Hyvät naurut netistä

  • 529 335
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti vlad
Mua tää ei edes naurattanut... onko vika sitten minussa vai missä.

Naurua olisi herunut vasta siinä vaiheessa jos ne metsämiehet ois ampuneet toisensa tai leijona ois tappanu molemmat.

Surkeita luusereita koko sakki (pl. jellona)!

vlad.
Siinä olet oikeassa, että ei paljon olisi harmittanut vaikka leijona olisi syönyt koko porukan. Täällä jotku ihmettelee miksi tänne laitetaan linkkejä jotka ei naurata vaikka otsikko viittaakin hauskoihin juttuihin. Ei oikein viitsisi avata uutta topic:a jokaiselle eri videolla. Kauhu, autourheilu jne... Tähän topic:iin mielestäni voisi laittaa mielenkiintoisia linkkejä, ja jos kuvamateriaali on arveluttavaa niin siitä olisi hyvä mainita linkin yhteydessä. Tämänkin topic:n nimi saisi ennemminkin olla kaikkea mielenkiintoista netistä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Unbreakable
Siinä olet oikeassa, että ei paljon olisi harmittanut vaikka leijona olisi syönyt koko porukan.
Juuri pätkän katselin, ja vaikka itseäni ei myöskään lämmittänyt katsella leijonan saamaa kohtelua, se metsästäjien yltiöpäinen räiskiminen siinä hyökkäysvaiheessa veti ainakin omat suupieleni hymyyn väkisin.

Oli nimittäin jonkin verran holtittoman näköistä touhua. Idiootit ampuvat silmittömästi ympäriinsä, vaikka seisovat suunnilleen ringissä leijonan ympärillä. Vahingossa siinä saatta kaveriltakin pää lähteä. No, kiväärihän se toisaalta vaan on...
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Vitsihän tämäkin. Lahden MM-kisat menivät kuten menivät. Puheita pidettiin ja valoja annettiin. Miten suomalainen järjestelmä palkitsee urheilujohtonsa täydellisestä epäonnistumisesta? Scrollaa linkki pohjaan ja naurrrra.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti Kaiser Soze
http://www.z-lehti.fi/

"Sitä luetaan ihan homona"

LOL !

K

Off topic mutta menkööt.Kun mä näin ekan kerran tän mainoksen telkkarista oli tulos myös LOL.Valitettavasti olin juuri pahaa aavistamatta siemaillut huikallisen koffia.Hörps ja Pärsk.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Viestin lähetti ipa rules
ja samaan sarjaan www.starpoker.com

-ipa rules

Ei perskeles, jämähdin täysin tohon koukkuun! Kaks ja puol tuntii oon tota ny pelaillu ja kaks tsiguu on jo joutunut toteamaan minut paremmaksi. Seuraavaksi Donnan kimppuun. Aah, hyvä meininki! *tähän sellainen hassu hymiö*
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Viestin lähetti Ck
Ihan sairaan hyvä.. Mitenköhän kukkahattu tädit suhtautuisivat Suomessa tuohon Nokian mainokseen.
Paitsi että tuskin on ihan oikea Nokia -mainos vaan spooffi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös