Hyvät naurut netistä

  • 529 921
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti seisnauraa
Hyvä hyvä hyvä! Tuo linkki on Jatkoajassa jo ainakin neljättä kertaa! Hyvä hyvä hyvä! Vai juuri senkös tässä pitikin naurattaa?

Nono, tässäkin ketjussa on kuitenkin 27 sivua joten kaikki eivät varmastikkaan jaksa jokaista sivua kahlata läpi..

Eipä se ainakaan mua mitenkään häiritse jos sama linkki on vaikka viidettä kertaa, ei sitä ole pakko mennä avaamaan. :-)
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Kyllä miesten lelut on ihanan yksinkertaisia. Haihtui vitutuskin kertaheitolla ja naama on kuin Hangon keksi.

Kummasti tuo lumoaa ja kaikki muu unohtuu..


The Lelu

K
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Taas pamahti sähköpostiin ratkiriemukas kasku:

Mies menee pankkiin ja kävelee tiskille.
- Saatana, mä haluan avata vitun tilin täällä, mies örisee.
- Anteeksi, voitteko toistaa? kivahtaa pankkineiti.
- Perkele, mä haluun avata vitun tilin täällä.
- Kuulkaas hyvä herra, mutta me emme suvaitse tuollaista kielenkäyttöä pankissamme.
Virkailija poistuu tiskiltä, menee pankinjohtajan luokse,
osoittelee miestä ja kuiskaa jotain johtajan korvaan. Sen jälkeen he marssivat molemmat tiskille ja johtaja kysyy mahtavana:
- Mikä täällä on ongelmana?
- Ei täällä helvetti ole mitään vitun ongelmaa, mies vastaa,
- Mä vaan voitin lotossa kymmenen paskasta miljoonaa ja haluan avata vitun tilintäällä pankissa.
- Vai niin, sanoo johtaja.
- Ja tämä saatanan pikku huora se vaan vittuilee teille?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaveri tutustutti meikäläisen varsin mielenkiintoiseen, Ismo Alankomaiseen karjalaiseen rock-yhtyeeseen, nimeltään Santtu Karhu & Talvisovat.

Yhtye on julkaissut varsin mielenkiintoisia levyjä, mutta erityisesti tuon 1991 ilmestyneen levyn nimi pisti hieman hymyilyttämään. =D

http://heninen.net/talvisovat/suomeksi.htm
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Totta vai tarua ?

http://130.233.18.168/malar/sagan_om_ringen.jpg

K

Ei helvata mikä tampio. Eihän toi voi olla tosissaan, ei sitten millään. Vähän on heikossa kantimissa toi kummallisten rannikkoasujaimien kieli, että ei pysty erottaan kirjottaako toi kieli poskessa vai ei, mutta eihän nyt ede ruotsalainen voi olla noin sivistymätön, eihän ?
 

JanJ

Jäsen
Joku on taas palauttanut nuorisovuodet mieleen. Tuotahan "limua" kutsuttiin sittemmin myös Keltimäen Keltaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Täällä on aivan hupaisia clippejä Bowling for Columbinestä. Erityisesti tuo "Brief History of America" on uskomattoman hauska. Täytynee se DVD ostaa.
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Sistis
Kaveri tutustutti meikäläisen varsin mielenkiintoiseen, Ismo Alankomaiseen karjalaiseen rock-yhtyeeseen, nimeltään Santtu Karhu & Talvisovat.

Yhtye on julkaissut varsin mielenkiintoisia levyjä, mutta erityisesti tuon 1991 ilmestyneen levyn nimi pisti hieman hymyilyttämään. =D
QUOTE]

Näytäähän se hassulta. Kyllä. Mut Sistis hei, mun on pakko tarttua tähän. Tunnen Santun ja sen bändin jätkät jo monen vuoden takaa. Mä seurasin niitten hommaamista jo silloin kun Venäjän-Karjalassa rokki oli kiellettyä. Tää on ehkä vähän tiukkapipoista, koska sun huuli oli ihan hyvä, mutta....

Noi oli tosi tiukoilla aikoinaan. Ainoa tapa pärjätä, oli tehdä jotain sanoituksia suomeksi, jos vaikka sais markkinoita täältä. Rockadillon Tapio Korjus lähti jopa jätkiä sponsaamaan. Onhan niillä tietty jotain suomalaisia juuriakin, mutta ei ne sen takia suomeksi laulanut. Kun ne tuli kylään tai keikalle tänne, kaikki ylimääränen liksa meni kitarankieliin, joita ei venäjältä saanut.

Siksi mua ei naurata, jos jostain on niitten bändin nimi hauska, tai jonkun levynkannen tekstit on paikallinen gubbe Petroskoissa sössiny anukseksi.

Sorry, on perjantai. Mä oon lillat jurrissa ja sun Santtu kommentti osu johonkin vanhojenmuistelugeenin selkäytimessä, tai jotain.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Perus Jokeri-fani

Tässä otsikossa emme spämmää kuvia tänne. Varsinkaan sellaisten ihmisten, jotka eivät ole halunneet kuviaan tänne.
Pistetään kirjoittaja parin viikon jäähylle, kun kerta säännöt eivät kiinnosta. Jos vaikka niitä ehtisi siinä ajassa kertaamaan.


Moderaattorit
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Optimisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Amerikkalaiset.... huh!

http://www.privatedetective.net/

Äänet ensin kaiuttimiin (MUST!) tai ette saa samanlaista aistien täysipainoista tyydytystä kuin minä eksyessäni sivulle työn lomassa...

Ps. Kannattaa lukea erityisesti käyttäjien kommentit sivun keskivaiheilta.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllä tuolta maajoukkueosion Karjalaturnausketjusta saa hyvät naurut. Vai Antti Boman maajoukkueeseen ennen Peltosta. Tuntuu hiukan että samat jannut kirjoittelevat eri nimimerkeillä ja haukkuvat Peltosta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös