Hyvät naurut netistä

  • 529 258
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tämä on jo muutaman päivän takaa, mutta kylläpä nauratti:
Viestin lähetti Robinson
Minäkin olen joskus miettinyt, että pitävätkö heteromiehet molemmissa korvissaan korviksia?
Niinpä. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Mies! Varo, ettet lävistytä korviasi, seuraavassa hetkessä saatat jo runtata kundia rusettiin.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Viestin lähetti BigRedBob
Tämä on jo muutaman päivän takaa, mutta kylläpä nauratti:

Niinpä. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Mies! Varo, ettet lävistytä korviasi, seuraavassa hetkessä saatat jo runtata kundia rusettiin.

Voi pirulauta. Nyt tämä vasta sitten kerrottiin. Mulla kun on ollu tuolta ala-asteen ekalta luokalta korvikset kummassakin korvassa. Ei kyllä oo ollu yhtää homo olo. Mutta minkäs teet, ei tässä oo nyt enään kuin yksi suunta. Umpihinurihan minä olen. Mitähän kaikki tututkin nyt tuumaa. Herranjestas mähän oon ollu jo pian 17 vuotta kaappihomo, tietämättä sitä itse. Aina sitä oppii itsestä jotain uutta!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti seisnauraa
Voi pirulauta. Nyt tämä vasta sitten kerrottiin. Mulla kun on ollu tuolta ala-asteen ekalta luokalta korvikset kummassakin korvassa. Ei kyllä oo ollu yhtää homo olo. Mutta minkäs teet, ei tässä oo nyt enään kuin yksi suunta. Umpihinurihan minä olen. Mitähän kaikki tututkin nyt tuumaa. Herranjestas mähän oon ollu jo pian 17 vuotta kaappihomo, tietämättä sitä itse. Aina sitä oppii itsestä jotain uutta!
Sanos muuta.
Pitäisi kysyä tuolta lainaamaltani kirjoittajalta, että onko hänellä mahdollisesti epäilyksiä siitä, että onko nainen, jonka korvia ei ole lävistetty, lesbo tai mahdollisesti bi, jos vain toinen korva on lävistetty ja onko korvien lävistyksillä siis näinollen suurempi rooli seksuaalisuudessa tyyliin "jos molemmat korvat on lävistetty, pidät (omasta sukupuolestasi huolimatta) miehistä".

Vaikea uskoa, kun sukua on varmaankin jatkettu jollain keinolla jo ennen korvien lävistyksen keksimistä. :D
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Olisko Hagertin sähkölasku UNOHTUNUT maksaa....
 

Liitteet

  • sahko.jpg
    sahko.jpg
    86,7 KB · kertaa luettu: 3 319
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös