All right, olihan tämä jollakin lailla vitsikin, muttei suinkaan provo. Sain aloittelevana JA kirjoittajana niin paljon sontaa niskaan kritisoidessani Davea, että tämä oli liian mehukas paikka olla käyttämättä. Halusin välttämättä nähdä jonkun Hifk-fanin kirjoittavan Daven olevan vitsi, koska silloin aikoinaan mulle sanottiin sen olevan kreikkalainen jumala ;)Viestin lähetti mixu
Tuo ensimmäinen kappale on tietysti joku vitsi sillä Stathokselle ei ole mitään käyttöä Sm-liigassa.
Vaan annetaan raippaa omalle joukkueellekin ettei mene vänkäämiseksi. Mikähän helvetin ajatus oli mestaruutta tavoittelevan jengin palkata Pasi "koko peli kaudessa" Häkkinen ykköseksi, nii--in.
Nämä on musta ne mielenkiintoiset ja asialliset pointit. Santala oli hanttikortti ja Penalta ei löytynyt suunnitelmaa B. Mä laitan ihan suoraan Penan piikkiin.Viestin lähetti mixu
Tuohon toiseen kappaleeseen vastauksena että tapahtunut on sen jälkeen se että Santalan korvaajaa ei ole saatu mitä silloin ajateltiin.
Toiseksi viime kauden ykkösketju on ollut täysin unessa tällä kaudella.
Benysek ja Holma ulostettu joukkueesta.
Ja yksinkertaisesti se että me ei saada miehiä kentälle kuin kaksi ketjua ja 3-4 on lähinnä a-junnuja.
Ykkösketju unessa, olin näkevinäni ettei Harks ole mikään joukkueen kantaja ja tätä koetin viime kaudella selvittää kun vertailtiin Metroa ja Harksia. Harks on näistä enemmän riippuvainen pelikavereista kuin Metro, siksi mielestäni Metro oli viime kaudella parempi, vaikka pisteissä jäikin. Tästä viime kaudella väiteltiin. Ei kuitenkaan Penan moka, Pärä loukkaantui ja näitä ei voi ennustaa. Paska tsäkä.
Benysek ja Holma Penan mokia, joskin siinä tilanteessa ymmärrettäviä. Jengin kokoaminen ja 3-4 kentällisten a-junnut, Pena pelas upporikasta ja rutiköyhää, vielä ei tiedetä kuinka käy. Pelimies kuitenkin.