Ignore-lista

  • 18 944
  • 145

Käytätkö ignore-toimintoa?

  • Mikä on ignore-toiminto?

    Ääniä: 54 9,3%
  • En käytä ignore-toimintoa

    Ääniä: 410 70,4%
  • Listallani on 1-3 nimimerkkiä

    Ääniä: 83 14,3%
  • Listallani on 4-10 nimimerkkiä

    Ääniä: 12 2,1%
  • Listallani on yli 10 nimimerkkiä

    Ääniä: 23 4,0%

  • Äänestäjiä
    582

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Ignore-listani on ja tulee todennäköisesti pysymäänkin tyhjänä. Tyhmimmät ja ärsyttävimmät kirjoittajat ovat monesti niitä viihdyttävimpiä.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti mirasane
Ignore-listani on ja tulee todennäköisesti pysymäänkin tyhjänä. Tyhmimmät ja ärsyttävimmät kirjoittajat ovat monesti niitä viihdyttävimpiä.

No minä en ainakaan näe puolivillaisissa hölmöilyissä mitään viihdyttävää. Lähinnä säälittävää. Siitä huolimatta en ole vielä tuota ignore-toimintoa joutunut käyttämään. Hölmöydet voi jättää halutessaan lukematta ilman erillistä toimintoakin.
 

Pafe

Jäsen
Ignore-listani on tällä hetkellä tyhjä ja tulee varmaankin pysymään tyhjänä. Ei ole tullut tarvista käyttää sitä toimintoa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Omalla kohdallani en näe tarvetta ignore-toiminnolle, en ole koskaan sitä käyttänyt enkä varmaan tule käyttämäänkään. Eriävät mielipiteet eivät minua haittaa, kuten ei jatkuva provoaminenkaan - jos se on taiten tehty. Toisaalta sitä kykenee jo muutamasta lauseesta päättelemään onko kirjoittajan viestissä sisältöä, jollei ole niin viestiähän ei tarvitse sen pidemmälle vaivautua lukemaan. Toisinaan on suorastaan hauska seurata kuinka joku onnistuu pienelläkin provolla saamaan yllättävänkin suuren joukon kirjoittajia sekopäiseksi. Taito se on sekin.

Siispä, antaa kaikkien kukkien kukkia..

vlad.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jonkin verran tulee käytettyä. Muut eivät ilmeisesti käytä, koska mielenkiintoisesta aihetta käsittelevässä ketjussa on vain kaksi vastausta ennen omaani.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En käytä, kukaan ei ole niin vaivalloinen, jotta tähän turvautuisin, toki vapaasti käytettävissä.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Heh, näköjään listani on paisunut kolmessa vuodessa ainakin kaksinkertaiseksi. Nyt listalla on reilut 300 nimeä, joista kyllä aika moni on tainnut siirtyä autuaammille keskustelupalstoille moderaattoreiden toimesta. Tämän ketjun viesteistä kuusi näyttää jääneen tiiviin filtterini kynsiin.

Pari kertaa olen pitänyt siivoustalkoot ja antanut joillekin nimimerkeille uuden mahdollisuuden, toisinaan olen myös poistanut yksittäisiä nimimerkkejä, kun olen huomaillut muista kuin huumorisyistä klikkailevani liian usein "Näytä tämä viesti" -namiskaa heidän viestiensä kohdalla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sama homma kuin monilla muillakin. Ei ole tullut käyttöä, suodatan konemaisesti muutaman kirjoittajan mielenkiintoiset jutut pois.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Lista oli aikanaan käytössä, mutta huomasin tyhjennettyäni sen, ettei silmiin sattunut aiempaa enempää. Joten antaapa tuon listan olla.

Sen sijaan minua kutkuttaa ajatus siitä, että kuinkahan monen listalla itse olen...
 
Joskus tuli kokeilun vuoksi laitettua Routainen Sydän ignoreen. Eipä siitä kuitenkaan hyötyä ollut, kun ei porojen spekulointeja tule juurikaan seurattua.
 

DrAvalanche

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onpa hyvinkin käytössä ignore-lista. JYP-osiossa ei pärjää ilman.

Omasta mielestäni on hyvä keksintö tuo lista, eriävät mielipiteet eivät ärsytä mutta joidenkin typerät henkilökohtaisuudet, avautumiset, lapsellisuudet ym. kylläkin siinä määrin, että näitä viestejä ei halua edes nähdä. Mutta ainahan niitä joku lainaa...

P.S. Tarkennetaanpa vielä -- nyt kun katsoin, keitä olen listannut, niin käytännössä kaikki minulla ignoressa olevat ovat "yhden asian jauhajia". Siis tällaisia joko elämäänsä kyllästyneitä, umpityhmiä tai tahallaan trollaavia tapauksia, joiden kirjoitushistoria on yhden ja saman levyn soittoa. Nämä voi huoletta pistää listalle, koska on tullut havaituksi että kun on lukenut heiltä yhden viestin, on lukenut ne kaikki.
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kolme taitaa olla ignoressa, lähinnä sen takia etten jaksa lukea pelkkiä mukahauskuutuksia.

Aika turhahan tuo toiminto sinänsä on, mutta kaipa tuo vähän verenpainetta hillitsee.
 

Sabres #81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, HIFK, Sabres & AC Milan
Joo en käytä enkä varmaan tule käyttämäänkään. Jos ei huvita lukea jotain viestiä niin hyppään sen yli ei se mikään suuri vaiva ole. Tosin kyllähän muutama nimimerkki kirjoittaa lähes pelkästään sitä itseään, että voisihan alkaa tuota sittenkin harkitsemaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mitä te ootte kirjoittanu kun en näe kommentteja?

Jos kyseistä toimintoa voisi käyttää pelkällä kiekkopuolella ymmärtäisin sen käytön, sillä siellä huono ja hyvä menevät sekaisin. Vapaan puolen taas olisi tarkoitus olla nimensä mukainen, eli en ymmärrä ollenkaan miksi joku nössöilisi, ketjuittainhan se juttu rönsyilee.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Muutaman kerran on muutama nikki ollut omalla ignore-listalla. Enää ei ole yhtään nimeä ko. listalla. Onnistuisikohan muuten oman nikin laittaminen ignore-listalle, ettei tarvitsisi omia jorinoita uudelleen lueskella =)?
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ku ei vielä onneksi ole verenpainetautia. Sitten vanhemmalla iällä ehkä joutuu siihenkin ominaisuuteen turvautumaan, vaikka sitten lääkärin suosituksella.
 
Laitoin Golden Awen. Viimeinen niitti oli itsestään avaama ketju. Ei saatana.

Silti joudun lukemaan hänen tekstejään jos joku on häntä omassa tekstissään lainannut. No, ei tästä maailmasta pahuus kato vaikka sulkeekin silmänsä (hymiö)
 

TML

Jäsen
Ei ole itselläni käyttöä. Kuinka joku interaktiivinen henkilö voi olla ärsyttävä kun ketään ei tarvitse tosissaan täällä ottaa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Äänestin aikanaan, etten käytä ignore -tomintoa. Nyt on kuitenkin parin nimimerkin mielipiteet ärsyttäneet sen verran, että katsoin aiheelliseksi ottaa kyseisen toiminnon käyttöön.

Parempi näin, kuin käydä räyhäämään virtuaalisesti. Siinä ei voita kukaan.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Yksi aktiivinen kirjoittaja lähtisi samantien ignoreen, ellei hänen kirjoituksiaan lainattaisi näinkään tiiviisti. Into lukea erään Mestisjoukkueen keskusteluosiota on tipahtanut järkyttävästi tästä syystä.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Mä en käytä. Muutamia "aktiivikeskustelijoita" kyllä voisi listalle laittaakin, mutta se on ainakin toistaiseksi jäänyt tekemättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös