Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 733
  • 6 832
Ei jumalauta, ei tää sittenkään ihan paska päivä ollut. Kylläpä nauratti toi Blackien linkitys.

On se Jumala vaan aika veijari, sais puhdistaa yliluonnolliset tarhat meikäläisenkin takista, ennen kuin tarvii ruveta OMO-infoon soittelemaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Blackie kirjoitti:
Jokainen saa uskoa, mihin haluaa, mutta silti pisti naurattamaan:

http://www.casagrandepalvelu.fi/raamatun_tieto/ihmetekoja.htm

Kahvit näppikselle!

Sieltä löytyi muuten hyvä vihje niille poikapoloisille, jotka surevat liian lyhyttä piliään eli lukekaa kohta, jossa daami leikkasi saksilla sormenpään irti: "Tiesin, että Jumala voi korjata tilanteen. Rukoilimme, että Jumala kasvattaisi sormen oikeanmittaiseksi. Niin tapahtui. Kolmessa viikossa sormi parantui ja kasvoi normaaliksi – tai vähän pitemmäksikin kuin ennen, eikä mitään arpea jäänyt. Kiitos Jumalalle!"
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Alamummo kirjoitti:
Sieltä löytyi muuten hyvä vihje niille poikapoloisille, jotka surevat liian lyhyttä piliään eli lukekaa kohta, jossa daami leikkasi saksilla sormenpään irti: "Tiesin, että Jumala voi korjata tilanteen. Rukoilimme, että Jumala kasvattaisi sormen oikeanmittaiseksi. Niin tapahtui. Kolmessa viikossa sormi parantui ja kasvoi normaaliksi – tai vähän pitemmäksikin kuin ennen, eikä mitään arpea jäänyt. Kiitos Jumalalle!"

Jaa-a, kuinka moni olisi oikeasti valmis saksileikkeihin, vaikka lopputuloksena olisi ties minkälainen metriletku? Kuulostaa kyllä sen verran kivuliaalta, vieläpä kolmen viikon odotusajalla, että taitaa monella jäädä väliin. Tietty jos tuo paranemisaika on suhteessa kyseessä olevan elimen kokoon, joissakin tapauksissa pari päivääkin saattaa riittää...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
faaip de oiad kirjoitti:
"Jumala puhdisti yliluonnollisesti saastaiset tahrat takista"
"Jumala palautti tahrat takkiin"
"Jumala puhdisti uudelleen saman miehen takin yliluonnollisesti"

Takinkääntäjien aatelia - herra nimeltä Bill Clinton?

Huikeeta settiä.
 

Malone#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wolverhampton Wolves
Bandana kirjoitti:
http://www.break.com/articles/goodmen.html

Vittu että nauroin kippurassa tälle. Klassiseen tapaan soitetaan pilapuhelu, jossa hienolla tekniikalla käytetään elokuvien repliikkejä. Uskomattoman hieno puhelu.

Aivan mahtava läppää!

Ihme ettei täällä Suomessa mikään radion aamushow ole tehnyt tästä suomalaista versiota. Vähän Tuntemattomasta sotilaasta, Häjyistä ja Levottomista repliikkejä ja siinä se!
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Malone#32 kirjoitti:
Ihme ettei täällä Suomessa mikään radion aamushow ole tehnyt tästä suomalaista versiota. Vähän Tuntemattomasta sotilaasta, Häjyistä ja Levottomista repliikkejä ja siinä se!
Kyllähän se KissFM:n aamushow aikanaan teki näitä pilapuheluita, joissa ainakin Uuno Turhapuro -leffoista oli napattu pätkiä. Taisipa olla Kissin kotisivuilla noita imuroitavissakin. Tässä linkissä on muutama.
 

Malone#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wolverhampton Wolves
Lawless kirjoitti:
Kyllähän se KissFM:n aamushow aikanaan teki näitä pilapuheluita, joissa ainakin Uuno Turhapuro -leffoista oli napattu pätkiä. Taisipa olla Kissin kotisivuilla noita imuroitavissakin. Tässä linkissä on muutama.

Ihan hyviä nämä suomalaisetkin versiot olivat, mutta vähän räväkämpiä olisi nuo kommentit(elokuvarepliikit) saaneet olla. Kuten noissa jenkkien pilapuheluissa. Kyllähän nämäkin laittoivat suupielet ylöspäin.

Mutta kyllähän pilapuheluiden aatelia oli myös Radiomafian heinähässäkkä yms. pilarit.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hordi24 kirjoitti:
Siis ei jumalauta, täytyynee käydä ens kesänä kattomassa TamUn reenit jospa siellä näkisin saman vaikkapa Sakke Saarisen suorittamana...
Ei siihen tarvita kuin muutama nörtti ja pari tietokonetta videoita manipuloimaan.

Siten tuokin on tehty.
 

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Ruutiveijari kirjoitti:
Ei siihen tarvita kuin muutama nörtti ja pari tietokonetta videoita manipuloimaan.

Siten tuokin on tehty.

Niin siis, onko tuo oikea vai ei? Vetikö kaveri muka joka kerta oikeasti yläputken kautta itselleen takaisin?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moonchild kirjoitti:
Niin siis, onko tuo oikea vai ei? Vetikö kaveri muka joka kerta oikeasti yläputken kautta itselleen takaisin?
Vaikka kyseessä onkin Ronaldinho, itse asiassa vaikka kyseessä olisi itse Jeesus, niin tuohon ei futiksella kykene kukaan maan päällä eikä taivaassa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Paskat nappulakengät. Ei mene pallo maaliin ei sitten vahingossakaan. Juu taitaa olla "vähän" feikki.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Niin, mä taas luulen että aito, koska näytettiin telkkarissakin mestareiden liigan tauolla. Jos joku saa selville onko feikki niin olisi mukava tietää. Uskottelen siihen asti itselleni että on se äijä..
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
expertti kirjoitti:
Niin, mä taas luulen että aito, koska näytettiin telkkarissakin mestareiden liigan tauolla. Jos joku saa selville onko feikki niin olisi mukava tietää. Uskottelen siihen asti itselleni että on se äijä..
Feikki se on. Kuuluu sarjaan muita vastaavia mainoksia kyseisten nappulakenkien valmistajalta.

Hieman saa omaakin järkeä käyttää.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
expertti kirjoitti:
Niin, mä taas luulen että aito, koska näytettiin telkkarissakin mestareiden liigan tauolla. Jos joku saa selville onko feikki niin olisi mukava tietää. Uskottelen siihen asti itselleni että on se äijä..
Oletko ikinä leikkinyt jalkapallolla?

Jos olet, tiedät, ettei tuohon temppuun pysty edes se aiemmin mainitsemani Jeesus. Ei vaan onnistu, vaikka Ronaldinhon yksilötaidot ovatkin varmaan meikäläisnäkökulmasta katsottuna uskomattomalla tasolla.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Niin, olen myös nähnyt ihan vierestä ihan uskomatonta näppäryyttä käsillä ja sormilla. En ole silloinkaan uskonut todeksi, mutta pakko on ollut.

En mä nyt mikään tyhmä ole mutta antakaa nyt mun uskoa että on olemassa poikkeuksellisia lahjakkuuksia. En mä ite osuis siihen edes haulikolla noin monta kertaa peräkkäin...

Faktaa kehiin sit mä luovun tästä lapsellisesta ihailusta...
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Die-hard Brasilia- ja Ronaldinho-faninakin laittoi epäilyttämään kun tuon näin. Siinähän se juuri onkin, koska JOS tuohon JOKU pystyisi, niin se joku olisi tietenkin...
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
En tiedä onko jo ollut - luultavasti on - tässä ketjussa, niin hienoa tekstiä täynnä koko juttu. Ettei tyhmempi. Eli täytepelaaja - niinkuin minä - ymmärrä vitunkaa vertaa, mitä yrittää sanoa. Mutta pääasia, että on hauskaa ja kirjoitetaan vaikeasti.
Olkaa hyvät ja nauttikaa, routainen "porttila-saukkonen" sydän vauhdissa.

http://www.hurrikaani.net/routainensydan.html
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Termiitti kirjoitti:
En tiedä onko jo ollut - luultavasti on - tässä ketjussa, niin hienoa tekstiä täynnä koko juttu. Ettei tyhmempi. Eli täytepelaaja - niinkuin minä - ymmärrä vitunkaa vertaa, mitä yrittää sanoa. Mutta pääasia, että on hauskaa ja kirjoitetaan vaikeasti.
Olkaa hyvät ja nauttikaa, routainen "porttila-saukkonen" sydän vauhdissa.

http://www.hurrikaani.net/routainensydan.html

Ei saakeli eihän tuota pysty lukemaan ilman, että päätä alkaa särkeä. Hyvin sä vedät Routainen 'tekstitv-analyysi' Sydän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös