Pitkästä aikaa pääsen minäkin kirjoittamaan Jatkoaikaan! On ollut suorastaan ikävä tätä onnetonta räpellystä mitä mun sormen tapaset palikat nakuttaa ruudulle. On se nyt helevetti, että duunit menee edelle Jatkoaikaa! Täytyy kyllä hiukan ihmetellä, että mikä on meikäläiseen mennyt.
Noh kuitenkin asiaan. Ne muutamat kerrat, kun olen ehtinyt lukea tätä palstaa olen ollut huomaavinani sen, että mikään ei ole muuttunut maailmassa tai ei ainakaan Pentin haukkuminen. Omasta puolesta voin sanoa, että olen pirun tyytyväinen Vopatin hankkimiseen. Vopat on Pentin tämänkauden paras hankinta yhdessä Junkan kanssa. Noh Junkka ei onnistunut mutta oli se hankintana etukäteen todella kova! Tätähän ei varmaan monikaan voi kieltää. Vopatista uskon joukkueelle olevan todella paljon hyötyä tän kauden joukkueelle vaikka en enään pelijari paikkaan kauhean kovasti usko mutta toivoisin kuitenkin, että loppukausi pelataan niin hyvin, että joukkueeseen uskottaisi jonka seurauksena IFK:hon olisi luontaisen kaltaista imua.
Penan olisi hyvä tajuta asiat nyt niin, että joukkueen rakentaminen alotettaisiin hyvissä ajoin ettei kävisi taas niinkuin viimekeväänä. Vopatin sopimuksesta en tiedä mutta ei harmittaisi yhtään jos sille tehtäisiin enskaudeksikin sopimus jonka jälkeen pitäis ehdottomasti tehdä sopimus Capon, Kimin, Häppölän , Eskelisen, Riksmannin, Pikkaraisen, Salmisen ja tietysti Nielikäisen kanssa. Nuo pelaajat on minusta ollut kauden parhaita pelaajia jonka takia niistä ei pitäisi luopua.
Noh nyt täytyykin ruveta valmistautumaan pikkujouluristeilyä varten joten se on moro!
Ai niin! Koittakaahan peltata siellä Hämeenlinnassa paremmin kuin viimekerralla se kolmannen erän alku!
Edit: Perskele Vihkon kanssa täytyy myös tehdä sopimus! Sorry, että unohdin.