Hyvät naurut netistä

  • 529 339
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
No otsikon vierestä seuraava linkki, ei välttämättä hauskaa mutta hyödyllistä, eli ko. sivuilla voit testata lahjakkuuttasi ym. sekä sivuilla hyviä vieraita ym ym. ei mitään soopaa vaan asiaa.

http://www.zest.fi/index.phtml
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Unbreakable
Kannattaisi opetella ampumaan, kun lähtee Leijona jahtiin. Huh huh.

Taisi yksi laukaus osua siitä lähietäisyydeltä. Ei muuten leijona tuolla tavalla hyppää ohi ja kaadu. Oli noutaja lähellä äijällä, eikä paljon olisi sääliksi käynyt tuollaisella tyhmäilyllä.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Muusikoiden netissä oli linkki Stratovariuksen laudalle, jossa Timo Tolkki väänsi kättä faniensa kanssa.
Olen aina tiennyt, että se kaveri on aikamoinen Pasasen Pertti, mutta sitä en tiennyt, että on päässyt menemään noin huonoon kuntoon.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Unbreakable
Kannattaisi opetella ampumaan, kun lähtee Leijona jahtiin. Huh huh.

Kyllä oli niin typerää touhua, ettei mitään rajaa. Jäi harmittamaan, ettei se leijona purrut siltä jätkältä päätä irti. tai olisivat sankarit ampuneet edes toisiaan.

Leijonalle arvostusasteikon korkeimmat pisteet.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Unbreakable
Kannattaisi opetella ampumaan, kun lähtee Leijona jahtiin. Huh huh.

Mua tää ei edes naurattanut... onko vika sitten minussa vai missä.

Naurua olisi herunut vasta siinä vaiheessa jos ne metsämiehet ois ampuneet toisensa tai leijona ois tappanu molemmat.

Surkeita luusereita koko sakki (pl. jellona)!

vlad.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti vlad
Mua tää ei edes naurattanut... onko vika sitten minussa vai missä.
On muuten saatanan kamalan näköistä kun eläimiä ammutaan. Varsinkin jotain noinkin "kuninkaallista" kuin urosleijona.

Juu. Ei naurattanut, jostain syystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös