Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 731
  • 6 832

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Termiitti kirjoitti:
En minä tuota niin hirveän hauskana pitänyt, tosin jaksoin lukea vain pari kappaletta alusta. Itselleni tuo toi mieleen lukio-aikojen ainekirjoitukset, jossa piti saada joku x määrä sanoja kasaan.

Oli siinä yksi kohta, mikä hymyilytti:
Peliäly – joka vain korostuu rangaistuslaukauksissa – pääsee oikeuksiinsa pelin edetessä, jolloin saattaa nousta ratkaisevaksi tekijäksi HPK:n voiton kannalta. On ainakin osa sitä.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
tuuski kirjoitti:
Oli siinä yksi kohta, mikä hymyilytti:
Koulusta tarttuneeseen tapaan itse luin alun ja lopun. Lopussa pääsi pieni kissanpierua muistuttava hirnahdus viimeisen kysymyksen vastaukselle:

10. Millaisia terveisiä haluaisit lähettää muille jääkiekon ystäville?

-Muistakaa elää suurella tunteella tässä – mahdollisesti globanisoidussa – jääkiekon elinympäristössä fanina. Tuokaa pointtinne esiin keskustelupalstojen kautta, koska se näkyy olevan ainoa oikea paikka patoutuneeseen mielialaan.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viimeksi muokattu:

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
On täällä jotkut aivan saatanan lapsellista, katkeraa ja kateellista porukkaa. En edes vaivaudu nauramaan heille.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
expertti kirjoitti:
Niin, olen myös nähnyt ihan vierestä ihan uskomatonta näppäryyttä käsillä ja sormilla. En ole silloinkaan uskonut todeksi, mutta pakko on ollut.

En mä nyt mikään tyhmä ole mutta antakaa nyt mun uskoa että on olemassa poikkeuksellisia lahjakkuuksia. En mä ite osuis siihen edes haulikolla noin monta kertaa peräkkäin...

Faktaa kehiin sit mä luovun tästä lapsellisesta ihailusta...

Tuo on itseasiassa hyvin mahdollista, olen jopa nähnyt omilla silmilläni. Meidän puulaaakijengissä tuohon on pystytty "harkoissa", tosin tarkotuksena oli kaverilla tehdä maali, ei potkia ylärimaan. Mutta meidän jengissä tuo on mahdollista (ei tietenkään aivan identtisenä)...valitettavasti.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös