Äh. Joku muu saa avata.Avaapas ketju Lidlin bongauksille, siihen ei mene kuin hetki. Sulla varmaan on ketjunavausoikeudet.
Äh. Joku muu saa avata.Avaapas ketju Lidlin bongauksille, siihen ei mene kuin hetki. Sulla varmaan on ketjunavausoikeudet.
Äh. Joku muu saa avata.
Siis ei jumalauta, mä en ymmärrä sitä logiikkaa, että kansallislaulu(t) pitää hoilottaa ennen jokaista runkosarjan peliä, mutta sitten urheiluhengen ja kunnioituksen osoittaminen on nössöä ja vie liikaa aikaa :D
Miksiköhän joissain kerrostaloyhtiöissä on parvekkeella grillaaminen kielletty muissa kun maakerros-asunnoissa. Eihän se nyt mikään turvallisuusasiakaan oikeen voi olla.
Hän on myös kertonut, että Sale tietää hänen olevan Suomen paras rimmaamaan.Joku on joskus epäillyt Cheekkiä (suomeksi keekki) homoseksuaaliksi. En tiedä onko, mutta ainakin hän tietää kertoa, että puolet räppäreistä ei osaa rimmaa.
Lidlistä tuli mieleen, että onko Lidl vieläkään saanut uutta erää niitä Hesarissa alan ihmisten kehumia edullisia kuulokkeita myyntiin? Hehän missasivat tässä vuoden syötön lapaan, ilmaista mainosta ja jengi ihan hulluna ostamassa, mutta mistään ei saa. Ei niitä nyt varmaan kukaan enää muistakaan.
Lidlistä tuli mieleen, että onko Lidl vieläkään saanut uutta erää niitä Hesarissa alan ihmisten kehumia edullisia kuulokkeita myyntiin? Hehän missasivat tässä vuoden syötön lapaan, ilmaista mainosta ja jengi ihan hulluna ostamassa, mutta mistään ei saa. Ei niitä nyt varmaan kukaan enää muistakaan.
Ihmettelen: on olemassa seuraavanlainen ilmiö: Luet nippelitietoa jostain täysin triviaalista asiasta. Luettuasi asiasta törmäät siihen yllättävän pian normaalissa arjessa ja ihmettelet: "juurihan minä luin tästä". Ilmiölle on olemassa joku tieteellinen nimikin, mutta en saa sitä juuri nyt päähäni.
Perse. Mää olisin halunnut sanoa tuon.Vastaanpa heti itselleni: Baader-Meinhof -ilmiö.
Olen törmännyt tähän ennenkin ja aivan todellinen mindfuck... Taidanpa kaivaa "aivot mitä vittua" -ketjun. Feel free to join me.Perse. Mää olisin halunnut sanoa tuon.
Se yksi suomalainen yksikätinen jakoi pronssin hiihdossa aiemmin tällä viikolla. Loppukirissä porukan takaa keulille kiri joku kaksikätinen, tai ainakin kahta sauvaa käyttänyt. Ihmettelin tuota, että miksi se yksi tyyppi sai kahdella sauvalla siellä hiihdellä. Varmaan jotain etua siitä sai.Ihmettelen vaan niitä tyyppejä jotka paralympialaisissa hiihti sen 20 kilsaa vapaalla ilman käsiä. Kovia tyyppejä. Kunnioitan. Kun se käsillä työntäminen on oleellinen osa vapaalla hiihtämistä. Ja pertsaa on kai lähes mahdotonta hiihtää ilman käsiä. En tiedä mutta ajattelin niin. Ehkä olen ennakkoluuloinen.
Se yksi suomalainen yksikätinen jakoi pronssin hiihdossa aiemmin tällä viikolla. Loppukirissä porukan takaa keulille kiri joku kaksikätinen, tai ainakin kahta sauvaa käyttänyt. Ihmettelin tuota, että miksi se yksi tyyppi sai kahdella sauvalla siellä hiihdellä. Varmaan jotain etua siitä sai.
Se kaksikätinen lähti 15 sekuntia myöhemmin. Se että kuka oli laskenut juuri tuon eron muihin ja millä kaavalla, on minulle mysteeri. Ja oliko se sopiva tasoitus muihin nähden vaatisi kyllä syvällistä tietämystä vammoista ja pohdintaa. Ai niin, siltä em. kaksikätiseltä voittajalta oli toinen jalka amputoitu polven alapuolelta. Ne näitä eritasoisia vammoja niputtaa yhteen sarjaan kun kaikille ei voi omia sarjoja laittaa. Sitten on jotain prosentteja millä tulee aikahyvityksiä. En ole siis mikään asiantuntija vaan katselin Ylen lähetystä ja siitä jäi jotain mieleen.Se yksi suomalainen yksikätinen jakoi pronssin hiihdossa aiemmin tällä viikolla. Loppukirissä porukan takaa keulille kiri joku kaksikätinen, tai ainakin kahta sauvaa käyttänyt. Ihmettelin tuota, että miksi se yksi tyyppi sai kahdella sauvalla siellä hiihdellä. Varmaan jotain etua siitä sai.
Se kaksikätinen lähti 15 sekuntia myöhemmin. Se että kuka oli laskenut juuri tuon eron muihin ja millä kaavalla, on minulle mysteeri. Ja oliko se sopiva tasoitus muihin nähden vaatisi kyllä syvällistä tietämystä vammoista ja pohdintaa. Ai niin, siltä em. kaksikätiseltä voittajalta oli toinen jalka amputoitu polven alapuolelta. Ne näitä eritasoisia vammoja niputtaa yhteen sarjaan kun kaikille ei voi omia sarjoja laittaa. Sitten on jotain prosentteja millä tulee aikahyvityksiä. En ole siis mikään asiantuntija vaan katselin Ylen lähetystä ja siitä jäi jotain mieleen.
Kuka ostaa ja syö liköörikarkkeja sillä fiiliksellä, että "hei, ompas tämä hyvää suklaata"? En ole koskaan kuullut kenenkään nauttivan niistä karkeista, mutta pakostihan niitä joku ostaa, kun karkkeja edelleen tehdään.