IFK:n uusi vahvistus !

  • 17 242
  • 151

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä kerran

Viestin lähetti Ralli
Miksi "12" luulet että Bednar oli ennakkoon varannut lentoliput kotiin viime kauden play-offsien aikana jos tuo sinun väite pitää paikkansa? Miksi Uusikartano heitettiin kylmästi pihalle? Myös Calounin kohtelu viime kauden lopussa/jälkeen oli kuin suoraan c-luokan komediafilmistä.

En tiedä Jardan varauksista tarpeeksi voidakseni tehdä siitä minkäänlaisia johtopäätöksiä. Ehkä sinä taas tiedät?

Uusikartanon ja Calounin välillähän oli vähän erikoislaatuista kemiaa ja oli mun mielestä ihan oikein tapahtuneeseen nähden, että kummatkin heivattiin helvettiin. Siinä on kyllä joukkuehenki tärvelletty harvinaisen perusteellisesti. Miten olisit itse menetellyt? Vähän taputellut olalle ja sulkenut silmäsi? Ihmetyttää intosi yrittää kääntää tuotakin jengin/penan viaksi...tai no, ei enää varsinaisesti ihmetytä.

HIFK on kautta aikojen ollut jengi joka on pitänyt hyvää huolta pelaajistaan. piste. En ole itse huomannut muutoksia tässä asiassa, muutaman kovaäänisen fanin itkua triviaaleista asioista lukuunottamatta. Sitäpaitsi kunnioitan sitä, ettei organisaation sisäisiä asioita puida julkisesti jonkun iltapäivälehden kautta.

Täältä tähän. juupaseipäsväittelyistä tykkäävät voivat jatkaa.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Vopat

kelpaa kyllä mulle,mutta tuon Saksikäsi Skissossioss voisi kyllä lähettää takaisin.Tilalle vaikkapa tämä ufojen vanki Mr.Black,eikös tämän niminen hemmo ollut muuten Millennium sarjassa ja tämäkin heebo koki ihmeellisiä asioita.

Näki asioita ennalta ja muita mainioita juttuja,tämähän sopisi meille mainiosti,ukkohan voisi hoitaa pelaamisen ohessa tulevaisuuden pelaaja kartoitusta.:D :D :D

Black meille,lisäksi haluan Conan barbaarin ja Barbeja heilumaan viuhkat handuissa.

Rakas joulupukki,anna Hifk:lle Mr.Bednar joululahjaksi.Muuta en pyydä sinulta.....KIITOS!!!!
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Metukka
Oletko koskaan kuullut/nähnyt penan puhuvan? Jos se ei ole ylimielistä esiintymistä, niin mikä sitten? Ja noi brändi jututhan pentti on itse sanonut radiossa.

Noinhan se menee. Sehän nyt kuitenkin on totta, että HIFK-niminen elämystuote on brändituote, eikö? Kuinka vahva ja mitä se kestää on tietysti toinen asia. Mun käsittääkseni penan pointti oli ainakin alunperin se, että olemassa olevaa brändiä on tarkoitus kunnioittaa (=ei suuria radikaaleja suunnanmuutoksia) ja tietysti jossain määrin hyödyntää (=pikkuseuroja kalliimmat liput ja sponssidiilit) etc.

Mun pointti on se, että vaikka pena olisi kuinka ylimielinen hokinaitissa tahansa se ei tarkoita sitä että se olisi onneton tj tai että henki organisaation sisällä olisi huono. Esiintymiskoulutustarve ja PR-osaamisen puute ovat asia erikseen.

Täälläkin eräät nimimerkit päätyvät aika mielikuvituksellisiin johtopäätöksiin todella pinnallisista nippelitiedoista hieman luovuutta (!?) käyttäen. Ensikäden tietoahan on vain ja ainoastaan ko. organisaation työntekijöillä.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti #12


Noinhan se menee. Sehän nyt kuitenkin on totta, että HIFK-niminen elämystuote on brändituote, eikö? Kuinka vahva ja mitä se kestää on tietysti toinen asia. Mun käsittääkseni penan pointti oli ainakin alunperin se, että olemassa olevaa brändiä on tarkoitus kunnioittaa (=ei suuria radikaaleja suunnanmuutoksia) ja tietysti jossain määrin hyödyntää (=pikkuseuroja kalliimmat liput ja sponssidiilit) etc.

Mun pointti on se, että vaikka pena olisi kuinka ylimielinen hokinaitissa tahansa se ei tarkoita sitä että se olisi onneton tj tai että henki organisaation sisällä olisi huono. Esiintymiskoulutustarve ja PR-osaamisen puute ovat asia erikseen.

Täälläkin eräät nimimerkit päätyvät aika mielikuvituksellisiin johtopäätöksiin todella pinnallisista nippelitiedoista hieman luovuutta (!?) käyttäen. Ensikäden tietoahan on vain ja ainoastaan ko. organisaation työntekijöillä.


Sinin tekstejä lukiessa voi joku jääkiekosta tietämätön saada sen vaikutelman että IFK:ssa on kaikki hyvin... En aio tämän jälkeen enää kommentoida sun päättömiä puolustuksia. Käy matseissa ja nauti!
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
No alkaahan sitä jotain tapahtua...valitettavasti 1,5kk liian myöhään! Ja lisäksi... ei meillä vieläkään ole käsiä maalintekoon. Käsiä pahennuksen aiheuttamiseen alkaa sen sijaan olemaan jo ihan kiitettävästi. Eikös näitä saamattomia kulmavääntäjiä ole jo vaikka muille jakaa?

Voihan Vopat ehkä onnistuakin, mutta jos tämä ei ole "lottohankinta" niin mikä sitten? Fakta on 30 peliä 4+3 tehoilla! Tämä ei todellakaan ole se kaveri jota IFK juuri nyt tarvitsee. Vopatin hankinta ei voi merkitä mitään muuta kuin lähtöpasseja Scissokselle. Voihan olla, että Pena yrittää nyt täyttää jään nyrkkiviihteellä, jolloin pelin sujumisella ei ole mitään väliä..

Perjantaina on silti hyvin tärkeä peli loppukautta varten. Harmillisesti se peli lähes pahimmassa mahdollisessa paikassa, joten pinnat on tiukassa.. No, positiivista on se, että edes jotain yritettiin..liian myöhään, valitettavasti..
 

KlapKlap

Jäsen
Suosikkijoukkue
NoMoreHockey
Viestin lähetti Ralli
Miksi Uusikartano heitettiin kylmästi pihalle?

Etkö nk. "sisäpiiritiedoistasi" huolimatta tiedä, miksi Uusikartano ja Caloun pistivät flaidiksen pystyyn? "Kuormasta ei saa syödä" on erittäin hyvä perustelu pihalle heittämiseen :D
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Oon :D samaa :D mieltä.:D
 

#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viime kausi

Paljon parjattu (?) Roman pelasi mun mielestä kohtuu hyvän kauden Pelikaaneissa. Suuren jäähymäärän vuoksi en kuitenkaan ollut kovin pettynyt, että ei jatka enää kaaneissa.

Vopatti toi pelikaaneihin mm. kovuutta, jota tämän päivän joukkueesta (Pel.) jossain määrin puuttuu (Hifk tuskin kovuutta kaipaa?). Mielestäni Vopat ei saanu todellisia näyttöpaikkoja pelikaaneissa, kuten yv-minuutteja. Eniten mua harmitti, että Vopat joutui pelaamaan suuren osan kaudesta kiukuttelevan mielialapelaaja Kratoskan kanssa. Toivon todella, että RV nousis Hifk:ssä otsikoihin maalien takia. Pankaa muuten merkille Vopatin luja rannelaukaus (tosin sihti kateissa), vetää vertoja melki Eki Laineelle.

Vopat Roman 54 15+13=28 +36 -32 = +4 121 0.52pist./peli
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti KlapKlap


Etkö nk. "sisäpiiritiedoistasi" huolimatta tiedä, miksi Uusikartano ja Caloun pistivät flaidiksen pystyyn? "Kuormasta ei saa syödä" on erittäin hyvä perustelu pihalle heittämiseen :D

Niin, tai että Uusikartano olisi käynyt harrastamassa vähän hetekavoimistelua Calounin Marketta vaimon kanssa? Voin sanoa ettei kumpikaan huhu ole mistään peräisin, tappelu tai "voimistelu"! Mitään flaidista ei minun tietääkseni ole ollut, mutta ehkä sinä tiedät paremmin.

Ja vaikka olisi tapahtunut mitä, niin oli älytöntä antaa potkut Uusikartanolle juuri ennen play-offseja. Olen tässä yrittänyt sanoa että Matikaisen viime loppukauden sähläilyt olivat suurin syy miksei tukku uusia pelaajia tullutkaan IFK:n väreihin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Yksi paikka vielä auki

...ulkomaalaiselle, eli jotain on tulossa, uskokaa pois. Ja en ihmettelisi, jos JB kuitenkin. Eikä se Black, eikä Benda.

Welcome Vopat, enemmän plussia kuin miinuksia liittyy hänen tuloonsa, onhan hänessä sentään viihdearvoa esim. Pasin ja Mäkkärin kanssa samassa ketjussa. Kaikkien lihaketjujen äiti.

Vauhkonen, kuka sen ottaa?

Mitenköhän ketjut menevät nyt uusiksi, lyödäänkö Vopat Ciprussin kanssa yhteen..? Ja onko Mälkiällä munaa pistää Kuhta filttiin? Heti kun Kuhta tuli takaisin, surffailu palasi.

Vopat on ainakin ollut käsistään jonkunmoinen, ei se muuten olisi NHL:ää tahkonnut. Mutta on hyvinkin saattanut hyytyä täällä.

Tappara-HIFK tulee olemaan keijukaisten tanssia, kun Levokarikin palaa kehiin...;)

Joulupukki, jos luet tämän, niin pistä potkua Penan faksiin, Bednar olisi nyt niin lähellä, vaikka onkin niin kaukana...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jesh, pitkästä aikaa hyvä veto Penalta. Vopat ärsyttikin aivan liikaa Ilveksessä pelatessaan :p Samantyylisiä pelaajia HIFK:ssa on riittämiin, vaan mikäs siinä. Voimahyökkääjät ovat aina tervetulleita. Tiedä vaikka Vopat puhkeaisi kukkaan ja alkaisi tehtailla pisteitä Sepon lätyistä. Mutta ne kädet...niitä HIFK kaipaa. Pena, toimi ja hommaa Bednar takaisin! Tai edes joku pätevä kiekkovirtuoosi. Kuhta ja Saksikäsi Mestikseen.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ei yksi Vopat kesää tee! Tämä on vain minun mielipiteeni! Pahoin pelkään että Hifkiä ei nähdä tänä vuonna play-offseissa, se olisi menetys!oikeasti! en sanonut tuota vittuillakseni vaan näin se vain on... Kova ketju olisi tosiaan tuo Mäkkäri-Vopat-Nielikäinen kaikki fyysisiä miehiä, mutta se voi olla myös omalle joukkueelle haitaksi jos pojat rupeavat liikaa jäähyilemään
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Yksi paikka vielä auki

Viestin lähetti Prosessori


Bednar EHKÄ Ilvekseen. Lähde http://oraakkeli.homeip.net/.

-Tätä minä juuri tarkoitin, kun sanoin, että Bednar olisi nyt niin lähellä...sillä mies on kaupan. Osuisi nyt kuitenkin 200 km etelämmäksi.

Jos tämä homma menee niin, että Vopat ---> HIFK ja Bednar ---> Ilves, niin Pentin Vopatista saamat kehut vedetään kyllä korkojen kanssa takaisin.

Jospa se meni näin: Ipa kuulee, että Bednar on kiinnostunut palaamaan Eurooppaan. Itse asiassa koko Eurooppa, paitsi P.Matikainen, on kuullut tämän. Ipa päättää hankkia Bednarin riveihinsä ja haluaa varmistaa, että HIFK ei tule sössimään kuviota. Ipa keksii, että hei jumalauta! Kaupataan niille Vopat, saadaan tilaa Bednarille ja ne on niin innoissaan yhdestä hankinnaksi kelpaavasta pelaajasta, että ne ei huomaa kun me vedätetään Bednar takaoven kautta liigaan. No näinhän se homma etenee, soitetaan Penalle heti. Ja siksi se Vopat-tieto tuli niin puun takaa, Pentti itsekään ei tiennyt että Vopat on tulossa, ennenkuin Ipa tyrkkäsi miehen meille...
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Re: Re: Yksi paikka vielä auki

Viestin lähetti Prosessori


Bednar EHKÄ Ilvekseen. Lähde http://oraakkeli.homeip.net/.

Hui. Kysyttäessä "Kuka on HPK:n uusi sentterivahvistus?" tyytyi Oraakkeli tokaisemaan lyhytsanaiseen, salamyhkäiseen tyylinsä: "Vankikarkuri."

Nyt kun tiedetään, että Matikainen pyysi Podkonickystä mahdotonta, ehkäpä meidän Lintumäki vaati Matikaiselta parempaa ehdotusta. Onkohan Matikaisen kontakteilla ulkoavaruudessa kenties näppinsä pelissä tässä hankinnassa?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Re: Re: Yksi paikka vielä auki

Viestin lähetti Prosessori


Bednar EHKÄ Ilvekseen. Lähde http://oraakkeli.homeip.net/.

Ens viikolla pitäs tapahtua. ;)

Minä kysyin: Onko Jaroslav Bednar tulossa Ilvekseen? Oraakkeli vastasi: Ei vielä mutta ensi viikolla asia on toisin.

;)
 

Milo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maple Leafs, DIF, Liverpool
Viestin lähetti Ralli


Niin, tai että Uusikartano olisi käynyt harrastamassa vähän hetekavoimistelua Calounin Marketta vaimon kanssa? Voin sanoa ettei kumpikaan huhu ole mistään peräisin, tappelu tai "voimistelu"! Mitään flaidista ei minun tietääkseni ole ollut, mutta ehkä sinä tiedät paremmin.

Ja vaikka olisi tapahtunut mitä, niin oli älytöntä antaa potkut Uusikartanolle juuri ennen play-offseja. Olen tässä yrittänyt sanoa että Matikaisen viime loppukauden sähläilyt olivat suurin syy miksei tukku uusia pelaajia tullutkaan IFK:n väreihin.

Tietääkseni Uusikartano ei ollu pidetty pelaaja muitten keskuudessa ja sai tämän takia lähteä, samoin Janin kohtalo tais olla se että ku pelaajilta kysyttiin että mikä mättää Jengissä niin tipahti pelaajien adressi Penalle että J. Caloun ja allekirjottanut 4/3 jengistä...kyllä mäkin panisin sen vittuun...perustelut mistä oon saanu tietää => Rallia lainaten: ei kuulu sulle, Ralli!!!! :D
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti Milo


Tietääkseni Uusikartano ei ollu pidetty pelaaja muitten keskuudessa ja sai tämän takia lähteä, samoin Janin kohtalo tais olla se että ku pelaajilta kysyttiin että mikä mättää Jengissä niin tipahti pelaajien adressi Penalle että J. Caloun ja allekirjottanut 4/3 jengistä...kyllä mäkin panisin sen vittuun...perustelut mistä oon saanu tietää => Rallia lainaten: ei kuulu sulle, Ralli!!!! :D


Uusikartano ei pidetty pelaaja?? anna mun kaikki kestää.....
Pidä kuule tietolähteesi aivan omana tietona vaan! En usko että ketään edes kiinnostaa!
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Yksi paikka vielä auki

Viestin lähetti Prosessori


Bednar EHKÄ Ilvekseen. Lähde http://oraakkeli.homeip.net/.

Katsoppa mitä se mulle kertoi:

Minä kysyin: Mihin Bednar menee seuraavaksi? Oraakkeli vastasi: Helsinkiin. Mä koko ajan pelkään että sä solvaat mua jotenkin tai alat kiusaamaan, onko sulla aavistusta mistä se vois johtua?

Että semmosta.:D
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hullunhauska vehje:

Minä kysyin: Kahvaako Tappara?

Oraakkeli vastasi: Vastaus on kyllä jos uskot että se on kyllä.

Minä kysyin: Oliko Raipen valinta olympialaisiin oikea?

Oraakkeli vastasi: Ehdottomasti kyllä, riippumatta siitä kuinka vähän tämä sinua miellyttää.

Minä kysyin: Löytääkö Tsemppari mielenrauhan SLC:n valintojen jälkeen?

Oraakkeli vastasi: Hyvin todennäköisesti ei


:D :D :D


You´ll get over it, Tsemppari.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tuota öh...what/who the fuck is oraakkeli?

PS. HIFKin pelaajaluetteloon on KUULEMMA lisätty nimikirjaimet JB hyökkääjien kohdalle...siis hallilla treeneissä nähtyyn käsinkirjoitettuun slibariin. Oli merkitty kuulemma ketju Vopat-JB-Cipruss...

..ihan Salaiset kansiot -kamaa, tiedän, mutta tällaisen kuulin tänään. Saas nähdä, sanoi Stevie Wonder.;)
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
JHag

No perkele,toivottavasti olisi se määrätty JB nyt kyseessä.Oletko varma ettei ollut JHag????
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti JHag
Tuota öh...what/who the fuck is oraakkeli?

PS. HIFKin pelaajaluetteloon on KUULEMMA lisätty nimikirjaimet JB hyökkääjien kohdalle...siis hallilla treeneissä nähtyyn käsinkirjoitettuun slibariin. Oli merkitty kuulemma ketju Vopat-JB-Cipruss...

..ihan Salaiset kansiot -kamaa, tiedän, mutta tällaisen kuulin tänään. Saas nähdä, sanoi Stevie Wonder.;)

Bednarin agentti oli pari päivää sitten kertonut ettei Jaroslav ole lähdössä minnekkään! Hän on tällä hetkellä ensimmäinen pelaaja joka kutsutaan ylös mikäli loukkaantumisia saattuu. Kahdensuunnan sopimuksella tämä tietää aina erinomaisia lisätienestejä! Minun tietojeni mukaan joutuu allekirjoitusbonuksen palauttamaan mikäli jättää seuran ennen kauden loppua??
 

peterw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
James Black

Rallille vielä sen verran että aika typerää tuo sun ylimielinen käytöksesi, varsinkin kun vähintään puolet esittämistäsi väitteistä on pelkkää paskaa.......
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti peterw
James Black

Rallille vielä sen verran että aika typerää tuo sun ylimielinen käytöksesi, varsinkin kun vähintään puolet esittämistäsi väitteistä on pelkkää paskaa.......

Älä sitten poika lue näitä mun kirjoituksia!
Kerro vielä mitkä mun väitteet ovat pelkkää paskaa??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös