Ignore-lista

  • 18 950
  • 145

Käytätkö ignore-toimintoa?

  • Mikä on ignore-toiminto?

    Ääniä: 54 9,3%
  • En käytä ignore-toimintoa

    Ääniä: 410 70,4%
  • Listallani on 1-3 nimimerkkiä

    Ääniä: 83 14,3%
  • Listallani on 4-10 nimimerkkiä

    Ääniä: 12 2,1%
  • Listallani on yli 10 nimimerkkiä

    Ääniä: 23 4,0%

  • Äänestäjiä
    582
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vakavasti, mulla on näköjään pari puolisuomalaista ignoressa. Toisen postinkantaja oli Jesse Puljujärvi ja toinen on varmaan kirjoittanut jotain puusilmäistä ja olen sitten kokeillut ignore-toimintoa. Yksi Ilves-trolli on ollut varmaan kolme kertaa ignoressa. Nykyisin ei ole. /vakavasti

Miten muuten saa itsensä ignoreen?
 

teppana

Jäsen
Yksi postaaja on ignoressa. Harvoin tulee mielipiteiden takia ketään täysin sivuutettua, mutta toxic eneman homo-/naisviha ja miehinen itsesääli on niin iljettävää luettavaa että en halua edes vilaukselta miehen ulostuksia nähdä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aiemmin ignore-listallani oli vain yksi nimimerkki, mutta nyt heitä on jo kaksi. Määrä siis tuplaantui.

Eniten tämä kertoo varmaan kuitenkin siitä, että suurin osa tänne kirjoittelevista on hyvää porukkaa. Kippis vaan kaikille!
 
K

Kiekkokatsoja

Aiemmin ignore-listallani oli vain yksi nimimerkki, mutta nyt heitä on jo kaksi. Määrä siis tuplaantui.

Eniten tämä kertoo varmaan kuitenkin siitä, että suurin osa tänne kirjoittelevista on hyvää porukkaa. Kippis vaan kaikille!
Kirjoitappas muutamaan politiikan ketjuun perjantaina. Ja pakolaisketjuun + rasismiketjuun. Ja ole hieman väsynyt kirjoitushetkellä.
Olit mitä mieltä tahansa, niin kyllä kuraa roiskuu.
Eli älä kokeile sittenkään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Taidan kokeilla laittaa yhden nimimerkin lisää ignoreen. Katsotaan muuttuuko palsta käyttökelvottomaksi.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yhtään nimimerkkiä en ole ikinä laittanut ignoreen ja sillä linjalla yritän edetä. Toki välillä tekisi mieli laittaa joku nimimerkki ignoreen, mutta toistaiseksi olen onnistunut välttämään kiusauksen. Siinä kumminkin katoaa jotain keskustelupalstan toimivuudesta, jos yksi keskusteluun osallistuva nimimerkki on ignoressa.
 
Ei ole ketään mustalla listalla. En näe sellaiseen mitään syytä, ihan täyttä pelleilyä. Kyllä mie näen asian nyt olevan niin, että jokaisen nimimerkin mielipiteet/kirjoitukset mahtuu tänne joukkoon. Kukaan ei ole kenenkään alapuolella eikä myöskään yläpuolella. Uskokaa vaan veikkoset, työ ootte kaikki hyviä kirjoittajia. Sen takia te olette tänne päässyt mukaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Noreville on hyvä vankilasaari, johon voi tuomita kanssakirjoittajia, kun ne alkaa jankkaamaan samaa asiaa, trollaavat päivänselvästi, tai ovat rasseja, tai muuten vain idiootteja. Muutama istuu siellä elinkautista, mutta on siellä vierailtu pienemmilläkin kakuilla. Ei tunnontuskia sen suhteen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mä tapoin miehen
Sain maineen ignorerunkkarin
Vaik' itseäni puolustin
Moden kyyti sinut Siperiaan vei
Se juna palasi mut nimimerkkisi vain ei
Mut vaik sinne jäit sä palaat takaisin
Kera uuden nimimerkin

Ja taas sama laulu soi
Ja soi
Ja soi
Ja soi...

Kahdeksasta ignoreen lentäneestä seitsemän on saanut kenkää palstalta lopullisesti.

Miten meni noin omasta mielestä? Ihan hyvin kai.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Se, että laittaa jonkun ignoreen erilaisten mielipiteiden takia, on tietenkin hölmöä. Jos kaikki olisivat samaa mieltä, keskustelupalstan tarkoitus katoaisi. Kuten joskus aiemminkin sanoin, erilaisista mielipiteistä voi oppia jotain. Esimerkiksi somessa on liian paljon samanhenkisten ihmisten kuplia, joissa hymistellään yhtä ainoaa totuutta ja poikkeavat mielipiteet teilataan.

Ketään en ole laittanut ignoreen eriävien mielipiteiden takia. Sen sijaan keskustelutyyli on eri asia - ja se ratkaiseva asia. Jos asenne eri mieltä olevaan on vittuileva, aliarvioiva ja hyökkäävä, niin järkevää keskustelua on tunnetusti vaikea saada aikaan. En sano, että itsekään olisin ollut hyvän keskustelun malliesimerkki kaiken aikaa ja sataprosenttisesti, mutta yritän kasvaa ihmisenä. Ja tähän hymiö, tuon viimeksi mainitun latteuden takia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En sano, että itsekään olisin ollut hyvän keskustelun malliesimerkki kaiken aikaa ja sataprosenttisesti, mutta yritän kasvaa ihmisenä. Ja tähän hymiö, tuon viimeksi mainitun latteuden takia.

Mulla ei oo ketään ignoressa, mutta joskus oli tuo eräs muuhun urheiluun kirjoittava epeli.

Ei toi ollut latteus. Tai siis oli, mutta sellaisia ne totuudet ovat.

Vähän huumoria loppuun:

mitäs mieltä olitkaan tosta Cristiano Ronaldosta? tirsk
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mun ignore-historia on niin lyhyt että paljastan sen tässä teille:

Kuten varmaan puoli kierrätyskeskusta tietää, @FASlapsi oli mulla ignoressa viime syksynä muistaakseni joitain viikkoja sen jälkeen kun koin erään hänen minulle kohdistetun viestin tarpeettoman ilkeäksi. Just muuten tossa viime yönä kävin ittekseni läpi miten pahasti hakoteillä sitä tulikin oltua vuos sitten noihin aikoihin. En mä enää edes muista mitä lapsi sano päästäkseen mun ihon alle niin pahasti ja kuten sanottu, allekirjoittanut oli itse läpi viime syksyn aika persiistä, joten eipä niitä silloisia perseilyjä jaksa edes miettiä jälkikäteen. Nykysin minä ja lapsi ollaan kuitenkin taas ihan sujut keskenämme.

@Evil heitti sen verran hävyttömät setit Jope Ruonansuusta hänen kuolinpäivänään RIP-ketjuun, että ihan oikeasti järkytyin lukemastani ja heitin kaverin seuratuista käyttäjistä suoraan ignoreen. Tuo lienee melko harvinaislaatuinen saavutus. En mä eeviliäkään toki sitten jaksanut maailman tappiin ignoressa pitää, vaikka oksettavana tuota hänen nuoruuden idolini haudalla tanssimista pidin ja pidän edelleen.

Yleisesti ottaen pidän muiden käyttäjien ignooraamista melko tyhjänpäiväisenä toimintana, vaikka itsekin olen siihen nämä em. kaksi kertaa sortunut suutuksissani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös