskaa olet saanut, mutta nyt rehellinen ja iso kiitos. Noin se menee. Toki kun jo sain kuvan, niin ei liene epäilystäkään. Mun biologinen hän on. Muutahan ei ole ollut hakemassakaan. Varmistetaan nyt kuitekinkin.

E: vaikka kuvan perusteella pelkästään sanon että mun se on, niin ihmettelen miten 45-vuotias homo saa noin komean nuoren miehen. Saadaan tähän se ketjun aihekin.
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Näin äsken mainoksen Tiger vs. Phil Ruutu pay-per-view 19,95€. Siis häh? Kyllä minäkin tykkään golfia telkkarista katsella jos sattuu näkymään, mutta kuka helvetti maksaa jostain pelleilylyöntipelimatsista parikymppiä? Saman maksaa toki jenkeissäkin nopean googletuksen perusteella, mutta siellä sentään kiitospäivä ja maksavat muutenkin kaikesta paskasta älyttömiä summia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näin äsken mainoksen Tiger vs. Phil Ruutu pay-per-view 19,95€. Siis häh? Kyllä minäkin tykkään golfia telkkarista katsella jos sattuu näkymään, mutta kuka helvetti maksaa jostain pelleilylyöntipelimatsista parikymppiä

Näin jonkun mainoksen enkä heti tajunnut mistä tässä nyt puhutaan. Totuus valkeni sitten, mutta se ei näkyykö vai pitääkö vielä maksaa lisempää.

Koittakaa nyt tajuta, että ihmisiä ei voi vedättää näin. Eikun voihan, tuommoinen hassuttelupeli ei ole tuon summan arvoinen, mutta sitä vedetään, koska voi.
 
Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kulutussekoilu ihmetyttää välillä. Ihmiset kirmaa kaupasta toiseen ja koko ajan pitäisi ostaa jotain. Miten sitä uutta aikuiset muka koko ajan tarvitsee? Mietin itse mitä käyttötavaroita olen tänä vuonna ostanut ja mieleen ei tule mitään muuta kuin polkupyörän lamppu.
 

Nick Neim

Jäsen
Kulutussekoilu ihmetyttää välillä. Ihmiset kirmaa kaupasta toiseen ja koko ajan pitäisi ostaa jotain. Miten sitä uutta aikuiset muka koko ajan tarvitsee? Mietin itse mitä käyttötavaroita olen tänä vuonna ostanut ja mieleen ei tule mitään muuta kuin polkupyörän lamppu.
Samalla kannalla kyllä. Kesällä muutin, ja päätin samalla hankkiutua kaikesta vuosien aikana kertyneestä turhasta roinasta eroon, kun muuton yhteydessä se on yleensä helppoa.

Olen kohta puoli vuotta tässä uudessa kämpässä asustellut, enkä ole vieläkään hommannut edes kaikkia "pakollisia" tarvikkeita. Keittiöpöydän sekä tietokoneen ja tietokonepöydän toin vanhasta kämpästä joidenkin astioiden ja vaatteiden lisäksi, sohvan ja sängyn kävin ihan hommaamassa. Television sain ilmaiseksi tutulta (kun ei kuulemma enää tarvinnut, ehdinkin tuossa olla ilman televisiota varmaan pari vuotta) ja pesukoneen ja imurin myös hankin, kun ovat ns. pakollisia. Tietysti jokunen lamppu myös kattoon, että näkee näin syksyllä ja talvella liikkua edes sisällä.

Onhan tämä kämppä hieman ankean näköinen poikamiesboksi, kun melkein missään ei ole mattoja tai verhoja, televisio seisoo edelleen tuossa lattialla ja seinälläkin on pelkästään yksi kello. Sitten taas toisaalta mietin siltä kannalta, että kun yksin tässä asun, niin miksi ostaa pakon edessä tavaraa, jota ei varsinaisesti tarvitse tai sen kummemmin halua. En ole (arvasittekin varmaan) sisustajatyyppiä, ja kun lapsuudenkodissa talo oli lattiasta kattoon täynnä turhaa roinaa, niin jotenkin haluaa pitää kaikki mahdollisimman pelkistettynä.

Ja olen tietysti myös äärimmäisen laiska. Mutta joo, samaa ihmettelen kuin sinä. Monella tuntuu olevan hirveä tarve ostaa jotain, ihan vain sen ostamisen takia.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Olen saattanut aiemminkin kummastella, mutta kun hämmästyttää edelleen kovasti, kun ihmiset tuntuvat kulkevan ihan koko hereilläoloaikansa jotkut kuulokkeet korvillaan. Jotenkin voisin tämän käsittää, jos kyse olisi vain nuoruuden huumasta ja / tai ohimevästä ilmiöstä, mutta kun ei tunnu olevan kumpaakaan. On nimittäin jatkunut tämä meininki jo vuosikaupalla ja yleistymään päin on ennemmin kuin toisinpäin. Ja jumalauta vanhat mummot ja papatkin tätä harrastaa. Olen myös pannut merkille, että kuulokkeet päässä kulkeminen on lähinnä pääkaupunkiseudun touhua, jos kohta on pikkuhiljaa levinnyt pohjoisempaankin. Olen havainnut näitä myös esim. Hyvinkäällä.

Kertokaa nyt, että mitä sieltä kuuntelette, kun itselle ei tulisi mieleenkään koko ajan mitään rokin räimettäkään kuulla. Mieluummin vaikka ratikan räimettäkin.

Korostan että tarkoitus ei ole paheksua vaan lähinnä ihmetellä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
@Rontti Musaa, aina. Olen musiikkinarkomaani. Ja lisäksi ei kiinnosta pennin (nyk. eurosentti) vertaa kuunnella kanssamatkustajien jorinoita julkisissa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
@Rontti Musaa, aina. Olen musiikkinarkomaani. Ja lisäksi ei kiinnosta pennin (nyk. eurosentti) vertaa kuunnella kanssamatkustajien jorinoita julkisissa.
Ai piru, hurjalta kuulostaa tämmöinen. Itsehän tykkään naattia musiikkini kotona rauhassa. Ja sitten taas toisaalta tykkään kovasti tarkkailla ihmisiä ja kuunnella mitä juttelevat, jos nyt enää kukaan mitään juttelee, kun kaikki ovat johdot korvissa ja nenä luurissa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Kuuntelen musaa. Julkisissa sillä peittää mukavasti keski-ikäisten ämmien sairauskertomukset. Kaupoissa puolestaan luureilla saa blokattua karjuvien vanhempien ja huutavien lasten tuottaman metelin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Musta Nuoli

E: vaikka kuvan perusteella pelkästään sanon että mun se on, niin ihmettelen miten 45-vuotias homo saa noin komean nuoren miehen. Saadaan tähän se ketjun aihekin.
Homoushan nyt on pikkujuttu siähen verrattuna että Steven Tyler on saanut aikaseksi Liv Tylerin näkösen kissan. Tässä epäilen isyyttä vahvasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös