Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tykätty, raportoitu ja laitettu ignoreen.
Jatkoajan ikioma Hat Trick. Lakkia ilmaan, vai miten se Scholl asian ilmaisi kenties Tamia lainaten.
Tykätty, raportoitu ja laitettu ignoreen.
Kuin monella mä oon ignoressa?
Mulla, mutta käyn silti erikseen lukemassa sun viestit. Vähän vaivalloista, mutta saanpa sanoa että olet ignoressa.
Miten muuten saa itsensä ignoreen?
Onko joku muuten ignorannut @Moderaattorit ? Kellä on pokkaa tunnustaa?!
Oikeesti? Ei juma...Hyvä idea, näin tein. Pelikieltoilmoitukset katosivat.
Oikeesti? Ei juma...
Heitä pullo aitoo absinttia kitusiin niin ei vois enää vähempää huomioida mitä sitä oikein tulee sanottua ja tehtyä.Miten muuten saa itsensä ignoreen?
”Vittu mihin se hävis?”Kuumottaa sikana. Mitä jos saan pelikieltoa ja en näe sitä mistään? Toisaalta ehkä @Moderaattorit ei pysty antamaan pelikieltoa, jos ignooraan ne.
Nii ja nynnyt ny ainaki!Mielensäpahoittajat ja sellaisit sitten erikseen.
Kirjoitappas muutamaan politiikan ketjuun perjantaina. Ja pakolaisketjuun + rasismiketjuun. Ja ole hieman väsynyt kirjoitushetkellä.Aiemmin ignore-listallani oli vain yksi nimimerkki, mutta nyt heitä on jo kaksi. Määrä siis tuplaantui.
Eniten tämä kertoo varmaan kuitenkin siitä, että suurin osa tänne kirjoittelevista on hyvää porukkaa. Kippis vaan kaikille!
En sano, että itsekään olisin ollut hyvän keskustelun malliesimerkki kaiken aikaa ja sataprosenttisesti, mutta yritän kasvaa ihmisenä. Ja tähän hymiö, tuon viimeksi mainitun latteuden takia.