Eikös tuo ollut enemmän olkiukkoasiamiesten alaa...Olenkin jo ihmetellyt, missä palstan miesasiamiehet ovat, taas miestä sorretaan.
Eikös tuo ollut enemmän olkiukkoasiamiesten alaa...Olenkin jo ihmetellyt, missä palstan miesasiamiehet ovat, taas miestä sorretaan.
Ihmettelen tämän pojan ikää:
Linkki iltalehden uutiseen Kalle, 16, ollut kateissa jo kuukausia - poliisi pyytää havaintoja
Uutisoitiin aikaisemmin olevan 15v, mutta nyt on jo 16v. Ei mielestäni vieläkään voi olla oikein.
Miksi ei? Olen nähnyt useamman vastaanvan karvanaaman yläkoulussa, perintekijöiden vaikutusta.
Useamman? Sinustako tuo näyttää normaalilta teiniltä? Haluaisin mielenkiinnosta nähdä konfirmaatiosi ryhmäkuvan.
Parinkymmenen opettajavuoden aikana on tullut nähtyä aika monta yläkoulun poikaa, useampi karvanaama muistuu mieleen.
Harvoin yläkoululaisella näin kova karvankasvu on.
Ilmeisesti itse sitten olen pihalla kuin lumiukko jos tuo on nykyaikaisen teinin normaalihabitus. Ihon kollageeni taso on nelikymppisen paikkeilla ja parta rehottaa kuin kolmekymppisellä. Onneksi en ole kaupan kassalla töissä. Myisin helposti kaikille rippikouluikäisille olutta.
Mä ajoin ysillä jo säännöllisesti partani. Ei siitä tuolloin kovin muhkeaa olisi vielä tullut, mutta sen verran sitä silti puski, että piti jyystää sileäksi. Lukiossa homma meni jo totisemmaksi ja armeijassa sain päivällisellä päivystävältä upseerilta nuhtelut parrasta, vaikka olin sen aamulla höylännyt.Ilmeisesti itse sitten olen pihalla kuin lumiukko jos tuo on nykyaikaisen teinin normaalihabitus. Ihon kollageeni taso on nelikymppisen paikkeilla ja parta rehottaa kuin kolmekymppisellä. Onneksi en ole kaupan kassalla töissä. Myisin helposti kaikille rippikouluikäisille olutta.
Mistä saat tämän "teinin normaalihabituksen"?
Kyseessä on totta kai poikkeuksellinen kaveri, mutta kyllä näitä on tullut vastaan. Viimeksi keväällä opetin lähes kaksimetristä 16 vuotiasta ysiluokkalaista, jolla kasvoi parta.
Sinulla varmasti on paljon parempi käsitys siitä normaalista, mutta itselleni se normaali 15-vuotias on vielä oikeasti selvästi poika...
Juu siis yleisien vessojen vetämättä jättäminen on jotain täysin käsittämätöntä. Ihminen on toisinaan täys paska.Kuka saatana jättää omat paskat puhdistamatta yleisien vessanpönttöjen seiniltä. Oli mukava käydä taas yleisessä vessassa kun pönttö on vuorattu paskalla
Samaa olen aina ihmetellyt. Tietty ihmiset on erilaisia ja jotkut saa omistamisesta mielihyvää. Jotkut tietty tarvitsevatkin erilaisia asioita.Ihmettelen kovasti ihmisten tarvetta hamstrata tavaraa.
Siis sähän oot jo nähnyt sen leffan.
Tästähän South Park valisti meitä jo joitain vuosia sitten. Oikeaoppinen tyylihän on ottaa alakerran verhoilu kokonaan pois toimituksen ajaksi ja istua niin että hattivatin päälaki hyväilee vesisäiliön reunaa. Täten voi laskea tuoppinsa siihen säiliön päälle, asetella Jallun tai vaikkapa Der Stürmerin siihen viereen seinää vasten nojaamaan sekä siinä olutta maistellessa ja itseään sivistäessä toisella kädellä hinkata kiviä kuultaviksi. Siinä mokkapalakin ulkoistuu niin ettei huomaakkaan.Onhan siinä kyllä ihmettelemistä kun on oikeasti paljon ihmisiä ketkä eivät osaa käydä edes kakalla oikein.
Tästähän South Park valisti meitä jo joitain vuosia sitten. Oikeaoppinen tyylihän on ottaa alakerran verhoilu kokonaan pois toimituksen ajaksi ja istua niin että hattivatin päälaki hyväilee vesisäiliön reunaa. Täten voi laskea tuoppinsa siihen säiliön päälle, asetella Jallun tai vaikkapa Der Stürmerin siihen viereen seinää vasten nojaamaan sekä siinä olutta maistellessa ja itseään sivistäessä toisella kädellä hinkata kiviä kuultaviksi. Siinä mokkapalakin ulkoistuu niin ettei huomaakkaan.
Oliko kaverin nimi Mahmoud? Naimisissa ja kuusi lasta? "Ai nou ai luk oulter pat ai äm rili fiftiin..."Omalla luokalla oli yläasteella yksi erittäin karvainen kaveri. Kellään muulla ei mitkään karvat kasvaneet kunnolla, mutta tällä puski joka paikasta tummaa puskaa ulos. Oli siinä muilla pojilla liikuntatunnin jälkeen suihkussa ihmettelemistä.
No olihan sillä hyvin paljon suurempi peeniskin kuin kenelläkään muulla. Sitäkin ihmeteltiin.Jos näin miesten välisesti ja ihan suoraan nyt puhutaan, niin mitähän muuta te pojat siellä ihmettelitte toisianne katsellen kuin karvaisen kaverin karvankasvua?
Ei, siihen emme lähteneet. Kosketteluun vedettiin raja. Tai no, varmaksi voin toki puhua vain omasta puolestani.Ajattelin, että hänellä varmaan oli suurimmat ja kauneimmat silmät, joista te hämmennyitte, mutta kikuli! JKyykka... Voi veljeni, missä lienet kaiken tämän jälkeen!!! Et... ettehän sentään... Voi hyvä luoja!! Ettehän sentään menneet ihan vain veljellisesti sitä peenistä koskettamaan, kun niin ihmettelitte!? Ettehän vain näin tehneet?! Kerro minulle, että ette!
Hyvä. Tuohon ketjuun ei kannata meidän cis-tyyppien koskea pitkälläkään tikulla.Ihmettelin, että Pride-ketju se vain jatkuu vaikka tapahtuma oli ja meni, mutta nyt keskustellaan jostain TERF-feministeistä tai mistä lienee. Parempi olla koskematta pitkällä tikullakaan keskusteluun (tai TERF-feministeihin).