IFK:n uusi vahvistus !

  • 17 246
  • 151

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: JHag

Viestin lähetti reds1897
No perkele,toivottavasti olisi se määrätty JB nyt kyseessä.Oletko varma ettei ollut JHag????

-En nähnyt itse, mutta tällainen huhu kiertää. Minä se en voi olla, kun Pentillä ei (luojan kiitos) ole minun faxinumeroani.

Tämähän on kaikessa korniudessaan niin tyhmä juttu, että siinä saattaa olla jotain perääkin.

Ja JB on myös James Black/Jan Benda, -kele vieköön!
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
oraakkeli vastaa

Minä kysyin: Kuka voittaa pistepörssin suolakaupungissa Oraakkeli vastasi: Tyttäresi salainen rentturakastaja.
pitää sitte tsekata kuka se on :D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Ralli


Bednarin agentti oli pari päivää sitten kertonut ettei Jaroslav ole lähdössä minnekkään! Hän on tällä hetkellä ensimmäinen pelaaja joka kutsutaan ylös mikäli loukkaantumisia saattuu. Kahdensuunnan sopimuksella tämä tietää aina erinomaisia lisätienestejä! Minun tietojeni mukaan joutuu allekirjoitusbonuksen palauttamaan mikäli jättää seuran ennen kauden loppua??

-Näin minäkin olen ymmärtänyt. Mutta se on ainakin totta, että eräs sveitsiläinen jengi on ollut ihan haukkana Bednarin tilannetta kysymässä. Ja sieltähän löytyy tarvittaessa louvoakin lyödä pöytään....mm. Nummelin 1 milj euroa/kausi jo pari vuotta sitten. HIFK tuntuu kaiken kaikkiaan varsin epärealistiselta vaihtoehdolta. Bednarista on lisäksi kiinnostunut jokunen muukin NHL-seura...miten olisi esmes Florida?
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Vopatista jäi se vaikutelma ettei rooli Ilveksessä oikein istunut hänelle eikä miellyttänyt häntä.Tarve antaa kovan kaverin kuvaa on myös ilmeinen.

Oikeassa roolissa voi olla todellinen vahvistus Hifkille.Ei kuitenkaan se sateentekijä jota odotetaan.

JB tuskin on Bednar.Jos JB tulee lienee kyseessä tämä Black.
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Re: Yksi paikka vielä auki

Viestin lähetti Rebel


Katsoppa mitä se mulle kertoi:

Minä kysyin: Mihin Bednar menee seuraavaksi? Oraakkeli vastasi: Helsinkiin. Mä koko ajan pelkään että sä solvaat mua jotenkin tai alat kiusaamaan, onko sulla aavistusta mistä se vois johtua?

Että semmosta.:D

Ja minä kysyin:

Tuleeko Peter Forsberg TPS:ään?


Oraakkeli vastaa:


Ilman muuta.

:D :D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No helvata, nyt on testattu oraakkeli. Näin kävi:

1. Saanko Janina Frostellilta?
Vast: Mitäs luulisit

uusi kysymys:
2. Luulen, että saan Janina Frostellilta. Olenko oikeassa?
Vast: Olet, tai kun sitä tarkemmin miettii... mitä se minulle kuuluu! Sä oot kyl kiva mut voisitko kiroilla vähemmän? Enkä mä tykkää siitäkään että samaa asiaa jankutetaan.
;)

Täähän on kiva veikko tää oraakkeli!
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Wautsi mikä vehje :)

Kun nyt olen huomenna lähössä laivalle risteilemään, niin ajattelin jo etukäteen tiedustella miten käy porauslautalla..

Kysyin "irtooko viikonloppuna laivalla?"

Vastaus: "Valitettavasti ei" :D

No tältä pohjalta on kuitenkin hyvä lähteä.. voi keskittyä olennaiseen. Katsotaan sitten alkuviikosta tietääkö oraakkeli oikeasti mitään :)
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Valitettavasti Janinan alkukirjaimista tulee JF!Ei siis JB kuten olisi toivonut.Vahvistus hän olisi ainakin rintamalla ollut ilman muuta.

Pena on varmaan kanssa siellä ruotsinlaivalla vahvistuksia etsimässä vahvistamalla itseään.Muutaman vahvistavan jälkeen vahvistus JB onkin James Bond.

Bond on hyvä yleispelaaja joka hallitsee kaikki toiminta-alueet.Hieno veto Penalta.Juuri sellainen ihmemies kuin nyt on tarvis.
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Minä kysyin: Kuka tulee Ilvekseen Vopatin tilalle?
Oraakkeli vastasi: Atleettivartaloinen juntti.
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Minä kysyin: Onko pena hyvä toimitusjohtaja Oraakkeli vastasi: On, mutta vain niin ettei kukaan nää.


Minä kysyin: Miksi Oraakkeli vastasi: Koska niin on aina ollut ja niin on aina oleva.

Minä kysyin: Eikö johtokunta ymmärrä erottaa Penttiä? Oraakkeli vastasi: Joo pakko myöntää ettei oo homma ihan hanskassa.

Minä kysyin: Onko homma menetetty? Oraakkeli vastasi: On, mutta ei sitä kukaan huomaa!

Oraakkeli TIETÄÄ!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti JHag
Tuota öh...what/who the fuck is oraakkeli?

PS. HIFKin pelaajaluetteloon on KUULEMMA lisätty nimikirjaimet JB hyökkääjien kohdalle...siis hallilla treeneissä nähtyyn käsinkirjoitettuun slibariin. Oli merkitty kuulemma ketju Vopat-JB-Cipruss...

Jospa se B olikin tuherrettu S eli Scissons.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Joo...

...tai JS voi olla Jukka Seppo tai JP eli Jukka-Pekka.

Black pelasi GR:ssä 12.12. Pelannut 5 matsia toivuttuaan loukkaantumisesta saldona 0+0.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Matikainen kerhoon

Testasin tuota loistavaa Oraakkelia ja halusin tietää, antaako se aina saman vastauksen samaan kysymykseen.

Kysyin "Kuka on HPK:n uusi sentteri?" Ette usko mutta se vastasi: "Naapurin julkea Pentti" Ei herran jumala sentään:D

 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
oraakkeli on hauska!!

kysyin: miksi pentti ei osaa mitään?
Oraakkeli vastasi: koska minä sanon niin! :D

Sitten kysyin: miksi sanoit niin?
Oraakkeli: Kaikki on kommareiden syytä.

Minä: miksi Hifk:lla ei mene hyvin:
O: No minähän en mene minnekkään:confused:

minä:Miksin et?
o:Koska sinä näytät niin hassulta ihmetellessäsi sitä.

minä:mikä on elämän tarkoitus?
o:Se on niin loogista! Ken ties mitä se kohtalo sinunkin tiellesi heittää! ÄÄÄÄÄÄÄÄRGHH! Vituttaa!

minä? mikä sinua vituttaa?
o:Mua ärsyttää samojen kysymysten toistaminen, teinimeininki, kiusaaminen, ärsyttäminen, syyttely, haukkuminen, kiroilu ja kaikki muu sellainen. Se että mun osaamista testataan tai muuten ei oteta mua huomioon

minä: mistä olet oppinut huumorintajusi?
o:Nii-in

minä: kannattaako minun pelata lottoa ensi viikolla?
o: 3, 10, 23, 30, 32, 37, 38

Minä: oletko varma että voitan?
o:Olen varma, mutta oletko sinä varma että kerroin totuuden, vaikka sen varmuudella tiedänkin?

minä:Kuinka paljon päättyy huominen HPK-peli?
o: Aika paljon ja vähän päälle.

kyllä tosta ihan hyvät naurut sai!!
:D :D
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Re: JHag

Viestin lähetti JHag


Ja JB on myös James Black/Jan Benda, -kele vieköön!

Ja jos Jarda ei tule, voidaanhan me juoda JB-viskit murheeseen:D
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kysyin oraakkelilta mikä joukkue voittaa Suomenmestaruuden ja sse vastasi että HIFK! Jos HIFK voittaa syön hatullisen paskaa!

Ja kysyin mikä joukkue jää viimeiseksi ja oraakkeli veikkaili Tapparaa, saattaa jopa käydä niin...
 
Viimeksi muokattu:

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Joo...

Viestin lähetti Johannes


Black pelasi GR:ssä 12.12. Pelannut 5 matsia toivuttuaan loukkaantumisesta saldona 0+0.

Äkkiä mies sitten tänne. Jos ei muuten niin ainakin saamme kuulla Matikaisen loistavia kommentteja: "Black tuo syvyyttä meidän peliin jne...". Se voisikin olla IFK:n tuleva kriteeri ettei hankita pelaajia jotka ovat tehneet yli 10 tehopistettä/kausi! Tällä tavalla on varmasti hinta/laatusuhde paikallaan.

On ollut hauska todeta ettei Mälkiä pahemmin ole kommentoinut IFK:n uusia "hankintoja", suuntaan tai toiseen. Hänelle luvattiin kuten Ilveksessä 2 kautta sitten vahva joukkue mutta miestä kustiin taas kerran linssiin...sääliksi käy kelpo valmentajaa.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Ikijokeri
Kysyin oraakkelilta mikä joukkue voittaa Suomenmestaruuden ja sse vastasi että HIFK! Jos HIFK voittaa syön hatullisen paskaa!

Ja mä kysyin voittaako HIFK mestaruuden, se vastasi todennäköisesti ei......taitaa tää Oraakkeli vaan nuoleskella tai haastaa riitaa kokoajan:D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: JHag

Viestin lähetti Korak


Ja jos Jarda ei tule, voidaanhan me juoda JB-viskit murheeseen:D

-Tai kuunnella Jone´s Brossia....

JB voi olla myös "Joku B-mies"

;)
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Re: Re: Re: JHag

Viestin lähetti JHag


-Tai kuunnella Jone´s Brossia....

JB voi olla myös "Joku B-mies"

;)

Aivan!!!, miksi me ei tota hiffattu heti??? kyllä maailmassa on muitakin JBeitä:D
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Totuus asiasta

Ihan oikeasti, kuka jaksaa tota teidän länkytystä silkasta paskasta? Lukekaa tota ketjua ja miettikää onko teillä ihan oikeasti jotain asiallista sanottavaa sormissanne?

Hmm... Ei vai? Niin ajattelinkin ja varmaan moni muukin.

Seuraavan kerran sitten kun on jotain ihan oikeata asiaa.

pale

ps. Bednar tulee takas.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki , Liverpool ,sympatiat HPKlle
Nyt se selvisi !

Kysyin oraakkelilta onko se nero vai Matikaisen Pena niin se vastasi että viimeksimainittu . Siis Pena onkin todellisuudessa virtuaalihahmoinen "Robo-tj" :eek: :D :D Siinä olis taas aihetta leffaan :D
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Pirkule, ihme veijari tämä Oraakkeli:
Kysymys:Onko Pentti Matikainen Elviksen reiskarnaatio?
Vastaus: Ei tässä elämässä
Kysymys
Onko IFK:n hallituksessa olioita ulkoavaruudesta?
Vastaus: Ei ole tai minä olen eunukki (no pirkule;))
Kysymys:
Pääsenkö Tanja Vienosen selkään viikonloppuna?
Vastaus: Toivoa sopii
Jaa sehän oli puolittainen lupaus, minä en mene huomenna työpaikalleni, minä menen eduskuntaan.Heti aamulla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Johan pomppasi

Anteeksi vaan,mutta onko kiekkopesän keskustelu siirtynyt tänne.
Luulisin, että tps:n kotisivuilla olisi,teille jotain annettavaa.:cool: :) :cool:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös