Ignore-lista

  • 18 725
  • 145

Käytätkö ignore-toimintoa?

  • Mikä on ignore-toiminto?

    Ääniä: 54 9,3%
  • En käytä ignore-toimintoa

    Ääniä: 410 70,4%
  • Listallani on 1-3 nimimerkkiä

    Ääniä: 83 14,3%
  • Listallani on 4-10 nimimerkkiä

    Ääniä: 12 2,1%
  • Listallani on yli 10 nimimerkkiä

    Ääniä: 23 4,0%

  • Äänestäjiä
    582
En äänestänyt koska käytän ignore listaa väliaikaisesti ja lähinnä sen takia, etten itse syyllisty sääntörikkomuksiin. Eli kun menee hermo jotakuta kirjoittajaa kohtaan, niin olen muutamia kertoja pistänyt ignoren päälle. Kunhan itse vähän rauhoittuu niin ignore pois päältä.

Tiettyjen nimimerkkien kirjoitukset skippaan tosin aika usein.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
"Every time you silence someone you make yourself a prisoner of your own actions because you deny yourself the right to hear something."
- Christopher Hitchens

Eipä tulis mieleenkään ketään laittaa jollekin ignore-listalle.
"if you can't stand the heat, get out of the kitchen".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
"Every time you silence someone you make yourself a prisoner of your own actions because you deny yourself the right to hear something."
- Christopher Hitchens

Eipä tulis mieleenkään ketään laittaa jollekin ignore-listalle.
"if you can't stand the heat, get out of the kitchen".
Juuri näin, ignore-listan käyttäminen on merkki heikkoudesta. Vaikka välillä moni tyyppi pyrkii tehokkaasti ihon alle, niin silti sitä kuitenkin muistaa että tämä on lopulta vain keskustelupalsta.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
En äänestänyt koska käytän ignore listaa väliaikaisesti ja lähinnä sen takia, etten itse syyllisty sääntörikkomuksiin. Eli kun menee hermo jotakuta kirjoittajaa kohtaan, niin olen muutamia kertoja pistänyt ignoren päälle. Kunhan itse vähän rauhoittuu niin ignore pois päältä.

Tiettyjen nimimerkkien kirjoitukset skippaan tosin aika usein.

Tässä on viisautta. Jos oma fiilis menee sellaiseksi, että haluaa tuottaa jollekin pahaa (mieltä), niin silloin on syytä suojata niin kohdetta kuin itseään. Jos siihen kerran keinot löytyy, niin miksi ei käyttäisi niitä?

En ole koskaan ignoorannut ketään, enkä tiedä olenko tullut ignooratuksi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tasan yksi nimimerkki on ignore-listallani, ja tämäkin vain siksi että koin aikoinaan hänen viestiensä ja niiden keräämien vastausten lukemisen ajan haaskaukseksi. En edes muista olenko tämän kirjoituksiin ikinä muuten reagoinut, vastaamalla tms.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jos joku ärsyttää niin ei ole mikään pakko lukea. Täten koko toiminto on turha ja kertoo lähinnä käyttäjänsä pikkusieluisuudesta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tällä hetkellä ei taida olla kukaan ignoressa. Mutta ymmärrän kyllä käytön. Ihme lässytystä täällä taas sen käytöstä, heikkoutta ja pikkusieluisuutta jne. Ihan sama miksi esim. Facebookissa piilottaa ärsyttävimmät päivittäjät ja turhat uutisryhmät. Kyse on käyttömukavuudesta itselle, ei sen kummemmasta.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä ole ketään omalla ignore-listallani ja eikä tarvetta moiselle ole niin kauan kun palstaa moderoidaan. Ignore-lista on muuten hyvä idea, mutta aiheuttaa ongelmia joissain keskusteluissa, kun kaikki keskustelijat eivät näe kaikkien muiden viestejä
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Käyttömukavuus on hyvä peruste, mutta sen alle mahtuu muutakin kuin vain ärsyttäviksi koettavien henkilöiden ignooraamista, joka nyt vain on vähän hoopoa siksi, ettei nyt vain satu pitämään jonkun näkemyksistä. Facebookiin en vertaisi, koska siellä tarvitsee siivota vain siksi, ettei tarvitse selata kilometrin pituista päivitystulvaa. Jos siellä on ärsyttäviä päivittelijöitä tai uutisryhmiä niin hoopoa on sekin, että sellaisia on edes kerännyt alun alkaenkaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Käyttömukavuus on hyvä peruste, mutta sen alle mahtuu muutakin kuin vain ärsyttäviksi koettavien henkilöiden ignooraamista, joka nyt vain on vähän hoopoa siksi, ettei nyt vain satu pitämään jonkun näkemyksistä. Facebookiin en vertaisi, koska siellä tarvitsee siivota vain siksi, ettei tarvitse selata kilometrin pituista päivitystulvaa. Jos siellä on ärsyttäviä päivittelijöitä tai uutisryhmiä niin hoopoa on sekin, että sellaisia on edes kerännyt alun alkaenkaan.

Hyviä pointteja myös teikäläisellä. Sanotaanko näin oikeastaan: nyky-Jatkoajassa kun saavat nämä ammattitrollaajat ja keskustelunpilaajat vapaasti riekkua, niin ignore on oikein kätevä toiminto.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Hyviä pointteja myös teikäläisellä. Sanotaanko näin oikeastaan: nyky-Jatkoajassa kun saavat nämä ammattitrollaajat ja keskustelunpilaajat vapaasti riekkua, niin ignore on oikein kätevä toiminto.

Joo se on sitten eri asia taas jos jotkut ei pyrikään keskustelemaan. En tiedä miten ihmeessä sellaisia paapotaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
1 jo palstalta kengitty heppu. Ei muita.

Jos oikeesti ahdistaa tää palsta niin paljon et jonkun mielipiteet ottaa päähän niin tuolta omaa nimimerkkiä painamalla tulee valikko jossa on semmoinen namiska kuin "kirjaudu ulos". Paaljon helpommalla pääsee.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minun listallani on kaksi käyttäjää, ei siksi että ne ärsyttäisivät minua, vaan siksi, että todella monessa ketjussa heillä on todella paljon tyhjänpäiväistä sisällöntuottoa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Omastakin poikkeavia mielipiteitä on mielenkiintoista lukea, jos ne on jotenkin perusteltu. Siinäkin voi oppia jotain. Keskustelua on ylipäänsä vaikea saada aikaan, jos kaikki ovat samaa mieltä. Sen sijaan trollausta ei jaksa lukea, sellainen menee ignoreen.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Flamettajat, trollit ja erittäin rasittavat yhden asian ihmeet (+ eräs väkivallan ihannoija) lentävät kyllä Norevilleen minulla ilman sen kummempia tunnontuskia. Näitä on tällä hetkellä kolme kappaletta.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Voikos ignorelistalla oleva häiskä kommentoida silti kirjoituksiasi? Ilmeisesti voi mutta et itse tiedä siitä? Sen tähden - ei käyttöä. Voin sulkea silmäni tai pysyä poissa, jos en halua lukea. Kyllä täällä mielensä tosiaan pahoittaa voi mutta paras ja viihdyttävin keskustelupalsta tämä on.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Omastakin poikkeavia mielipiteitä on mielenkiintoista lukea, jos ne on jotenkin perusteltu. Siinäkin voi oppia jotain. Keskustelua on ylipäänsä vaikea saada aikaan, jos kaikki ovat samaa mieltä. Sen sijaan trollausta ei jaksa lukea, sellainen menee ignoreen.
Samaa mieltä. Usein kun kuulee vastakkaista mieltä olevan, siis hyvin perustellun, mielipiteen niin tulee sellainen "Enpäs muuten ole asiaa ajatellutkaan tuolta kantilta" fiilis. Ei se välttämättä mielipidettä muuta, mutta ainakin pakottaa tarkastelemaan omaa kantaani uudelleen.

Trollit puolestaan ovat mielestäni sellaisia säälittäviä peräkammarin poikia oikeassa elämässä. Mikään ei näiltä sankareilta onnistu ilman äidin apua. He ovat tämän tiedostaneet, mutta eivät osaa muuttua. Purkavat tätä pahaa oloa sitten netissä trollailuun. He saavat orgasmin, jota muuten eivät koskaan saa, aina kun saavat reaktion netissä aikaan. Niiden viestejä on kiva lukea, sillä silmissäni he tekevät itsestään vielä enemmän pellen. Yritän kuitenkin olla reagoimatta heidän juttuihinsa. Tästä syystä ignore listani on tyhjä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kukaan ei ole näemmä ignoressani. Joskus aikoinaan jotkut harvat olivat.

Pitäähän se tietää, jos viholliset eli kusipäät kovin yltyvät riehumaan. Tutka päällä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mullakin on vain yksi kirjoittaja ignoressa ja kerran aiemmin ollut yksi toinen eli harvemmin tuota tulee käytettyä. Aika paljon saa tietosesti ärsyttää ja provosoida että mun ignoreen pääsee.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kuin monella mä oon ignoressa?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuin monella mä oon ignoressa?

Mulla ainakin.

Miksei itteään voi ignoorata? En mä ite sitä käyttäis mut jos jollain muulla ois tarvetta vaikka, jos vaikka sattuu käymään niin että lukee omia vanhoja viestejään, suuttuu itselleen ja sitten ei tiedä muuta selviytymiskeinoa kuin ignore-napin?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla ainakin.

Miksei itteään voi ignoorata? En mä ite sitä käyttäis mut jos jollain muulla ois tarvetta vaikka, jos vaikka sattuu käymään niin että lukee omia vanhoja viestejään, suuttuu itselleen ja sitten ei tiedä muuta selviytymiskeinoa kuin ignore-napin?

Ja kertoo kaikille ettei suutu about niinkun nevö. Ignore on silloin ainoa keino selviytyä. Toki raportointi myös.


Joo siis mullakin Mr. Virveli ignoressa ja kaikki.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja kertoo kaikille ettei suutu about niinkun nevö. Ignore on silloin ainoa keino selviytyä. Toki raportointi myös.


Joo siis mullakin Mr. Virveli ignoressa ja kaikki.

Tykätty, raportoitu ja laitettu ignoreen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös