Niin, näyttää siltä että hyvät mahdollisuudet on siihen että Punalippu lampsii Tampereelle keväällä/kesällä, lupaustensa mukaan, jos P.Matikaisen kasaama joukkue SM-liigan finaaleissa pelaa. No Penttiä ei voi kylläkään enää syyttää jos ei pelaa.
Siis sehän juuri eilen selvisi: kausi on peruttu. Siitä se ei muuksi muutu. On hienoa kannattaa HIFK:ta.Viestin lähetti TheMass
Kyllä hymy nousi huulille katsoessani eilen illalla Jatkoajan etusivua.
Sulkukauden jatkuessa vähintään kauden loppuun, antaa Hifk:ille painavat avaimet mestaruuden viemiseen.
Tällä Rosterilla, sen pitäisi onnistua.
Kiitos Hifk, kiitos Pena!
Jos muistelee viime vuotta, niin silloin ei ollut kuin kakkosveska, jota jouduttiin käyttämään ykkösenä, yksi kenttä, ovelalla peitenimellä "ykköskenttä". Tätä miettien tämän hetkinen tilanne Jokisineen, Pirjetöineen puhumattakaan Vokounista on aivan mannaa, ainakin minulle.Viestin lähetti stiflat
Itse en näe IFK:ta mitenkään kovin paljon kummoisempana kuin viime vuosinakaan taistossa.
Viestin lähetti stiflat
Heh hee. Kylläpä täällä ollaan hauskoja.
Itse en näe IFK:ta mitenkään kovin paljon kummoisempana kuin viime vuosinakaan taistossa.
Tosin olen pitänyt myös esim viime vuonna joukkuetta ihan kelpona.
Mutta siis; 4. sija runkosarjassa tällä hetkellä. Jokerit, Kärpät ja HPK edellä.
Tällaisia ketjuja voisin lukea Jokeri-osastolta, mutta IFK:n mestaruuteen uskoisin olevan vielä todella pitkä matka.
Katsotaan miten käy, mutta tosiasia on se että 3 joukkuetta on pelannut tasaisemmin kuin IFK. Miksi se muuttuisi playoffeihin?
Viestin lähetti miikafrans
Siis sehän juuri eilen selvisi: kausi on peruttu.
Viestin lähetti TheMass
Nii-in, siitä se hymy kasvoilleni muodostui!
Viestin lähetti Master Chief
http://www.sportsnet.ca/hockey/article.jsp?content=20050218_170817_1040
Viestin lähetti punaiset_lasit
Mitä tossa artikkelissa kerrottiin HIFK:n tulevasta mestaruudesta? Mä en tota lontoota osaa niin hyvin.
Viestin lähetti mixu
Jos NHl kuitenkin alkaa niin tää kausi oli kyllä kaikkien aikojen Penailu kausi.
Viestin lähetti mixu
Jos NHl kuitenkin alkaa niin tää kausi oli kyllä kaikkien aikojen Penailu kausi.
Rahaa on laitetu ennätysmäärä kiinni formulaan josta bensa loppuu kalkkiviivoilla eli parhaat lähtee silloin kun ratkaisupelit alkaa.
Viestin lähetti mixu
Rahaa on laitetu ennätysmäärä kiinni formulaan josta bensa loppuu kalkkiviivoilla eli parhaat lähtee silloin kun ratkaisupelit alkaa.
Viestin lähetti Mixu
Viestin lähetti mixu