offtopic
Tunnet siis henkilökohtaisesti? Jos näin on, niin olen kateellinen.
Voin kuvitella kyllä. Nostan hattua pojille.
Jees, bändi on hyvä. Painovirhe rupesi vaan hymyilyttämään. Missään nimessä se ei siis ole bändin moka. Tai no... kotisivuillahan tuo virhe oli, eli siis webmasterin kämmi.
Juu, ei mitään. On ilo huomata, että joku puolustaa fanaattisesti hänelle tärkeätä asiaa. Minä tosiaan pidän Santun musiikista, siis sen, mitä itse olen kuullut. Paikallinen Ismo Alanko.
Viestin lähetti mikkojii
Näytäähän se hassulta. Kyllä. Mut Sistis hei, mun on pakko tarttua tähän. Tunnen Santun ja sen bändin jätkät jo monen vuoden takaa. Mä seurasin niitten hommaamista jo silloin kun Venäjän-Karjalassa rokki oli kiellettyä. Tää on ehkä vähän tiukkapipoista, koska sun huuli oli ihan hyvä, mutta....
Tunnet siis henkilökohtaisesti? Jos näin on, niin olen kateellinen.
Viestin lähetti mikkojii
Noi oli tosi tiukoilla aikoinaan. Ainoa tapa pärjätä, oli tehdä jotain sanoituksia suomeksi, jos vaikka sais markkinoita täältä. Rockadillon Tapio Korjus lähti jopa jätkiä sponsaamaan. Onhan niillä tietty jotain suomalaisia juuriakin, mutta ei ne sen takia suomeksi laulanut. Kun ne tuli kylään tai keikalle tänne, kaikki ylimääränen liksa meni kitarankieliin, joita ei venäjältä saanut.
Voin kuvitella kyllä. Nostan hattua pojille.
Viestin lähetti mikkojii
Siksi mua ei naurata, jos jostain on niitten bändin nimi hauska, tai jonkun levynkannen tekstit on paikallinen gubbe Petroskoissa sössiny anukseksi.
Jees, bändi on hyvä. Painovirhe rupesi vaan hymyilyttämään. Missään nimessä se ei siis ole bändin moka. Tai no... kotisivuillahan tuo virhe oli, eli siis webmasterin kämmi.
Viestin lähetti mikkojii
Sorry, on perjantai. Mä oon lillat jurrissa ja sun Santtu kommentti osu johonkin vanhojenmuistelugeenin selkäytimessä, tai jotain.
Juu, ei mitään. On ilo huomata, että joku puolustaa fanaattisesti hänelle tärkeätä asiaa. Minä tosiaan pidän Santun musiikista, siis sen, mitä itse olen kuullut. Paikallinen Ismo Alanko.