Ihmettelyketju

  • 6 343 022
  • 38 746

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lidlin-bongaus-ketjulle olisi tilausta.
Minä aikoinaan bongailin ABC-huoltsikoita. Kun niillä oli sellainen vihko missä oli kaikki ABC:t niin siihen oli hyvä ruksailla kaikki missä oli käynyt. Nykyään olen unohtanut koko jutun enkä edes enää muista mitkä kaikki sain ns. kerättyä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Voihan sen lausua ihan suomalaisittain. "Rimminkki". Vahvalla Tampere-ärrällä
Pohjoisessa se olisi "rimminkhi". Stadilaisten teinien kielen päällä se on "rimmis" tai "rimmari". Ehkä jälkimmäinen, koska se rimmaa kielarin kanssa.
Pohojanmaalla ei mitään rimminkkejä harrasteta. Siellä nuoloo persettähä.
Kansakunnan ykkösperseennuolijan Juha Sipilän suussa sana on typerästi tauotettuna Rim...mink.....ki
Joku on joskus epäillyt Cheekkiä (suomeksi keekki) homoseksuaaliksi. En tiedä onko, mutta ainakin hän tietää kertoa, että puolet räppäreistä ei osaa rimmaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joku on joskus epäillyt Cheekkiä (suomeksi keekki) homoseksuaaliksi. En tiedä onko, mutta ainakin hän tietää kertoa, että puolet räppäreistä ei osaa rimmaa.
Ei ainakaan myönnä ja kertoo panneensa vain naisia. Siis kirjassaan (kertoo). Tietää huhun ja ei (muka) välitä. Tiedä häntä, onko väliä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lidlin-. bongaus-ketjulle olisi tilausta. Tehkää ! Vittu kun mä en voi kun kateelliset vei multa ketjunteko-oikeudet 4 good.
Mä en ole koskaan edes miettinyt pitäiskö avata mitään ketjua. Ehken mä silleen halua ottaa täällä mitään roolia, tai jotain. Tai no joskus kyllä kaipasin Rollari-ketjua ja pitkään mietin, mutta sitten joku avasi sellaisen. Kymmenen vuotta sitten.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en ole koskaan edes miettinyt pitäiskö avata mitään ketjua. Ehken mä silleen halua ottaa täällä mitään roolia, tai jotain. Tai no joskus kyllä kaipasin Rollari-ketjua ja pitkään mietin, mutta sitten joku avasi sellaisen. Kymmenen vuotta sitten.

Avaapas ketju Lidlin bongauksille, siihen ei mene kuin hetki. Sulla varmaan on ketjunavausoikeudet.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon jo pitkään ihmetellyt kun jotkut uteliaimmat kyttäilijät käy oikein erikseen stalkkaamassa muiden käyttäjien pelikieltoja tuolta napin takaa. Eikö toi touhu ole astetta pidemmällä kuin vaikkapa joku 7-päivää -lehti. Niin ja sit vielä noi modeketjut.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lueskelin tässä HF Boardsia ja siellä on ketju otsikolla Miksi jääkiekkoilijat eivät kättele pelin jälkeen? (suomennos) Perusteluita on mm. vie liikaa aikaa, kun pelejä on niin paljon kaudessa ja että ei jääkiekkoilijoiden pidä mennä noin nössöiksi. Siis ei jumalauta, mä en ymmärrä sitä logiikkaa, että kansallislaulu(t) pitää hoilottaa ennen jokaista runkosarjan peliä, mutta sitten urheiluhengen ja kunnioituksen osoittaminen on nössöä ja vie liikaa aikaa :D
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siis ei jumalauta, mä en ymmärrä sitä logiikkaa, että kansallislaulu(t) pitää hoilottaa ennen jokaista runkosarjan peliä, mutta sitten urheiluhengen ja kunnioituksen osoittaminen on nössöä ja vie liikaa aikaa :D

Pelin jälkeen kaikki haluaa vain kotiin. Eihän sillä ole merkitystä mitä ennen peliä tapahtuu.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Miksiköhän joissain kerrostaloyhtiöissä on parvekkeella grillaaminen kielletty muissa kun maakerros-asunnoissa. Eihän se nyt mikään turvallisuusasiakaan oikeen voi olla.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Lidlistä tuli mieleen, että onko Lidl vieläkään saanut uutta erää niitä Hesarissa alan ihmisten kehumia edullisia kuulokkeita myyntiin? Hehän missasivat tässä vuoden syötön lapaan, ilmaista mainosta ja jengi ihan hulluna ostamassa, mutta mistään ei saa. Ei niitä nyt varmaan kukaan enää muistakaan.

Miksi muuten kaikissa Lidleissä haisee heti sisään astuttaessa sellainen helteellä jätepuristimessa olleiden viikon vanhojen hedelmien haju? Eikö se muka karkoita asiakkaita?
 

Barney

Jäsen
Joku on joskus epäillyt Cheekkiä (suomeksi keekki) homoseksuaaliksi. En tiedä onko, mutta ainakin hän tietää kertoa, että puolet räppäreistä ei osaa rimmaa.
Hän on myös kertonut, että Sale tietää hänen olevan Suomen paras rimmaamaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lidlistä tuli mieleen, että onko Lidl vieläkään saanut uutta erää niitä Hesarissa alan ihmisten kehumia edullisia kuulokkeita myyntiin? Hehän missasivat tässä vuoden syötön lapaan, ilmaista mainosta ja jengi ihan hulluna ostamassa, mutta mistään ei saa. Ei niitä nyt varmaan kukaan enää muistakaan.

Joka kerta lidlissä asioidessa tulee tuo tuttavani nimeämä "paskaväylä" (eli ne muutamat välit, jossa ei elintarvikkeita ole) tsekattua noiden kuulokkeiden toivossa ja eipä ole vielä osunut silmiin. Yleensä niistä koreista ja hyllyistä jääkin sitten mukaan kaikkea muuta kuin hyödyllistä kamaa, tyyliin vetoketju ledillä, tai jotain muuta todella järkevää.

...Mutta metsästys jatkukoot ja tuo etsiminenhän on osa juttua. Minä en perkele luovuta.
 

axe

Jäsen
Lidlistä tuli mieleen, että onko Lidl vieläkään saanut uutta erää niitä Hesarissa alan ihmisten kehumia edullisia kuulokkeita myyntiin? Hehän missasivat tässä vuoden syötön lapaan, ilmaista mainosta ja jengi ihan hulluna ostamassa, mutta mistään ei saa. Ei niitä nyt varmaan kukaan enää muistakaan.

Ensi viikolla tulee langattomia kuulokkeita. Hirveesti kalliimmat tietty kuin ne KOHUkuulokkeet eikä mitään hajua (ääntä) onko yhtä hyvälaatuiset kuin langalliset, mutta kuulokkeita kuitenkin. Ja ilman piuhaa! Silvercrest® Bluetooth®-kuulokkeet  - Lidl Suomi
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ihmettelen: on olemassa seuraavanlainen ilmiö: Luet nippelitietoa jostain täysin triviaalista asiasta. Luettuasi asiasta törmäät siihen yllättävän pian normaalissa arjessa ja ihmettelet: "juurihan minä luin tästä". Ilmiölle on olemassa joku tieteellinen nimikin, mutta en saa sitä juuri nyt päähäni.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ihmettelen: on olemassa seuraavanlainen ilmiö: Luet nippelitietoa jostain täysin triviaalista asiasta. Luettuasi asiasta törmäät siihen yllättävän pian normaalissa arjessa ja ihmettelet: "juurihan minä luin tästä". Ilmiölle on olemassa joku tieteellinen nimikin, mutta en saa sitä juuri nyt päähäni.

Vastaanpa heti itselleni: Baader-Meinhof -ilmiö.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran viikkoon napsuu nettikilpailuista jotain, keikkalippuja jne. Onko se tää kevät vai mikä. Viime viikolla en kyllä päässyt leffan ennakkonäytökseen ja pippaloihin kun istuin pubilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmettelen vaan niitä tyyppejä jotka paralympialaisissa hiihti sen 20 kilsaa vapaalla ilman käsiä. Kovia tyyppejä. Kunnioitan. Kun se käsillä työntäminen on oleellinen osa vapaalla hiihtämistä. Ja pertsaa on kai lähes mahdotonta hiihtää ilman käsiä. En tiedä mutta ajattelin niin. Ehkä olen ennakkoluuloinen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ihmettelen tuota Tanskan maahanmuutto uutisointia.
Tai en minä sitä että uutisoidaan ihmettele, enkä oikeastaan edes mitä ne meinaa siellä tehdä, mutta ihmettelen noita syrjintä yms. väitteitä.
Jotenkin sitä olettaisi että jos on vaikka Suomen kansalainen niin Suomessa sitä koskee Suomen laki, mutta se laki ei koske vaikka Ruotsissa asuvia. Samaten se laki koskee niitä jotka täällä vierailee, mutta vain niiltä osin kuin niin halutaan. En minä ihan pysy enää kärryillä että miksi joku perustuslaki tai muu laki olisi syrjivä jos se ei ole sama kotimaan kansalaiselle ja ulkomaan kansalaiselle. Ainakin minusta noissa on aika iso ero. Saman ihmettelyn voi sitten vaikka jatkaa tuonne kuolemanrangaistus ketjuun missä joku sanoi että kun meidän lakimme kieltää tappamisen, niin ei valtio saa tappaa. Paitsi siis silloin kun sieltä tulee Venäjä rajan yli, jolloin valtio kyllä toivoo aika varmasti että tapettaisiin ja paljon. Molemmat idealismit aivan yhtä hataralla pohjalla. Kyllä minusta on vaikka ihan hyvä että laissa lukee sellainen syrjivä kohta, että jos venäläinen tulee rajalle aseen kanssa ja haluaa liittyä puolustusvoimiimme niin ei nyt ehkä ihan ensimmäisenä oteta ja aseisteta, ei varsinkaan jos niitä tulee sieltä miljoona kyseleen pääsyä armeijaan. Mutta sehän olisi kai syrjivää jos niitä kohdeltaisiin eri tavalla, tai näin olen tässä päätynyt ymmärtämään. Onko siis kaikki maailman ihmiset suomalaisia, mutta kaikki suomalaiset ei ole kaikkien muiden maiden kansalaisia? Ihmettelen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös