Ihannenaisesi

  • 19 596
  • 94

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellainen ihanan muotoinen, varsinkin jaloista ja peffasta. Mä oon jalkafriikki. Mä olen myös peffafriikki.

No sellainen mukava tyttö. Suht rento ja huumorintajuinen. Pärstäkin saa tietty miellyttää silmää. Ei nipottaja eikä mikään pinnallinen. Mua ei innosta mitkään "meikkaan joka aamu tunnin vessassa" -lutkat tai ne, jotka haisevat monen metrin päähän hajuvedelle. Fiksu saa olla ja olis kiva jos se tykkäisi matkustella. Liikunnasta plussaa ja erilaisista kulttuuririennoista. Kaljakin saa vähän maistua... Loppujen lopuksi varmaan aika tavallinen tyttö.

PS. Foto olis kiva.

Nimimerkillä Teräsmies
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Punapäät on sexyjä!

Eka muijakaveri muuten oli mua 10 cm pitempi. Joskus silloin parikymppisenä. En mä sitä ennen seurustellut. Neitsyys meni noin 18-vuotiaana. En ole varma kumpi niistä oli ensin. Kortsuja mä opin käyttämään vasta monta vuotta myöhemmin...

Joo ja ei koiraa eikä mielellään näkyviä tatuointeja. Tuli tuosta Käyttiksen listasta vielä mieleen...
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Vähän vittumainen pitää olla. Viihdyn kulmikkaiden ihmisten seurassa. Mielipiteitä saisi siis olla ja munaa sanoa ne. Oikeastaan ihan sama, mitä ne mielipiteet ovat. Tietysti jos on tyhmä kuin saapas, en ole missään mielessä kiinnostunut.

Lähtökohtaisesti tumma on parempi kuin vaalea, mutta väri ei ole mikään kynnyskysymys, vaan luonne ratkaisee. Ulkonäköhän on tietysti jo oletuksena jumalattoman kuuma, jos on ihannenaisesta kysymys.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Luonne
- Fiksu pitää olla. Ei haittaa jos on mua fiksumpi kun siihen ei paljoa vaadita. Ei tarvitse olla akateemisesti koulutettu kun opiskeluaikana tuli viimeistään huomattua että ei se mikään älykyyden tae ole.
- Pitää kuitenkin olla yleisivistystä ja seuraa maailman tapahtumia. Kaverin ex:ä oli yleisivistyksen suhteen elänyt tynnyrissä ja välillä kyllä hänen seurasaan koki myötähäpeän fiilareita kun niitä sammakoita tipahti suusta.
- Hyvä huumorintaju. Ei tarvii olla mikään stand-up koomikko mutta ei tosikot mun seurassa viihdy.
- Hyvä sydämminen ja empaatinen ihminen.
- Tietenkin uskollinen ja luotettava.
- Rauhallinen luonne. Tempperamenttiset ja nalkuttavat naiset passaan ihan mielelläni.

Ulkonäkö
-Pituudella ei niin väliä, mutta varmaan 160cm - 180cm välil ois passeli.
- Loppupeleissä hiusten, silimien taikka ihon värillä ei ole väliä.
- Oishan se kiva että ois timmi tai sporttinen, mutta kyllä sopusuhtaiset menee kanssa. Liian lihavat taikka laihat on turn-off.
- Sopivan kokoiset daisat, hyvät sääret ja pitkät hiukset.
- Pukeutuu naisellisesti ja meikkaa. Ei lävistyksiä taikka tatuoinetja.
- Omaa kauniin hymyn.
- Beyonce, Famke Janssen, Natalie Portman, Marilyn Monroe, Grace Kelly, Sabrina Salerno ja Catherine Zeta-Jones on aina ollu ulkonäön puolesta omalla suosikkilistalla. Mutta jos jonkun naisen ulkonäkö pitäisi valita niin Gabriella Wilden näköinen nainen kiitos.

Elämäntavat
- Harrastaa liikuntaa. Oishan se jees jos ois samoja harrastuksia, mutta ei se mikään pakko ole.
- Ei saa tupakoida tai käyttää huumeita.
- Pitää seksistä ja on hyvä siinä.
- Haluaa elämältä samoja asioita kuin mä.
- Pitää elukoista tai ainakin koirista ja eikä ole niille allerginen.
- Seuraa mielummin kulttuuria kuin urheilua.
- Hyvä kokki.
- Bonuspisteitä saa siitä jos on jossain arvoastamassani amattissani kuten esim. opettaja taikka hoitsu. Ei kuitenkaan ole uraohjus.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Vähän vittumainen pitää olla. Viihdyn kulmikkaiden ihmisten seurassa. Mielipiteitä saisi siis olla ja munaa sanoa ne. Oikeastaan ihan sama, mitä ne mielipiteet ovat. Tietysti jos on tyhmä kuin saapas, en ole missään mielessä kiinnostunut.

Lähtökohtaisesti tumma on parempi kuin vaalea, mutta väri ei ole mikään kynnyskysymys, vaan luonne ratkaisee. Ulkonäköhän on tietysti jo oletuksena jumalattoman kuuma, jos on ihannenaisesta kysymys.

Ei ole sunkaan helppo noilla kriteereillä muijaa itselles hankkia, kun munakin pitäis löytyä, mutta ei kait sen helppoa tarvitsekaan olla ja tässähän toki puhutaan ihannenaisesta.
 

ipaz

Jäsen
Karkeasti arvioiden itseäni vähintään 10 vuotta nuorempi... Olen 40 ja huomannut että omanikäiseni naiset alkavat Turhapuron sanoin rupsahtamaan. On toki olemassa varsin upeita, itsestään huoltapitäviä nelikymppisiä, mutta suurin osa on tottakai jo äitejä ja se näkyy harmittavan usein myös kasvoista.

En ole koskaan osannut ajatella itseäni isänä, joten naisella ei saisi olla lapsia, koska en usko pystyväni olemaan "isä" toisen lapselle. Koko ajatus saa minut jo kääntymään kannoillani. Pitäisi ensin saada tutustua rauhassa siihen naiseen ja sitten miettiä että onkohan suhteessa tilaa muillekin kun meille kahdelle.

Ulkonäkökriteereistähän mua on aina arvosteltu vähän joka suunnasta, kun kukaan ei tunnu kelpaavan. Pidän (tottakai) treenatuista vartaloista, pinkeästä perseestä ja yleensäkin siitä, että neiti jaksaa nähdä vaivaa edustuskorinsa eteen. Se kertoo jo paljon luonteestakin, kun raahaa itsensä muutaman kerran viikossa liikkumaan. Lisäksi naisella pitää olla sitä paljon mainostettua huumorintajua. Tunnen monta kivaa mimmiä jotka vaan eivät tajua, heillä ei jutut leikkaa samalla aaltopituudella. Ei sellaisen kanssa voi aikaansa viettää. Terve itseironia, joka tarkoittaa samalla että itseluottamus on kunnossa. Mieluummin haluan kuulla naiselta suorat sanat, kuin että hän taipuu tahtooni joka asiassa.

Tumma tai vaalea, ei väliä kunhan on pitkät hiukset. En ymmärrä lyhythiuksisia naisia. Omat hiuksenikin ovat normaalimiestä pidemmät. Jos kerta hiukset kasvaa, niin antakaa hyvänen aika niiden kasvaa. Kulmakarvojen jälkeen ei muita karvoja tarvikaan olla. Enemmän pitkät kuin pyöreät kasvot, hymykuopat on iso plussa. Yleensäkin peruspositivinen hymyhuuli kuin nipottava negatiivi.

Rachel McAdams, Jaana Pelkonen ja Sara Sieppi ovat ulkonäöltään parasta A-luokkaa minun silmissäni.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minun ihannenaisessani on paljon samoja piirteitä kuin kauniissa urheiluautoissa...

Tästä vertauskuvastahan on olemassa varoittava esimerkki muutaman vuoden takaa, että näitä ei kannata julkisesti huudella ;)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Pitää seksistä ja on hyvä siinä.
Miten nainen on hyvä seksissä? Eikö se naisen rooli ole monesti vaan maata selällään tai pyllistää miehen rynkytellessä, paitsi tietenkin suikkarissa tai jos nainen ratsastaa päällä tms.

Edit.
Niin tai sitten jos puhutaan sellaisesta rakastelusta, mitä leffoissa näkee. En ole koskaan kokeillut...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Miten nainen on hyvä seksissä? Eikö se naisen rooli ole monesti vaan maata selällään tai pyllistää miehen rynkytellessä, paitsi tietenkin suikkarissa tai jos nainen ratsastaa päällä tms.

Edit.
Niin tai sitten jos puhutaan sellaisesta rakastelusta, mitä leffoissa näkee. En ole koskaan kokeillut...

Et ole ikinä tainnut saada oikein kunnon hoitoa? Kyllähän osaava nainen tietää erilaisia kikkoja, osaa käyttää käsiään jne, jätetään nyt yksityiskohdat kuvailematta... Lisäksi nainen, jolla on tunteita sinua kohtaan, niin kyllä hän on parempi seksissäkin, tekee kaikkensa miellyttääkseen...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
- Ei kuuntele paskoja radiokanavia, kuten Voice, NRJ, Nova, YleX. Jos yksikin noista kanavista on vakituisesti kuuntelussa, niin suhdetta ei synny. Jos Sami Hedberg on sen mielestä hauskin ikinä missään, niin suhdetta ei synny.

Naisilla on yleensä huono musiikkimaku. Siihen pitää vain tottua. Mieluummin otan kivan ja nätin naisen, joka kuuntelee paskaa musiikkia, kuin ruman naisen, joka kuuntelee juuri sitä samaa kuin minä. Nämä ovat vain elämän tosiasioita. Naisen kanssa joutuu Jenni Vartiaisen keikalle, naisen kanssa joutuu katsomaan hömppää televisiosta, ja naisen kanssa joutuu hevoskilpailuihin ja kaikkeen muuhunkin kummaan, johon ei poikamiehenä koskaan eksyisi. Se on se hinta, joka naisesta täytyy maksaa. Onneksi siitä naisesta on paljon iloakin, jotta nuo uhraukset tuntuvat mielekkäiltä. Ja jos vähän jaksat uhrautua, niin kyllä se nainenkin antaa jotain takaisin. Olen minäkin saanut naisen Camp Noulle ja La Bomboneralle mukaan, vaikka keskivertonainen ei ymmärrä yhtään, miten isoja juttuja nuo ovat.

- Lyhyet hiukset naisella. Ei sytytä yhtään.

Vannoin tätä samaa ennen nykyistä emäntää. En kuitenkaan voisi enää kuvitella häntä muunlaisena. Lyhyt tukkakin on kaunis, jos se on vähän pidempi edestä (leukaan saakka), kuten emännällä. Älkää olko hyvät herrat tämän kanssa niin ehdottomia. Saatatte sulkea silmänne joiltain äärettömän kauniilta naisilta.

- Naisen pitää saada orgasmeja, kun pannaan. Jos ei minun kanssa niitä saa, niin kenen kanssa sitten, mitähä.

Jos viitsii keskittyä naiseenkin ja on tunteella mukana, niin tuskin tulee hutia. Se on lopulta aika helppoa, niin käsittämättömältä kuin se kuulostaakin.

- Matala tai matalahko ääni naisella on hirveyttä.

Hannele Lauri -tyylinen rahiseva viskibasso on tietysti kamala, mutta minusta alttoääni naisella on äärimmäisen seksikäs. Sellainen syvä ja tumma naisen ääni - siinä on sitä jotain, se saa sukat pyörimään jaloissa. Kimeä ääni naisella on minusta ihan yhtä epäseksikäs kuin viskibassokin.

Ajatelkaa nyt jotain alttoa laulavaa Alicia Keysiä. Huh huh! Vaikka sillä naisella on nyt suunnilleen maailman kaunein ääni muutenkin, ihan sama miltä korkeudelta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Et ole ikinä tainnut saada oikein kunnon hoitoa? Kyllähän osaava nainen tietää erilaisia kikkoja, osaa käyttää käsiään jne, jätetään nyt yksityiskohdat kuvailematta... Lisäksi nainen, jolla on tunteita sinua kohtaan, niin kyllä hän on parempi seksissäkin, tekee kaikkensa miellyttääkseen...
En mä oikein tiedä. Kerran yks ilotyttö alkoi raapimaan mun selkää kesken seksin. Oli se kyllä muutenkin kumma kun jotain "fuck me big boy" -juttuja höpötteli. Tai vittuili. Pysäytin hetkeksi sen panemisen ja tuijottelin sitä silmiin. Tajusi lopettaa. Joitakin muita vastaavia tyttöjä mä oon pyytänyt lopettamaan sen voihkimisen kun se jotenkin häiritsee omaa suoritusta. Niin ja kerranhan täällä Jatkoajassa joku sanoi näykkivänsä muijan korvaa. Onko noi niitä jotain kikkoja? En mä kaipaa sellaisia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Karkeasti arvioiden itseäni vähintään 10 vuotta nuorempi... Olen 40 ja huomannut että omanikäiseni naiset alkavat Turhapuron sanoin rupsahtamaan. On toki olemassa varsin upeita, itsestään huoltapitäviä nelikymppisiä, mutta suurin osa on tottakai jo äitejä ja se näkyy harmittavan usein myös kasvoista.

Olen itse vähän alle neljänkympin ja suhteessa samanikäisen lapsettoman naisen kanssa, ja voin rehellisesti sanoa, että kyllä nämä omanikäiset naiset ovat edelleen upeita. Jos on tullut vähän ryppyjä, on tullut myös karismaa, eikä se kauneus mihinkään katoa. Joillain naisilla kauneus perustuu nuoruuteen, joillain johonkin muuhun. Suosin jälkimmäisiä.

Sitä olen myös ihmetellyt, mitä niiden toistakymmentä vuotta nuorempien likkojen kanssa jaksaa jutella? Vastaukseksi ei kelpaa se, että ei tarvitse jutella. Jo tuonkin takia omanikäisten naisten kanssa on mukavampi olla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisilla on yleensä huono musiikkimaku. Siihen pitää vain tottua. Mieluummin otan kivan ja nätin naisen, joka kuuntelee paskaa musiikkia, kuin ruman naisen, joka kuuntelee juuri sitä samaa kuin minä. Nämä ovat vain elämän tosiasioita. Naisen kanssa joutuu Jenni Vartiaisen keikalle, naisen kanssa joutuu katsomaan hömppää televisiosta, ja naisen kanssa joutuu hevoskilpailuihin ja kaikkeen muuhunkin kummaan, johon ei poikamiehenä koskaan eksyisi. Se on se hinta, joka naisesta täytyy maksaa. Onneksi siitä naisesta on paljon iloakin, jotta nuo uhraukset tuntuvat mielekkäiltä. Ja jos vähän jaksat uhrautua, niin kyllä se nainenkin antaa jotain takaisin. Olen minäkin saanut naisen Camp Noulle ja La Bomboneralle mukaan, vaikka keskivertonainen ei ymmärrä yhtään, miten isoja juttuja nuo ovat.

Niin mutta jos suostuu katsomaan naisen kanssa esimerkiksi tota hömppäleffaa, on se miehelle tietenkin huono juttu. Mutta sitten vastavuoroisesti kun se nainen katsoo sun kanssa vaikkapa Ramboa, et sä saa siitä yhtään mitään lisäkiksejä. Yksinhän sitä olisi kivempi katsoa, se muija kun saattaa jopa häiritä sun katselunautintoa. Vähän kuten esimerkiksi siellä Camp Noullakin, varsinkin jos se nainen ei futiksesta tajua. Mä en ymmärrä mitä siitä saa sitten takaisin, etenkin kun ei pahemmin mitään lisäarvoa tule. Ja itse kuitenkin joutuu sietämään vaikka mitä paskaa, varsinkin jos jonkun Jenni Vartiaisen keikoilla suostuu kiertelemään ja telkkarista hömppäleffoja katselemaan yms. Jos on paljon negatiivisia juttuja eikä pahemmin positiivisia, niin mun mielestä se kääntyy reilusti miinuksen puolelle.
 

ipaz

Jäsen
Sitä olen myös ihmetellyt, mitä niiden toistakymmentä vuotta nuorempien likkojen kanssa jaksaa jutella? Vastaukseksi ei kelpaa se, että ei tarvitse jutella. Jo tuonkin takia omanikäisten naisten kanssa on mukavampi olla.

En pidä sellaista 27-32v naista enää minään pikkulikkana, joka ei osaisi jutella. Toista on sitten nuo parikymppiset naisenalut. Ei paljon löydy yhteistä jutunsarkaa ainakaan mitä töissä kahvihuoneessa sattuu samaan aikaan tauolle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Naisilla on yleensä huono musiikkimaku. Siihen pitää vain tottua. Mieluummin otan kivan ja nätin naisen, joka kuuntelee paskaa musiikkia, kuin ruman naisen, joka kuuntelee juuri sitä samaa kuin minä. Nämä ovat vain elämän tosiasioita.
Tuo lainaus lähinnä hälytyksen vuoksi. Ilmasuojaan.

Minun naisilla on nykyisin hyvä musiikkimaku, koska raakaan pois heti alussa kaikki minun mielestäni paskaa musiikkia kuuntelevat. Indikaattorihommia. Erittäin olennainen asia. Kyllä minullakin olivat ne vuodet, kun naiset olivat lähempänä (mutta eivät sentään juuri niitä) pettterin stereotypioita. Varsinkin hekumakauniit ovat juuri sellaisia hirmukkonaisia. Sieltä jos läsähtää joku Voice soimaan, niin minua ei näy sen jälkeen enää ikinä. Eikä siitä keskustella. Pillu se on männylläkin.

Olen nykyisin niin hyvän naisen kanssa, että esim. tämän ketjun yleislätinät stereoineen ovat ihan ulkoavaruushommia. En iske muita naisia kuin ihan vaan teoreettisessa mielessä ja virettä ylläpitääkseni. Voihan meteoriitti osua häntä päähän, ja sitten on hyvä olla vire. Ja onhan koiralla karvat.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Tästä vertauskuvastahan on olemassa varoittava esimerkki muutaman vuoden takaa, että näitä ei kannata julkisesti huudella ;)

Joo, ihan vain näin salaa nimimerkin takaa esineellistän ja muutenkin täysin vakavissaanhan minä, heh!

Sitä paitsi jos minua verrattaisiin miehenä esimerkiksi Ferrariin, niin en minä siitä nyt niin kauhean pahoillani osaisi olla.... tai no riippuu toki Ferrarista...

Tv. Aston Martin mies...
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
- Jalat maassa, fiksu ja pohtiva yksilo.
- Huumorintajuinen.
- Osaa antaa toiselle tilaa ja myos osaa olla itsenainen.
- Nauttii toisen huomioimisesta.
- Osaa kokata.
- Positiivinen ja vakaa.
- Avoin puhumaan vaikeistakin asioista.
- Sopivasti kokenut, tietaa mita haluaa.
- Sopivasti yhteista ja sopivasti omia juttua ja kannustava.
- Tarvittaessa fiksuihin komprommisseihin kykeneva.
- Taloudellisesti jarkeva.
- Tulevaisuuden suunitelmat selvat.

Ulkonako on sinansa vaikea, jos kolahtaa niin kolahtaa. Tummat naiset on silti enemman kolahtanut, mutta en sylje jos sopiva blondi osuu kohdalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös