Ihannenaisesi

  • 19 580
  • 94

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Poijjaat puhuivat ihan asiaa pyöreistä korkeista poskipäistä tuolla. On tosiaan niin että vinot silmäluomet ja korkeat poskipäät kulkevat yleensä käsi kädessä. Ilmeisesti jotain itäisten maiden perimää suomalaisissa, sillä ilahduttavasti tosiaan tuota piirrettä nähdään. Vai olisiko saamelaisilta sitten? Tiedäpä sitä, mutta kaunista yhtä kaikki.

En tuossa niin siihen naisen sisäiseen kauneuteen ja ihanteisiin keskittynyt, kun käsitin että tässä tuota ulkoista arvioitiin enemmän.
Minun mielestäni on yleensä niin että aluksi ihmisessä ihastuu tai ehkä jopa rakastuu tiettyihin ulkoisiin merkkeihin. Luonnollisestikin, eihän sitä ihmisen luonnetta osaa sillä tavalla alussa määritellä ja tuntea. Ulkoiseen muotoon rakastuminen kuitenkin varmaan siinä vuoden sisällä alkaa haihtumaan, joten silloin mitataan sitä minkälainen henkinen yhteys on. Juuri tästä syystä ei ole perätöntä väittää että sisäinen kauneus merkitsee eniten. Sillä se merkitsee, kauniin seksikkään naisen kanssa voi toki olla ja touhuta jos flaksi käy, mutta jos ei vaan se yhteinen sävel suju niin suhde jää sitten ihan raadolliseksi vain ja arvatenkin jää torsoksi pituudeltaan. Itse en moisista piittaisi, vaan tähtään siihen että kumpikin puoli olisi jotenkuten balanssissa. Ei helppoa, mutta tavoiteltavaa.

Ihannenaiseni muuten on myös sellainen joka ei tupakoi. Itse en tupakointia harrasta, joten näkisin aina mieluisaksi jos toinenkaan osapuoli ei. Tupakoiva ihminen ei ole kovin hyväntuoksuinen ja tupakan terveyshaitat tiedetään muutenkin.
Ihannenainen ei myöskään sekoile alati alkoholin kanssa. Mistään absoistakaan en pidä, mutta maltillinen alkoholin käyttö on hieno juttu. Lisäksi elämä turhan villiä viettävän naisen kanssa voisi olla kuluttavaa, niin kukkarolle kuin terveydellekin.
Ihannenaisen tulee myös olla suht avarakatseinen mitä intiimiin puoleen tulee. Siveydensipulit eivät ole mikään ihanne minulle (tuskin muillekaan normaaleille miehille), etenkin kun siveys on tekopyhää ja viestii siitä että ihmisellä on joitain estoja ja sitä kautta mielenterveydellisiä ongelmia.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Oma vaimoni. Hänessä on hyvin paljon piirteitä ja ominaisuuksia, joita ihailen. Mutta, kukaan ei ole täydellinen. Hänen huonot puolensa ovat sellaisia, jotka hyväksyn, joita pystyn sietämään ja joiden olemassaolo ei minua häiritse. Nekin kun ovat osa häntä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Designer
Hänen huonot puolensa ovat sellaisia, jotka hyväksyn, joita pystyn sietämään ja joiden olemassaolo ei minua häiritse. Nekin kun ovat osa häntä.
Eikös se ole juuri todellisen rakkauden merkki, että hyväksyy toisessa ne virheetkin, eli antaa toisen olla oma itsensä. Tavoittelemisen arvoinen asia mielestäni ja silloin voi jotain syntyäkin (muutakin kuin lapsia). Kieltämättä sellainen on ihanne.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Pituus n.160-170 cm
Paino:sopivasti =)
Hiukset:tummat ,vaikka ei niissä vaaleissakaan kovin paljon pahaa sanottavaa löydy
Silmät:Ruskeat silmät saa mut "hulluuden" partaalle.
Rinnat:Oon aikalailla "tissipoika" eli sellaset aika isot muttei liian isot
Peppu:Kiinteä ja muodokas

Luonne:Huumorintajua sais löytyä
-ei mikään ujo ja hiljanen

Aika pitkälti olen niitä löytänyt.Ne ei vaan löydä mua=))

EDIT:tulisitko nimim.Jääkarhu kertomaan omasta ihannenaisestasi=))
Veikkaan ,että aika monet ovat samaa mieltä kanssasi.
 
Viimeksi muokattu:

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Äkkipikainen, mutta pitkävihainen.

Ei vaiskaan. Ensiksikin naisen tulee olla minun mielestäni kaunis, jotta ylipäätään ihastun häneen. Tumma tai vaalea tai vaikka sinitukkainen, sillä en ole huomannut olevan mitään merkitystä. Sitten hänellä tulee olla samantapainen huumorintaju kuin minullakin eli pohjoissuomalaista "vittuilua" täytyy kestää. Tällä tarkoitan sitä kaverien keskenäistä hyväntahtoista suunsoittoa, jolta ei minun kaveripiirissäni säästy naisetkaan. Loput onkin sitten sitä selittämätöntä kemiaa jota vaan on tai ei ole. Jotkut ihmiset ovat vaan jotenkin selittämättömällä tavalla ärsyttäviä ja toiset taas saavat ajatukset lyömään tyhjää ja hyvänolon tunteen valtaaman koko ukon ihan pelkällä olemuksellaan tai äänellään. Olisi erittäin ikävää jos pitäisi vain jostain tietynlaisista naisista, paitsi tietenkin sitten kun seurustelee niin siitä voi olla apua jos sattuu pitämään esim. omasta vaimostaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hänelle.

Olen katsellut unelmieni naista, olen katsellun hänen kauniita silmiä, hänen kaulansa kaunista kaarta.

Olen painanut poskeni hänen poskea vasten, olen tuntenut hänet lähelläni, samettisen ihon ihoani vasten.

Olen suudellut häntä, lumoutunut hänestä.

Tunnen hänen lämmön sisimmässäni.


vlad.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
HPK faniudestaan huolimatta: oma vaimo tuo aamujeni valo ja iltojeni kirkastus, jota ilman hapuilisin pimeydessä kuin sokea orgioissa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jaa-a. MC Nikke T:llä olisi seuraavat kriteerit:

- ikää suunnilleen saman verran kuin meikäläisellä. +/- pari-kolme vuotta muttei mielellään enempää

- yli 160cm, kiitos. Kun itse katsoo maailmaa aika korkealta niin tuntuu kieltämättä hölmöltä jos nainen on 3 päätä lyhyempi

- luonteeltaan avoin, sosiaalinen, rehellinen ja huumorintajuinen. Omaa laajan ystäväpiirin eikä vain istu kotona sohvalla

- mielellään urheilullinen. Kun itse melkein aina on jotain harrastanut niin toivoisi että toisella olisi ainakin edes ymmärystä urheilua kohtaan

- noin ulkonäöllisesti sanoisin että normaali. Kauneushan on katsojan silmissä mutta kyllä mulle riittää se että nainen on sopusuhtainen ja jollain tapaa pitää itsestään huolta.

Siinä se resepti on.
 

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Viestin lähetti #77
EDIT:tulisitko nimim.Jääkarhu kertomaan omasta ihannenaisestasi=))
Veikkaan ,että aika monet ovat samaa mieltä kanssasi.

Ja Jääkarhuhan tulee. Tiedän kyllä, ketä #77 tarkoittaa tuossa vihjauksessaan, mutta jaetaan nyt tämä aihe kolmeen erilaiseen kategoriaan.

1. Kaikkein tavoittamattomin

Angelina Jolie saa housuni etuosan pullottamaan. Voiko enää täyteläisemmän, suloisemman ja seksikkäämmän näköistä olla? Ehkäpä. No, tätä naista tulen koskaan tuskin edes livenä näkemään.

2. Se kenestä viitsii haaveilla

IFK-cheerleaderi Elsa. Haittaa suuresti peliin keskittymistä B2:ssa, jos Elsa tanssii A7:ssä. Kohtalokas katse, ihanat huulet, henkeäsalpaavat rinnat sekä muutenkin timmi ulkokuori. Elsa on upea! Oman elämäni yksi kohokohdista oli lokakuussa Raksilassa, kun kolmannen erän alussa keräsin rohkeutta ja ryntäsin halaamaan Elsaa ja avauduin hänelle. Jos luet tämän Elsa ja häiriinnyit käytöksestäni, pyydän anteeksi. #77, nyt sait haluamasi.

3. Se kenen saavuttamattomuus vituttaa

Eräs tyttö, joka on usein ollut seurassani fanimatkoilla. Vietin lähes koko vuoden 2003 miettien häntä, tehden ensimmäisen iskuyrityksen tammikuussa, jonka epäonnistuminen ilmeni viikon päästä käytyäni ulkona kyseisen henkilön kanssa. Sorruin samaan lokakuussa ja sain jälleen kylmän rätin naamalleni. Mietin häntä edelleen, ei, en vain mieti, rakastan häntä. Säälittävää, mutta totta. Hän on aivan ihana ihminen, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Kyynel.

#77:n laittamat reunaehdot unelmanaiselle allekirjoitan mielelläni. Meillä on ilmeisesti hiukan samanlainen naismaku.

Tietysti liian hyvännäköisen naisen kanssa oleminen olisi myös rasittavaa, koska se vetäisi liikaa muiden miesten huomiota. Ei sen puoleen, saisi menestykseni naismaailmassa parempaa olla, mutta koska ulkonäöltäni muistutan lähinnä nimimerkkiäni, niin pidetään rima ihan sopivalla korkeudella.
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Oma kihlattu

Hän on juuri semmoinen, mitä 21 ja puoli vuotta odotin elämääni, kunnes vuodenvaihteessa 2002-03 Hän kuvioihini ilmestyi. Ulkonäöllisesti kattaa kaikki mahdolliset toiveeni (ruskeat silmät, tummat hiukset, hyvä peppu jne..) ja luonne on sopivan ihanan veikeä rapuluonne, eli samanlainen kuin minä itse.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
The one thing that I want IN a girl is ME.

En muista kenen biisistä toi on mutta totta joka sana. <-- hymiö.

Tummat hiukset saavat mut hulluks yhdistettynä ruskesiin silmiin ja sopivaan luonteeseen. Kuten uudenvuoden daamini.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Edellisen kommenttiin lisäten, että kyseisen kappaleen loistavasta sanoituksesta on vastuussa Bloodhound Gang niminen yhtye.

Ihannenainen on kaunis, sopivan älykäs, pitää joistakin samoista asioista, on rehellinen ja hieman mua lyhyempi.
 

Jindebyne

Jäsen
No jos laitetaan vaikka tylsähkösti rankalaisilla viivoilla...

- Blondi tai Brunette

- 167-175cm

- Hoikka/Sulavavartaloinen

- Luonteeltaan ulkoisesti kiltti ja siveellinen tyttö, mutta pinnan alla onkin jotain muuta, en tarkoita kuitenkaan mitään sekopäätä.

- Hyvä, kiinteä peppu

- Sovivankokoiset, terhakkaat rinnat

- Mulla ei tosta naamasta ole semmosta stereotyyppiä, mutta kun semmonen kävelee vastaan niin kyllä sitä huomaa kun sukat pyörii jaloissa ja puhe kangertelee.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kuka haluaa itseään älykkäämmän naisen?

Ainakin minä, elämässä pitää olla haastetta ja mikäs sen haastavampaa kuin älykäs nainen, vai olenko nyt aivan väärässä?

Persoonallisuus on toinen mikä natsaa meikäläiseen, persoonallisuus monella tapaa - myös ulkoisesti.

Ajatuksekas... onhan noita toiveita mutta eipä vaan näytä sattuvan kohdalle sitä oikeaa - tai jos sattuu niin sitten minä olen se väärä.

vlad.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, mitenkä tässä tapauksessa määritellään älykkyys?

Joku filosofi on sanonut mielestäni naisista melko osuvasti: "Naiset ovat meitä miehiä viisaampia.He tietävät vähemmän, mutta ymmärtävät enemmän."
 
Rintava, Reitevä & Persevä.

Ja ei haittaisi vaikka omaisi omat aivot.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä en mitään listaa ominaisuuksista osa tehdä. Tärkeintä on kai itsekunnioitus sekä sen mukanaan tuoma niin fyysinen kuin psyykkinen itsestään huolta pitäminen.

Yhden hyvän olen löytänyt. Tämän kanssa onnistuimme jopa monistumaan hiljattain, ja tuotos saattaa tehdä vielä tuhoisaa jälkeä miesmaailmassa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Sistis
Niin, mitenkä tässä tapauksessa määritellään älykkyys?

Kukin määritelkööt sen tavallaan, minulle riittäisi, että on keskustelutaitoinen, sopivalla tavalla sivistynyt - ehkäpä hivenen lukenutkin, pidän kuitenkin sivistystä tärkeämpänä kuin pelkkiä arvosanoja. Sivistyksellä tarkoitan laaja-alaista sivistyneisyyttä, ei mitään yhden alan spesiaalia tuntemusta. No, kaipa aika moni vähänkin enemmin lukenut on myös kohtuullisen sivistynyt.

Vaikeitahan tällaiset määritelmät on, sen kuitenkin tietää kun oikealla tavalla älykäs henkilö osuu kohdalle. Ja, kuten totesin, sellaisiin "oikeisiin" olen tutustunutkin mutta ilmeisesti minä olen ollut "väärää" kokoa.

vlad.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jeps, vlad. Samoilla linjoilla olemme. Itse myös toivoisin naisen olevan jollakin tapaa sivistynyt. Mutta ehkäpä tärkeämpänä pidän sitä, että hän on myös ymmärtäväinen ja osaa keskustella ja kunnioittaa myös minua. Arvomaailman on oltava kunnossa, jotta minä kiinnostuisin.

Se on valitettavaa, että usein se on niin, että joko minä en kiinnostu tai sitten minusta ei kiinnostuta. Ei vaan ole oikein osunut kohdalle sellaista tilannetta että täysi kiinnostus olisi molemminpuoleista. No katse kohti tulevaisuutta. Kyllä se joskus kävelee vastaan. ;)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ai niin. Vielä toinen määritys ihannenaiselle:

Ihannenaisella on ulkonäköä ja äö 180, hän haluaa rakastella aamuviiteen - ja muuttuu sitten pizzaksi!

Kjeh.
 

Icetea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ässät ja Kulta-Jukan joukkueet.
En tiedä mistä johtuu mutta jostain syystä latinotytöt saavat meikäläisen aivan hulluuden partaalle. Kai se on sama juttu kuin että suomalaiset naiset pitävät latinomiehistä. Ehkä vastakkainen persoonallisuus ja ulkonäkö viehättää.

Varmaankin joku latinotyttö voisi ulkonäöltään olla minun ihannenaiseni mutta aika vaikea sanoa millainen luonne pitää olla kun niitäkin on yhtä paljon kuin maailmassa naisia. No tietty ehdoton vaatimus on se että korvien väli ei ole pelkkä tuulitunneli.

Kyllä sen sitten tietää kun Se Oikea osuu kohdalle. Millään muulla tuskin on silloin väliä.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Ulkonäöllisesti en niin hirveästi pihtaa, mutta jos ihan sellaista priimapriimaa kaikin pulin haetaan niin:

Hiukset: Tummat (musta plussaa), lyhyet käy oikein hyvin, saa olla pitkätkin
Silmät: ei suurta merkitystä, ruskeat puhuttelee kuitenkin kun ittelläkin on.
Pituus: mua lyhempi eli alle 175
Paino: ei myöskään äärimmäistä merkitystä, jos kuitenkin ittestään huolta pitävä
Rinnat: isommat kuin minulla
Peppu: kunhan vain on, mikään luuviuluperse ei oikein iske.
Luonne:
-huumoritajuinen, pakko olla, muuten ne karkaa
-sanavalmis, vittuilu ei saa pelkästään olla minun tehtäväni
-ymmärtää äijäilyn merkityksen puolison elämässä
-ei vaadi seksiä klo 8:00 lauantai-aamuna (klo 9:30 käy paremmin)

Äärimmäisyyksiin vietyä plussaa on rock-henkisyys ja appivanhempiin kohdistuva viha-rakkaussuhde. Kuka sitä nyt anoppia jaksaa katsella?
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse olen sen verran ronkeli, etten kovin herkästi ryhdy seurustelusuhteeseen. Siihen vaaditaan jo sellainen yksilö, joka kolahtaa ja kovaa. Harvemminpa niitä kuitenkaan vastaan kävelee, joten sinkkuna on tullut oltua jo pitemmän aikaa. Mitään varsinaista tiettyä naismallia en etsi. Kuulun kuitenkin niihin, joiden mielestä toimiva kokonaisuus ratkaisee. Tuon kokonaisuuden muodostavat eri osat sitten vaihtelevatkin hyvin paljon eri naisten kesken. Mutta kun tässä etsitään nimenomaan sitä yhtä ja ainoaa ihannenaista niin laitetaan nyt joitain kriteerejä ylös...

Pituus ja paino: Ei niin väliä. Enemmän ehkä miellyttävät yli 170cm pitkät naiset. Pidän kuitenkin myös lyhyistä naisista. Tärkeintä on, että pituus on hyvässä suhteessa painoon. Mistään langanlaihoista ruipeloista en ole koskaan perustanut.

Hiusten väri: Erityisesti olen heikkona punatukkaisiin naisiin, mutta blodit ja brunetit käy myös.

Silmät: Mielellään saisi olla molemmat tallella. Värillä ei väliä.

Rinnat: Sellaiset ei-niin-suuret/käteen sopivat ovat parhaat. Tässä taas ratkaisee se, miten hyvin rinnat ovat sopusoinnussa muun vartalon kanssa.

Luonne: Huumorintaju on kaiken a ja o. Itselläni on melko kieroutunut huumorintaju, joten plussaa olisi, jos vastapuoli ymmärtäisi sitä. Sarkasmin taju on ehdottomasti plussaa! Sanattomaksi nainen ei myöskään saisi koskaan jäädä. Tietynlaista älykkyyttä/yleistietoa vaadin myös. Vaikka en itsekään mikään viisauden perikuva ole, niin en silti kovin pitkään kestä tyhmiä/yksinkertaisia naisia.

Muuta: Erityisesti kiinnitän huomiota naisen kasvoihin. Niiden pitää olla luonnollisen kauniit. Liiallinen meikin käyttö on aivan hirveää. Kaunis naisen hymy saa minut sulamaan ja myös se, millainen nauru naisella on vaikuttaa paljon. Ja jos nainen vielä vihaa R&B:tä niin osakkeet nousevat huimasti. Naisen pitää olla jollakin tapaa rock!

Aika paljonhan noita kriteerejä näin äkkiseltään mieleen tuli, joten ei mikään ihme, että sinkkuna vielä mennään. Tosin yhden naisen kanssa olen seurustellut, joka täytti kaikki mainitsemani ehdot, mutta se onkin sitten jo eri tarina. Ehkä vastaani tulee joskus joku toinenkin, joka tosiaan kolahtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös