Hyvät naurut netistä

  • 529 383
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
offtopic

Viestin lähetti mikkojii
Näytäähän se hassulta. Kyllä. Mut Sistis hei, mun on pakko tarttua tähän. Tunnen Santun ja sen bändin jätkät jo monen vuoden takaa. Mä seurasin niitten hommaamista jo silloin kun Venäjän-Karjalassa rokki oli kiellettyä. Tää on ehkä vähän tiukkapipoista, koska sun huuli oli ihan hyvä, mutta....

Tunnet siis henkilökohtaisesti? Jos näin on, niin olen kateellinen.

Viestin lähetti mikkojii
Noi oli tosi tiukoilla aikoinaan. Ainoa tapa pärjätä, oli tehdä jotain sanoituksia suomeksi, jos vaikka sais markkinoita täältä. Rockadillon Tapio Korjus lähti jopa jätkiä sponsaamaan. Onhan niillä tietty jotain suomalaisia juuriakin, mutta ei ne sen takia suomeksi laulanut. Kun ne tuli kylään tai keikalle tänne, kaikki ylimääränen liksa meni kitarankieliin, joita ei venäjältä saanut.

Voin kuvitella kyllä. Nostan hattua pojille.

Viestin lähetti mikkojii
Siksi mua ei naurata, jos jostain on niitten bändin nimi hauska, tai jonkun levynkannen tekstit on paikallinen gubbe Petroskoissa sössiny anukseksi.

Jees, bändi on hyvä. Painovirhe rupesi vaan hymyilyttämään. Missään nimessä se ei siis ole bändin moka. Tai no... kotisivuillahan tuo virhe oli, eli siis webmasterin kämmi.


Viestin lähetti mikkojii
Sorry, on perjantai. Mä oon lillat jurrissa ja sun Santtu kommentti osu johonkin vanhojenmuistelugeenin selkäytimessä, tai jotain.

Juu, ei mitään. On ilo huomata, että joku puolustaa fanaattisesti hänelle tärkeätä asiaa. Minä tosiaan pidän Santun musiikista, siis sen, mitä itse olen kuullut. Paikallinen Ismo Alanko.
 

Anton

Jäsen
Epäilen, että onko tämä netistä vaiko pelkkä kirjoitelma. Carloksellahan oli vahvoja tuntoja GWB:a kohtaan. Allekirjoitatko allaolevan?

Eräältä koiraharrastajien chatsivulta kopioitu teksti Irakin sodan syttymisen aikoihin: "presidenttejä ja koirien kasvatusta"

"KYSYMYS:
- pitäisikö presidentti kastroida?

- Tulisikohan se vihaisemmaksi vai leppoisammaksi? Onko kokemuksia? T: Tietämätön

- Pitäisikö aiheesta järjestää kansanäänestys?

- Riippunee presidentistä.

- Virallinen kantani on, että opittuja tapoja ei välttämättä kastraatiolla enää poisteta. Mutta mikään ei tietenkään estä kokeilemasta, uskoisin kaikkien vaikutusten olevan lähinnä positiivisia. Kyllä varmasti kastraatio auttaa siirtämään virtaa pois ns. väärästä päästä.

- Täytyy myös muistaa, että jos presidentti koulutuksesta huolimatta hyökkää jatkuvasti muiden kimppuun, syynä voi olla aivokasvain. Suosittelen eutanasiaa.

- Jos kyseessä on arvaamaton yksilö, olen samaa mieltä , eli eutanasia, niin lopullinen kuin se onkin, on ehkä ainoa vaihtoehto. Onhan se tietenkin raskas paikka, mutta päätöksiä on tehtävä. Ei semmoinen presidentti ole onnellinen, joka mitenkään pysy käsissä. Ja mielestäni sellaisen yksilön kanssa, joka hyökkää toisten kimppuun, ei kannata pelleillä. Yksi kerta on jo liikaa. Ei ole tarkoitus olla mitenkään julma tai sydämetön, mutta se on presidentille itsellekin parhaaksi jos pääsee tuossa tilanteessa vihreämmille laitumille riehumaan. Kenenkään ihmisen ei pitäisi joutua pelkäämään presidenttejä.

- Kiitos kaikille vastauksista!
Tosiaan, presidentti on ihmeen hyökkäävä eikä tule toimeen muiden presidenttien kanssa.. Haluaisin sen leikkivän niin kuin muutkin presidentit. Onko motivaatiokikkoja? Auttaisiko patukka vai piikkipanta?

- Ehkä presidentille pitäisi aina antaa jokin makupala sen jälkeen, kun se on toiminut oikein. Voisi auttaa myös, että sopeuttaa pikkuhiljaa presidentin yhteiskuntaan, eikä vain suin päin päästä sitä valloilleen. Presidentillä saattaa olla myös jotain kipuja ja sen takia se käyttäytyy aggressiivisesti, mutta tuskin sitä kannattaa alkaa tutkia, koska siihen menee liikaa rahaa.

- Jos ei muut keinot auta, niin miten olis lobotomia? Jostain luin että voisi lievittää tuskaisuutta ja ahdistuneisuutta, jotka ehkä voivat olla syynä presidentin käyttäytymiseen. Jotain sivuvaikutuksia leikkauksella voi käsittääkseni olla, mutta kannattaa varmaan harkita tätäkin ennen kuin päätyy niin lopulliseen ratkaisuun kuin eutanasia.

- Miksei tota asiaa mietitty jo Clintonin aikaan..

- Se ei tiedä kuka on johtaja. Presidentille pitää näyttää missä kaappi seisoo.

- Johtajuusongelmasta on kyse, mikä ei murrosikäisellä ole mitenkään epätavallista. Ei kannata epäaliarvioida lobotomian tai kastraation positiivisia vaikutuksia!

- Suosittelen kastrointia urospuoliselle presidentille, siitä on vain hyviä vaikutuksia, esim naaraitten perässä juokseminen vähenee (vrt Clinton)jolloin presidentin puoliso on tyytyväisempi ja aggressiivisuus ja hyökkäävyys vähenee (esim Bush)jolloin koko maailma on tyytyväisempi. Toisaalta presidentti voi lihoa tämän seurauksena, joten sen ruoka-annokset voi lähettää vaikka Afrikan nälkäänäkeville. Näin tästä olisi kaikille osapuolille pelkkää hyötyä. Operaation voisi suorittaa vaikka Vladivostokin eläinlääketieteellisen ensimmäisen vuosikurssin opiskelijat kunhan muistavat tehdä sen kokeilevana kirurgiana ilman nukutusta tai puudutusta ns ei-steriilinä leikkauksena.

- Jalostuksellisista syistä kyseisen linjan käyttö pitäisi kokonaan kieltää, sillä se periyttää voimakkaita käytöshäiriöitä ja rodun käyttötarkoitusta silmälläpitäen muutenkin sopimattomia luonteenpiirteitä. Kasvattaja on ollut todella vastuuton.

- Piikille!! Vai pitääkö vielä odottaa, ennen kuin se taas hyökkää jonkun sivullisen päälle. Tällä käytöksellä vain leimataan kaikki muut presidentit.

- Onneksi meillä on hyvä ja sopuisa narttupresidentti (kohta kuuluu Halosen kansliasta )

- Voiko kastroidulla presidentillä harrastaa? Esim. Ulkopolitiikkaa, valtiovierailuja tai napatanssia? Pääseekö sen kanssa Brysselissä aulan kahviota pitemmälle?

- Olisi se pitänyt jo isästä huomata, ettei ko. linjaa kannata jatkaa! Piikki voisi olla vähän armahtavampi, tosin kastrointi voisi ennaltaehkäistä ehkä seuraavan presidentin hankintaan liittyviä ongelmia, lisäksi sillä saataisiin uutta tietoa kastroinnin tehosta.

- Voi harrastaa, mutta ei virallisia vierailuja tai vastaanottoja. Ennen leikkausta olisi lääkärin hyvä varmistaa, että onko pressalla on kaksi hyvin muodostunutta kivestä laskeutuneena kivespusseihin. Piilokiveksinen presidentti on huonoa mainosta maalleen ja vika on periytyvää laatua. Eli jos presidenttiä on käytetty siitokseen ennen leikkausta ja operaatiossa todetaan piilokives, tulisi presidentin jälkeläiset poistaa siitoskäytöstä. Parhaiten tämä onnistuu kastroimalla heidät.

- Vaikka kyse olisikin johtajuusongelmasta, mielestäni presidentti olisi syytä lopettaa jos se ilman selvää syytä yrittää saada toisen presidentin hengiltä. Kunpa ne osaisivatkin leikkiä nätisti, mutta kun pitää aina näyttää muille presidenteille kenellä on hienoimmat lelut."
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
lisää hauskaa

hauskaa tikku-ukkoanimaatiota jenkkipatriotismihengessä:

www.stickdeath.com/frameset.htm

ja klikkaa vasemmasta reunasta "shocked shit"

Pikku keitossa tipahdin penkiltä, niin hauskaa oli ku kaveri näytti tän... :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihan hassuja Mr. Hussein kuvia jo pyorii, tuuminkin tossa, etta kauanhan kestaa. Ei kauaa. Linkkia ei tosin ole laittaa, mutta eikohan noita ala tipahtelemaan itse kunkin postilaatikkoon.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Mdawg
Mikäs niminen biisi tuo lopussa taustalla soiva kipale on?

Tub Thumping by Chumba Wumba
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mosabacka
Kyllä, mukavat sivustot. Entäs tämä veivimaali. Aika nätti, ainakin minusta.

Veivimaali
Onhan tuo nätti maali. Kyseisen veivin suorittanut Mike Legg kävi IFK:ssakin taituroimassa muutama vuosi sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös