Hyvät naurut netistä

  • 529 953
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämähän sopii vallan mainiosti tähän ketjuun.

Nimim. "Kustu" huomauttaa moderaattoreita kirjoitusvirheistä:

"Kiinni jäit. moderaattorit-sanassa on kaks aata. Opetelkaa ite ekaks ennen ku alatte muille valittaa!"

Alla kavalkadi kyseisen nimimerkin illan aikaansaannoksista:

"Mä Oon Kuullu Sellasta Huhuu Ettei Pelei Ois Ollenkaa Ainakaa Alkukaudesta. Onx Kukaa Muu Kuullu Mitää Vastaavaa?" (NHL: Huhuja ja Siirtoja 04-05).

"Ei teillä oo mahdollisuuksii ennen ku ostatte kunnon maalivahdin. Suomalainen ja Nurminen oli ihan huonoi viimeki pelissä. ostakaa kunnon veska ni voitte voittaa ees yhen pelin." (Pelicans: Kentälliset kaudella 2004- 05).

"siis häh? Onx hifkiin tullu uusii pelaajii vai mitä tää tarkottaa. Kuka on lalli ja marek?" (HIFK: Marek Zidlicky HIFK:n puolustukseen).

"Ykkösketjun peli ei kulkenu yhtään paikallismatsis, joten siihen tulee sitten Ruutu tuomaan lisää enrgisyyttä. Ja Harkins jakelee Vihkolle ja Vopille. Sit noita kahta muuta ketjuu voi peluuttaa aina alivoimis." (HIFK: Ketjukoostumukset 2004-2005).

"Ai tuomo on ollu wcssä. Mistä te tän kuulitte ku luin koko viime viikon seiskan läpi ja kun sielläkään ei ollu siitä mitään ni mistä tää koko juttu on lähteny liikkeelle. eiks moderaattoritkin aina oo sanonu et lähdettä jos laitetaan huhui." (HIFK: Tuomo WC:ssä).

"Mun mielestä on hyvä kannattaja jos kannustaa omii muttei hauku muita. Koska kaikki jengit on ihan hyvii oikeesti. Huonoi kannattajii on sitte sellaset jotka haukkuu omii ja kannattaa muita. Niin ja aidot kannattajat ei osta hesburkerista tauolla koska se on wannabekannattajien juttui." (SM-liiga: Keskustelemme kannattajista).

"No helken helenius tieteski ku se maxaa 200tonnia mut tekee vaa miinusta." (Vapaa keskustelu: Liigapörssin ylihinnoitellummat pelaajat).

Joopata joo, ilmeisesti jotain muutakin tullut nautittua kuin kansalaisluottamusta kyseisen nimimerkin toimesta.

Niin, ja minulla ei todellakaan ole muuta tekemistä tänään kuin roikkua täällä..

vlad.
 
Viimeksi muokattu:

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No, onneksi voimme luottaa Modesetien ja -tätien puutarhavajan loistaviin puutarhasaksiin, joilla juostenkustujen urakehitys katkaistaan hyvinkin nopeasti.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Klassikkoelokuvat pikana

Kolmenkymmenen sekunnin animaatiot klassikkoelokuvista Titanic, Manaaja, Tappajahai, Hohto ja Alien.

Leffat
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Remppu
Meneekös nyt chatin puolelle, mutta varoituksen uhallakin täytyy kysyä, että mikä tuolla nyt niin hauskaa on?

Meitä on moneen junaan, mutta ainakin itseäni naurattaa suuresti tuolla foorumilla harrastettava tekopyhä maailmanparannus, jossa toimitaan puhtaasti kuulopuheiden nojalla vailla parempaa tietoa todellisuudesta.

Jos minä esimerkiksi väitän tässä ja nyt, että lehmän lypsäminen tuottaa kärsimystä lehmille, kun maito otetaan väkisin sen utareista pois, joku viherpiipertäjä saattaa ihan oikeasti ottaa väitteeni tosissaan ja lypsykonetehtaat saavat tulevaisuudessa kokea ilkivaltaa.

Pitänee itsekin harkita trollaus-fetissin tyydyttämistä tuolla foorumilla. Se olisi ainakin loistopaikka...
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Viestin lähetti Sistis
Meitä on moneen junaan, mutta ainakin itseäni naurattaa suuresti tuolla foorumilla harrastettava tekopyhä maailmanparannus, jossa toimitaan puhtaasti kuulopuheiden nojalla vailla parempaa tietoa todellisuudesta. *KLIP*

Ok, pointti ymmärretty. Piuhat on meikäläisellä näköjään näin maanantaisin vähän pidemmät kuin muuten.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti Remppu
Meneekös nyt chatin puolelle, mutta varoituksen uhallakin täytyy kysyä, että mikä tuolla nyt niin hauskaa on?
Sinä luet siis tuota tosissasi kuin lantunkitkijä? Minä taas meinasin tikahtua nauruun. Voi helevetti mihin tämä natusan-maailma on menossa...

Ike
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös