Ihan sama

  • 22 585
  • 116

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Jos katsoo omaavansa aseman jossa voi määritellä sen, miten muut Jokerien kannattajat voivat avata ketjuja tarpeelliseksi kokemistaan aiheista, tuskin kovin montaa.

Minulla ei ole mitään asemaa Jokeri-kannattajien joukossa. Lukutaitoisena huomaan kuitenkin, että samaa asiaa jauhetaan jo lukuisissa ketjuissa. Se ei mielestäni liity oikein- tai väärinkannattamiseen mitenkään. Olen varmaan siinäkin väärässä. Ihan sama.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Minulla ei ole mitään asemaa Jokeri-kannattajien joukossa. Lukutaitoisena huomaan kuitenkin, että samaa asiaa jauhetaan jo lukuisissa ketjuissa. Se ei mielestäni liity oikein- tai väärinkannattamiseen mitenkään. Olen varmaan siinäkin väärässä. Ihan sama.

Jokaisella kannattajalla on ihan sama asema. Useilla se on elinkautinen. Kukaan kannattaja ei ole toista parempi, mutta seura on jokaista kannattajaa suurempi. On parempi keskustella useissa ketjuissa kuin vaieta yhdessä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kirjoitan vielä auki tämän ketjun ydinajatuksen.

Siinä, missä Jokerit & KHL - Millä fiiliksillä? -ketjussa keskustellaan Jokereiden taipaleesta KHL:ssä ja siitä, minkälaisia tunteita Jokereiden oleminen KHL:ssä herättää, tässä ketjussa ajattelin, että voitaisiin purkaa tiyetynlaista välinpitämättömyyden fiilistä päättyneestä matsista. Vähän samaan tapaan, kuin positiivisuus- ja vitutusketjuissa on ollut tapana heittää heti matsin jälkeen päällimmäiset ilon, surun, vihan ja naurun tunteet, tässä ketjussa voisi analyseerata sitä outoa tunnetta jos päättynyt peli ei heilauttanutkaan. Muotoilin avausviestissäni sen näin:

Onko kenelläkään muulla sellainen fiilis, että nämä kauden keskivaiheen kiinnostuslamat ovat syventyneet viime vuodesta ja varsinkin sitä edellisistä? Fiilis, että voitot voivat olla erittäinkin kivoja mutta häviöt ovat lähes täysin yhdentekeviä?

Ts. Puhutaan matseista. Joko siitä äsken päättyneestä tai sitten ryppäästä edellisiä matseja. Tai vaikka siitä seuraavasta. KHL-fiilis-ketju on mielestäni enemmän kokonaisvaltainen yläotsake, jonka piiriin voi mahduttaa monenlaista keskustelua spesifioimatta sitä oikeastaan mihinkään sen enempää.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Miksi yksi, fiiliksiä Jokereita ja KHL:ää kohtaan käsittelevä, ketju ei riitä? Siellä kuitenkin on jo pitkään keskusteltu täsmälleen samoista asioista.

Miksi sinulle on niin tärkeää, että jonkun Jokerien kannattajan tärkeäksi kokemasta aiheesta ei voi avata ketjua jos aihetta sivutaan jo aiemmassa ketjussa? Onko siis parempi keskustella itse aiheesta jonka @V-G- nosti esille vai useilla viesteillä siitä, saako aiheesta keskustella tässä ketjussa?
 

faro

Jäsen
Miksi sinulle on niin tärkeää, että jonkun Jokerien kannattajan tärkeäksi kokemasta aiheesta ei voi avata ketjua jos aihetta sivutaan jo aiemmassa ketjussa?
Kun tässä keskustellaan täsmälleen samasta asiasta kuin siinä fiilis-ketjussa, vaikka se ei ilmeisesti kuitenkaan V-G-:n tarkoitus ollut. Ihan sama, keskustelkaa sitten vaan, jos saatte sen avulla vertaistukea.

Vituttaa vaan, kun tämä jokeriosio täyttyy näistä ruinausketjuista. Yksikin riittäisi. Vai pitäisiköhän avata ketju nimellä "ei ole ihan sama"...
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Itellä täysin päinvastoin, mitä vanhemmaksi tässä kasvaa, sitä enemmän ja enemmän tuntuu nämä Jokereiden tappiot vituttavan. Ja upeat voitot tuntuvat entistäkin paremmilta. Ei mulla vastustaja niinkään jaksa kiinnostaa, Jokerit on se joka siellä pitäisi olla pääroolissa ja jota sinne mennään katsomaan. Joku täällä nätisti totesikin, että sitten jos logoon, nimeen tai muuhun erittäin tärkeään Jokereiden identiteettiä luovaan kosketaan, käännän kelkkani täysin. Toki Rotenberg on helvetin vastenmielinen ja oksettava äijä, mutta silti koen joukkueen edelleen yhtä omaksi kuin mitä se oli vaikkapa Erik Karlssonin tai Ville Leinon aikaan. Vitutusta ja eufooriaa ja kaikkea siltä väliltä. Ehkä sitten kun tulee vanhaksi ei varmaan jaksa niin intoilla, mutta tällä hetkellä toimin juuri niin kuin sydän sanoo. En tiedä muuttuisiko tilanne, jos Jokerit voittaisi joskus jonkun mestaruuden ja minä sitä olisin oikeasti todistamassa. Sitähän tässä olen läpi elämäni venaillutkin. Silloin se "suuri unelma" olisi täyttynyt, jonka myötä "kaikki" olisi jo koettu. Tosin, kyllä Liigan mestaruus näin järjellä ja tunteella ajateltuna tuntuisi paljon kiimaisemmalta, kuin KHL:n Gagarin Cup.

Jokainen tavallaan, enkä minä ole ketään tuomitsemaan, mutta minä seison ton jengin takana niin kauan kun mussa henki pihisee. Se on mun jengi!
Täysin sama tunne tällä vanhuksella myös, Jokerit siellä kentällä pelaa, eikä Suomi vastaan Venäjä. Kyllä tuo eilinenkin jatkumo: häviö ennkkoon heikommalle joukkueelle vituttaa, mutta voitot kärkijoukkueista ovat hienoa, upeaa, raastavaa tunnetta. On kevyt askel kulkea kohti Pasilan asemaa, eilen oli askel raskas...
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Sanotaan nyt vielä tämäkin, kun palstalle tuli tultua, ketjun otsikon mukaisesti: Ihan sama, mitä nämä samat kitisijät kitisee ketjusta toiseen. Kehitys on heidän mielestään tuomittavaa, olkoon niin - heidän mielestään, ei minun.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Välinpitämättömyyden, toisin kuin vitutuksen tai positiivisen fiiliksen, purkaminen on hieman vaikeaa. Se on kuitenkin suht laimea tunne eikä herätä suuremmin intohimoa. Tai oikeastaan herättää, jos tätä ketjua uskoo, mutta useimmat siihen viittaavaat viestit (koka homma on hmv) voisivat melkein myös olla Vituttaa-ketjussa . Itseäni eilen vitutti, sunnuntaina olin positiivisella fiilingillä ja useasti olen ollut myös suht välinpitämättömällä fiilingillä matsin jälkeen. Jokerit taas on kuin nainen; ikinä ei tiedä millä fiilingillä se on seuraavana päivänä ja omat fiilingit menee vähän tämän mukaan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Välinpitämättömyyden, toisin kuin vitutuksen tai positiivisen fiiliksen, purkaminen on hieman vaikeaa. Se on kuitenkin suht laimea tunne eikä herätä suuremmin intohimoa. Tai oikeastaan herättää, jos tätä ketjua uskoo, mutta useimmat siihen viittaavaat viestit (koka homma on hmv) voisivat melkein myös olla Vituttaa-ketjussa . Itseäni eilen vitutti, sunnuntaina olin positiivisella fiilingillä ja useasti olen ollut myös suht välinpitämättömällä fiilingillä matsin jälkeen. Jokerit taas on kuin nainen; ikinä ei tiedä millä fiilingillä se on seuraavana päivänä ja omat fiilingit menee vähän tämän mukaan.

Viisaita sanoja. Kun Jokerit voittaa hyvällä pelillä, niin se on kaunis vaimo, jonka kanssa kaikki rullaa helposti. Paskalla pelillä voitetun matsin jälkeen se on se turhauttava hohhhoijaa -ämmä, jota ei jaksaisi aina katsella, mutta pakko kai se on kun valat on vannottu. Hyvällä pelillä hävityn matsin jälkeen on jotain ensimmäisen ja katkeran vitutuksen välimaastoa riippuen matsin tärkeydestä ja eilisen kaltaisten esitysten jälkeen se on se ämmä, jonka heti himaan mentyäsi käsket painumaan lopullisesti vittuun sun elämäsä tuhlaamasta aikaasi ja rahojasi, mutta oot niin tissiposki ettet sanokaan mitään vaan mökötät odotellen sitä mukamas seuraavaa kertaa kun teet sen oikeasti..
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Itseäni ottaa entien päähän nämä kannattajien väliset erimielisyydet ja jakautuminen kahteen tai kolmeen ryhmään. KHL-puolustajista suurin osa tuntuu pitävän itseään parempina faneina, ja heittää rasismi/venäjäviha- kortin pöytään, aina, kun joku ihan asialliseenkin sävyyn kritisoi KHLää ja sitä, että tunne puuttuu tai ei muuten vaan kiinnosta. Sitten on se toinen ääripää, KHL-vastustajat, ketkä myöskin hyökkäävät heti näiden puolustajien kimppuun, ja syyttää miten heidät on aivopesty KHLän propagandalla.

Missä yhteishenki? Tämä kaikki alkoi juuri tästä KHLään siirtymisestä, siihen vielä kirsikkana kakun päälle kaikkien aikojen turhin hankinta, Jere Karalahti, joka jakoi viimeisetkin fanit kahtia. Oltiin puolesta tai vastaan. Ai että miten haikeudella muistelen vuosia 2010-2013. Jokerikiekko oli kaunista, etelääpäty eli kulta-aikaansa ja kaikilla oli kivaa. Niin kauan, kun KHLssä pelataan, en usko, että tätä fiilistä enään saa takaisin. Surullista.

Itsekin olen siirtynyt enemmän viihdekäyttäjäksi. Katon 85% matseista kotona Viaplaystä, ja jos Jokerit on tappiolla, niin kynnys telkkarin sulkemiseen on paljon alhaisempi kuin liiga aikoina. Peleissä käyn lähestulkoon vain, jos pääsen kaverin kausikortilla tai kaverin duunin kautta ilmaiseksi sisään. Tappiot pyyhkiytyy hetkessä pois mielestä, ja voitot maistuu vain "ihan kivalta".
Tämä olisi voinut mennä tuonne Millä Fiiliksillä?- ketjuun, mutta laitetaan nyt tänne.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Missä yhteishenki? Tämä kaikki alkoi juuri tästä KHLään siirtymisestä, siihen vielä kirsikkana kakun päälle kaikkien aikojen turhin hankinta, Jere Karalahti, joka jakoi viimeisetkin fanit kahtia. Oltiin puolesta tai vastaan. Ai että miten haikeudella muistelen vuosia 2010-2013. Jokerikiekko oli kaunista, etelääpäty eli kulta-aikaansa ja kaikilla oli kivaa. Niin kauan, kun KHLssä pelataan, en usko, että tätä fiilistä enään saa takaisin. Surullista.

Itse taas muistelen ilolla Nikolai Makarovia Jokereissa, surulla sitä kun pudottiin divariin ja ilolla sitä kun noustiin takaisin ja matkustettiin fanibussilla hallista toiseen. Nousu oli jossain mielessä isompi juttu kuin mestaruus 1992. Jokerien ympärillä on aina kuohunut. Aimo ei ollut niitä helpoimpia seurajohtajia ja heti kun odotti menestystä, sai lukea lehdestä, että parhaat siirtyivät naapuriin. Aimon jälkeinen aika ennen Hjallista oli sekavaa ja Hjalliksenkaan touhuissa ei aina paljon järkeä ole ollut. Rotenberg on sitten eri maata, mutta samanlainen se on kuin Aimo ja Hjallis. Rikkaampi vain.

Edellä olevalla tarkoitan sitä, että Jokereissa taakse katsominen fanilasein tuottaa joka kerta saman tuloksen: aika mennyt ei koskaan palaa. Jälkikäteen voisi sanoa vaikka mitä, mutta jätetään sanomiset. Se että fanit ovat keskenään eri mieltä, se ei kyllä ole uutta. Eikä sekään että menneeseen haikaillaan. Pelkästään muutto stadista rikkoi paljon. Venäläisten mukana Jokerit muuttuu, halusimme sitä tai emme. Minusta on hyvä että se näkyy Jatkoajassakin. Osa on aivan innoissaan kun pelataan samaa sarjaa kuin venäläiset ja mikä parasta, nyt on markkina-alueena koko Venäjä ja Jokerien tuotteet voivat kohta tavoittaa viimeisenkin Vladivostokin baaritiskin kun ottelut näkyvät pitkin Venäjää. Todella suosittuja ovat varmasti SKA:n sinivalkoiset pipot ilman tupsua, joihin on painettu Jokerien logo. Sääli vain että Jokerien tuotteita ei taida saada Venäjällä myydä ja Viasatinkin telkkarioikeusrahat - ne jotka Rotenberg ja Harkimo kertoivat jäävän pressissä Jokereille - menee KHL:n yleiskuluihin.

Jokerit on aina kiinnostanut ja Jokerit on ollut joko Suomen puhutuin ja kiinnostavin tai ainakin TOP-3 seura. Nyt eletään murroskautta kun pelataan KHL:ssä osan haikaillessa takaisin Liigaan ymmärtämättä sitä, että kun halli ja puolet Jokereista myytiin, kauppa estää käytännössä palaamisen normaalein talousehdoin. Tilanne muokkaa Jokerien kiinnostus- ja kannatuspohjaa kausi kaudelta. Kun Nordikselta Arenalle siirtyminen käytännössä päätti monen kauden ajaksi fanitoiminnan otteluiden aikana, tällä kertaa muutos ei ole yhtä raju tai ainakaan yhtä nopea. Fanikatsomon ulkopuolella Jokerien kannatuspohjassa tapahtuu myös iso muutos. Meitä vanhoja Jokerikannattajia jää pois ja uusia tulee tilalle maantieteellisesti entistä laajemmalta alueelta. Onhan Jokerit jo enemmän Kärpät ja Tanska kuin perinteinen Jokerit koska joukkueessa pelaa vakituisesti enää kolme Jokerien junnukoulun käynyttä pelaajaa, mutta isoa kärppätaustaa löytyy neljältä.

Kaikki muuttuu. Kuten aina. Jokerien historiaa tuntien en usko että kannattaa olla surullinen. Muutos on aina ollut uuden alku. Ei jokaisen silmin paremman, mutta uuden alku silti.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Sääli vain että Jokerien tuotteita ei taida saada Venäjällä myydä
.
Aika vahvaa mutuilua ottaen huomioon, että Jokerit/Posti/molemmat/joku kolmas osapuoli taisi keväällä julkaista oikein tiedotteen, jossa kertoi mm. tuotteiden lisääntyneestä kysynnästä, uudesta upeasta verkkokaupasta (amatöörien puuhastelua) ja valinneensa logistiikkapalveluntarjoajakseen aina luotettavan, myöhässä olevan ja lakkoilevan Suomen Postin, jolla on Venäjän meininkikin täydellisesti hallussa, kuten viime aikoina näkynyt olevan kaikki muukin. Miksi ihmeessä muuten ei saisi myydä?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Miksi ihmeessä muuten ei saisi myydä?

Ei mitään hajua. Kuulin viime kaudella että Jokerit olisi halunnut myydä tuotteita mm. tavarataloissa ja urheilukaupoissa Pietarissa ja Moskovassa yms. Ei tullut lupaa. Tuskin on muuttunut tälle kaudelle. Kysy Jokereista syytä. Minä en tosiaan tiedä.

e: PS. Huomaathan eron kirjoittamassani ja lainaamassasi "Venäjällä myydä" ja jostain postikaupasta "Venäjälle myydä".
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
uudesta upeasta verkkokaupasta (amatöörien puuhastelua)

Joudun nyt snadisti syömään sanojani. Toi Jokereiden verkkokauppa on aina ollut itselleni osastoa näkemättä paskaa ja vieraillessani joku tovi sitten siinä Areenan putiikissa oletin sen olevan edelleenkin sitä. Nyt kävin varta vasten selailemassa valikoimaa nähdäkseni ne kaikki SKA -vehkeet ja joudun myöntämään, että valikoima näyttää jonkun verran paremmalta kun se on aiemmin ollut ja siellä on ihan siistejä ja laadukkaankin näköisiä vehkeitä niiden juntinnäköisten ja suttuisten lokomo-tarjoustalo t-paitojen yms. sälän ohessa, jota siellä oletin Areenan 91-kaupan perusteella myytävän. Ihan tyylikästä hupparia ja t-paitaa sekä vähän neutraalimmasta linjasta pitäville, että suoraan silmille hyppäävästä kamasta pitäville. Aika vähänhän tuolla edelleen tota vaatetta/sälää on, mutta jotain kehitystä on sentään havaittavissa.

Ajattelin myös täältä lukemani perusteella, että vähintään puolet uusista romuista on suoraan SKA-linjalta ja lähes kaikissa kyrillistä, mutta en onnistunut itse saamaan edes pinnistellen SKA:n väritystä mieleen kun yhdestä kaulaliinasta ja oikein hakemalla hakien ehkä yhdestä piposta, mutta en siitä ehkä sitten kuitenkaan (Reebok Faceoff Cuffed Pom -pipo | Jokerit #91 Store ..Kyllä toi sillisalaattivärityksineen enemmän Jokereiden pipolta näyttää, vaikka logot vaihtaisi päikseen. Kahdesta tuotteesta löysin lisäksi kyrillisiä. Englantia helvetin monesta. Tajusin myös, että Jokereiden virallisessa nimessä käytetään törkeästi englantia ja on käytetty jo ties miten pitkään (HC).. Vittu mitä paskaa. Stadin slangilla kaikki!
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ei mitään hajua. Kuulin viime kaudella että Jokerit olisi halunnut myydä tuotteita mm. tavarataloissa ja urheilukaupoissa Pietarissa ja Moskovassa yms. Ei tullut lupaa.".

Vai ei päästy molempia osapuolia tyydyttävään sopimukseen kaupan kanssa? Ei noista kamoista logistiikka- ja jakelusoppareita suomessakaan kukaan lämpimikseen tee. Sitä suuremmalla syyllä sen oman verkkokaupan pitäisi olla edustuskunnossa. Nyt esim. englannin kieltä osaamattomalla rybyllä kaupankäynti loppuu Jokereiden sivuilla heti kättelyssä siihen, että hän ymmärtänee siellä näkyvistä teksteistä yhtä paljon kun minä ymmärrän venäjänkielisessä nettikaupassa. Aikaa muutamiin käännöksiin on ollut yli kaksi vuotta, mutta ei nappaa koska näkyvyys Kempeleellä..

Edit. Jos venäläisten tavaratalojen kanssa ei saada soppareita aikaan, koska ovat paskoilla ehdoilla, koska ei välttämättä kysyntää/jostain muusta syystä, niin pitäisi jotain tarjontaa yrittää itse luoda..
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Vai ei päästy molempia osapuolia tyydyttävään sopimukseen kaupan kanssa?

Sen mitä kuulin asiasta, ei päästetä. Se kuka kertoi ei syytä sanonut.

(Ihan oma arvaus: ei istu KHL:n päätehtäviin Venäjällä. Täytyy nostaa Venäjällä venäläisjoukkueita ja niiden tuotteita esiin. Eikä siinä mitään, venäläinenhän on sarjakin).
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan sama mulle, jos joku haluaa pukea päälleen paidan missä jokereiden nimi lukee venäläisten kirjaimilla ja vielä maksaa siitä. Ihmettelen kovasti tätä lässytystä tästä asiasta ja identiteetistä. Eiköhän ryssillä ole joku karttakin missä helsingin tilalla lukee paikallisillä hieroglyyfeillä kirjailtu sekamelska.

Juu ei tarvii enää perustella, luin jo perusteet, enkä ymmärtänyt.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Ihan sama mulle, jos joku haluaa pukea päälleen paidan missä jokereiden nimi lukee venäläisten kirjaimilla ja vielä maksaa siitä. Ihmettelen kovasti tätä lässytystä tästä asiasta ja identiteetistä. Eiköhän ryssillä ole joku karttakin missä helsingin tilalla lukee paikallisillä hieroglyyfeillä kirjailtu sekamelska.

Seuran tulee olla tarkka omasta identiteetistään jos sen haluaa säilyttää. Tämän hetken ''Jokerit'' on sekamelska koko Suomen mieshuorauksen kohdetta ja venäläisyyttä. Tämä vielä yhdistettynä muoviseen markkinointiin ja ottelutapahtumaan niin ei koko seurasta ole oikeasti jäljellä kuin logo ja pari pelaajaa. Harmittaa myöntää mutta fakta on se, että naapurissa viedään meitä tällä hetkellä aivan 100-0 jos katsotaan miten siellä arvostetaan seuran perinteitä ja pidetään kiinni omasta identiteetistä.
 

Infinity

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue
Vähän on nyt draamankaarta liikaa. Peli itsessään ja täysin peliin kuulumattomat asiat sekoitetaan aika tehokkaasti toisiinsa.

Ottaahan se päähän kun Jokerit häviävät ja itseasiassa samaan aikaan koko jääkiekon tulevaisuus Suomessa mietityttää. Bluesin lisäksi useammalla liigan ihan isollakin seuralla on juuri nyt talousvaikeuksia ja tarvetta lisärahoitukselle. Tässä perspektiivissä Jokereilla on mielestäni paras "tuote"; laatulätkää kovatasoisessa KHL-sarjassa. En siis mitenkään pelkää Jokereiden puolesta, sen sijaan muuten en näe että liigan nykymeingillä pystyy kovinkaan moni seura operoimaan jatkossa. Samaa voi toki pelätä KHL:n osalta, mutta toistaiseksi itärajan tuolla puolen pelimarkkoja on vähän enemmän kuin täällä. Eli jos kysyttäisiin ihan suoraan missä rakastamani seuran on parempi mielestäni pelata on vastaus aika selvä- KHL. Niin pelillisesti kuin taloudellisestikin.
 

zuuzo97

Jäsen
Seuran tulee olla tarkka omasta identiteetistään jos sen haluaa säilyttää. Tämän hetken ''Jokerit'' on sekamelska koko Suomen mieshuorauksen kohdetta ja venäläisyyttä. Tämä vielä yhdistettynä muoviseen markkinointiin ja ottelutapahtumaan niin ei koko seurasta ole oikeasti jäljellä kuin logo ja pari pelaajaa. Harmittaa myöntää mutta fakta on se, että naapurissa viedään meitä tällä hetkellä aivan 100-0 jos katsotaan miten siellä arvostetaan seuran perinteitä ja pidetään kiinni omasta identiteetistä.

Olen Max Powerin kanssa täysin samaa mieltä asiasta.

Jokereissa eletään murroskautta ja perinteinen stadilaisuus halutaan näköjään systemaattisesti ajaa alas ja touhua viedään kohti koko kansan jokereita.

Sen jälkeen kun Mäksä, Polle ja Ossi jättävät Jokerit ja tilalle tulee jotain atteohtamaita jostain Oulusta, loppuu mulla peleissä käyminen.

Ne sitten kannattaa ja fanittaa jotka kokevat uuden Jokerin jotenkin omakseen. Itse en siihen pysty. Koko kansan Jokerit ei millään tasolla edusta sitä, mihin aikoinaan Jokereissa rakastuin.
 
K

kiwipilot

Samaa mieltä @Max Power kanssa. 25 vuotta kannatin sekä seurasin joukkuetta nimeltä Jokerit. Toki viimeiset vuodet kohtuu maltillisesti johtuen varmaan aikuistumisesta tms. Viime kaudella vielä yritin, mutta enää ei voisi juuri vähemmän kiinnostaa. Tulokset saatan katsoa mutta thats it.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ketjun mukaisesti ihan sama kuka tulee marionetiksi Hjalliksen tilalle. Ihan vittu sama.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli sunnuntaina oltua mökillä kevätpuuhissa ja jollain breikillä kaivoin taskusta Omenan ja tämän nettisivun esiin.

Rupesin lukemaan ekalta sivulta ja aika äkkiä tuli deja’vu fiilis että ihan kun näistä samoista asioista olisi jossain toisessa tai kolmannessa narussa jo puhuttu.

Sitten osui pvm silmiin mutta kaikesta huolimatta kannattaa lukea ketju läpi. Aivan klassikkokamaa :-)

Ja keventävä kysymys loppuun... mikä ero on soft powerilla ja Max Powerilla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös