Ignore-lista

  • 18 950
  • 145

Käytätkö ignore-toimintoa?

  • Mikä on ignore-toiminto?

    Ääniä: 54 9,3%
  • En käytä ignore-toimintoa

    Ääniä: 410 70,4%
  • Listallani on 1-3 nimimerkkiä

    Ääniä: 83 14,3%
  • Listallani on 4-10 nimimerkkiä

    Ääniä: 12 2,1%
  • Listallani on yli 10 nimimerkkiä

    Ääniä: 23 4,0%

  • Äänestäjiä
    582

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maailmasta, tai ainakin Jatkoajan keskustelupalstasta, saataisiin mukavampi paikka jos jokainen laittaisi ignoreen kaikki muut paitsi omat viestinsä
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Maailmasta, tai ainakin Jatkoajan keskustelupalstasta, saataisiin mukavampi paikka jos jokainen laittaisi ignoreen kaikki muut paitsi omat viestinsä

Sää oot ainakin mun listalla eli en nää viestejäs! Eiku...

Ei ole oikeasti itselläni ketään missään listoilla. Turhaa. Saisi aikas mielipuolista juttua tulla, että joku sellaisella pääsisi. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
En itseasiassa edes tiennyt, että sellainen toiminto on mahdollista.

En kyllä sitä käyttämään aio ruveta.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen kokeillut joskus kun Ässät -osiossa pörräsi kaiken maailman trolleja. Muilla aihealueilla en kuitenkaan halua sitä käyttää, joten otin siksi pois. Helpompaa vaan skipata kaikki paska.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Melkein kymmenen vuotta palstalla ilman sen kummempia ignore-asetuksia. Nyt muutaman viikon ja muutaman täysin turhan palstantäytteen tyhjänjauhajien "älä huomioi"-napin käyttämisen jälkeen, kyllä on kannattanut. Helpottaa lukemista, ei vituta niin paljoa, suosittelen.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Yhden nimimerkin olen kerran laittanut. Nimimerkki oli suora kopio erään liigajoukkueen nimestä. Hän kirjoitteli paljon naisasiat-ketjuun. Tuskin enää tulen toimintoa käyttämään.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Näköjään kuusi nimimerkkiä on ignoressa. Heti tulee mieleen yksi lisää joka joutaisi, mutta saa toivottavasti bannit pian, niin ei jaksa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
2. Toinen on jo poistettu palstalta, toinen taas on tuttu trolli ksml.fi:n keskustelupalstoilta...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole mitään niin ärsyttävää nähnyt, että pitäisi ignoorata tai valitella eteenpäin, tosin esimerkiksi politiikkaketjuja en hirveästi viitsi lueskella enkä mitään uskontojuttujakaan. Kaikki saa ajatella miten haluaa. Muutenkaan mä en noihin tuollaisiin juttuihin halua ottaa kantaa. Jos jonkun mielipide kiukututtaa niin mulle tulee mieleen että sellainen kärsii jonkinlaisesta alemmuuskompleksista, ellei se kirjoitus sitten ole joku äärimmäisen hölmö. Tietenkin täällä on myös niitä jankkaajia, mitkä ärsyttää joitakin, mutta eihän normaali aikuinen ihminen mistään pelkästä mielipiteestä voi suuttua. Jättää sitten vaikka lukematta ton liigapuolen tai vaikka vaan pelkän otteluseurantaketjun tai esimerkiksi noi uskontojutut. Tai sitten tietenkin ilmoittaa eteenpäin jos aihetta on.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Näytti ignore-listallani edelleen olevan yksi suht lyhytikäiseksi (muutama kuukausi) osoittautunut nimimerkki, joka sai kenkää palstalta jo kevätpuolella 2014. Olin tuon tainnut laittaa ignoreen ihan palstan lukemiskelpoisuuden vuoksi jokin aikaa ennen kuin kyseinen tapaus sai sitten lähtöpassit. En edes muistanut kyseisen nimimerkin oloa ignore-listassani, tai oikeastaan enää koko nimimerkkiä. Tuon voisi poistaakin, mutta en jaksa.

Ajoittain on joku nimimerkki takavuosina päätynyt väliaikaisesti ignore-listalle, mutta sittemmin olen tullut samoihin aatoksiin kuin @pettter tuossa yllä eli jos joku puusilmäisesti jostain aiheesta jankkaa tai provosoi niin sittenpähän jankkaa, ne voi skipata muutenkin. Liialliset provot/trollaukset/häiriköinnit sekä muut elämöinnit voi sitten tarvittaessa ilmoittaa eteenpäin. Politiikka- sekä uskontoketjuihin on tullut kyllästyminen muutenkin, ja näissähän ne kovimmat ignore-houkutukset ovat. Harva jatkiksessa enää mistään jääkiekosta jaksaa niin intohimoisesti väitellä, että siitä ignore-himo heräisi.

Nykyinen ignore-toiminto on kyllä kätevämpi kuin edeltäjänsä eli jos joku kestoänkyrä ei muuten palstalta lähde, niin tarvittaessa änkyröinnit saa piiloon ja käyttäjän kokonaan huomiotta jos tarve vielä vaatii. Omaa käyttäjämukavuuttahan se parantaisi. Mutta lähtökohtaisesti harva ns. vastarannan kiiski tai politbyroo-trolli on sen väärti, että vaivautuisin ignore-toimintoa aktivoimaan. Luen sitten ennemmin vaikka jotain haikuketjua tai paras pizza -ketjua. Tai vielä parempaa: kirjaudun palstalta ulos, suljen koneen ja menen viettämään ns. perhe-elämää.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Enpä ole kyseistä toimintoa täällä käyttänyt, tuskinpa tulen käyttämäänkään.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Loistava toiminto! 46 nimimerkkiä näkyy olevan listalla, mutta niistä yli puolet taitaa olla potkittu pois tai vapaaehtoisesti lopettaneet kirjoittelun. Verenpaine on pysynyt normaaleissa lukemissa, kun pahimmat kitisijät/jankkaajat on saanut skipattua.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Muuten en jaksa kyseistä toimintoa käyttää, mutta yhdelle "sarkastiselle" inttäjälle oli pakko laittaa huppu, koska se alkoi osoittaa viestinsä aina suoraan mulle enkä jaksanut sitä enää hetken jälkeen.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Juuri vähän aikaa sitten huomasin, että listalle oli vahingossa mennyt yksi nimimerkki.
@Jurvanen en tarkoittanut sitä. Tykkään susta edelleen.

Lupaaksä? SHYLEILLÄÄN!

Mukava tietää, että herätän vahingossa alitajuisia tunteita. Itse en ignoroi, vaan paarustan vain mukana. Lurkaten. Seuraten.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
EI oo jostain syystä edes tullut tää toiminto mieleen. Olen aikalailla suosinut @Musta Nuoli linjaa, eli jos joku jaksaa päätään rääpiä viestitolkulla, niin antaa tulla vaan. Aina voi lopettaa kommentoimasta, jos keskustelu ei mihinkään johda. Eri asia tietysti jos yv:llä alkaa jotain shaibaa tulemaan, sinne mä en mitään turhanpäiväistä materiaalia tarvitse.

Antaa karavaanin kulkea omalla painollaan.

Edit: Vaihdettu oikea nimimerkki @-merkin perään. Perkeleen mielivaltainen selain, kun kaikki pitää yrittää korjata hänen mieleisekseen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En ole toistaiseksi käyttänyt, mutta @Kirjoittelija harrastaa sen sortin trollausta, että alan jopa harkita.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihan tyhjä ketju, teen tähän nyt ensimmäisen vastauksen. On mulla "muutama" ignoressa.

Vähän nolottaa mutta oli pakko vitsailla. Ei oo ketään ignoressa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Oonks mä jollain ignoressa?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Paitsi, että @attendo on näemmä ainoa jonka ignoressa en ole, on hän myös ilmeisen terävä kaveri noin muutenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös