Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 637
  • 6 832

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
lihaani kirjoitti:
Sateisen päivän piristys:)


Mene osoitteseen ...

Tämä vitsi on tietysti siinä, että postaajat eivät itse lue mitään... siis sama juttu toistamiseen samalla sivulla! Taisi olla muuten päivän Ilta-Lehdessäkin...


Huolellisuutta please

Niin, itse asia unohtui:

http://www.madville.com/link.php?id=119118&t=20
 
Viimeksi muokattu:

Anton

Jäsen
Siinä vaiheessa kun Demin jutut tuntuvat toistavat itseään, enkä aina viitsi selata netistä pi[SENSUROITU]unkuviakaan, niin hyvät naurut kelpaavat kyllä aina!

http://www.anarkismi.net/

Jos kysytään, että mitä niistä ala-asteen liimanhaistelijoista tai pimeässä yössä housut kusesta märkinä juoksentelevista alaikäisistä spreijaajista on tullut, niin nytpäs sen tietää.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
lihaani kirjoitti:
Voi olla, ettei tämä kestä kauaa, ennen kun Google huomaa tämän tai sitten ei

Kokeilin sitten muita sanojakin samalla tavalla. Esim. asshole-sanalla saa oikein hauskan videon katseltavakseen.

EDIT: Vaikka toistohuumori onkin hauskaa, niin aika moni on jo vastannut vastaavaan juttuun.
 
Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Knightrider kirjoitti:
Eikös tämä tyyppi ollut joku turkulainen 21v. kauppakorkeakoulun opiskelija? Tänään oli ainakin Turun Sanomissa juttua kyseisestä tyypistä.

Tai sitten niitä on kaks.
Oliko sarkasmia vai oikeastiko kysyt? Noita kerääjiähän on kymmeniä. Puolihalpa läppäri houkuttelee.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Knightrider kirjoitti:
Eikös tämä tyyppi ollut joku turkulainen 21v. kauppakorkeakoulun opiskelija? Tänään oli ainakin Turun Sanomissa juttua kyseisestä tyypistä.

Tai sitten niitä on kaks.

Niin kuin Ruutiveijari sanoi, niin noita Pepsien (pisteitten) kerääjiä on läjäpäin. Tuttavan naapurikin oli ostanut 3000 litraa Pepsiä. Noh, saapahan sitten pari läppäriä kaupan päällisiksi.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
PeZu kirjoitti:
Niin kuin Ruutiveijari sanoi, niin noita Pepsien (pisteitten) kerääjiä on läjäpäin. Tuttavan naapurikin oli ostanut 3000 litraa Pepsiä. Noh, saapahan sitten pari läppäriä kaupan päällisiksi.

Toivottavasti syöttää toiset koodit jonkun muun nimellä, niin Hartwall ei anna kuin yhden kannettavan per naamari.

Onhan tuo periaatteessa kannattavaa. Ostat 250 kpl tarjous 4-packkeja kappalehintaan 3,99. Maksat siis 997,50, juot 1500 litraa kolaa, syötät koodit, saat kannettavan, palautat pullot, saat vielä 400 euroa, jolla ostat mm. civ4:sen, jota voit sitten paukuttaa sen seuraavan vuoden jolloin et saa unta kun yliluonnollinen määrä kofeiinia jyllää elimistössäsi.


Elämä on...
 

Wolves

Jäsen
On muuten SaiPa-mukilla kokoa. Urheilu Koskimiehen nettiputiikissa SaiPa-Mukin kooksi ilmoitetaan 50x70cm

Kyllähän minä kahvin tarpeen ymmärrän mutta, että siihen tarvii ämpärinkin jo.

Linkki:

http://www.urheilukoskimies.fi/saipashop.shtml

Edit: Ja tästä huomiosta kreditit Veli RedRavelle
 
Viimeksi muokattu:

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ruutiveijari kirjoitti:
Oliko sarkasmia vai oikeastiko kysyt? Noita kerääjiähän on kymmeniä. Puolihalpa läppäri houkuttelee.

Heh, ihan vitsillä heitin. Tietysti monikin näkee tossa hyvän mahdollisuuden hankkia halvalla kannettava. Naureskelin vaan että kerrankin turkulaiset ei ole ainoita, jotka tempaisee jotain tälläistä.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
SaiPa2000 kirjoitti:
On muuten SaiPa-mukilla kokoa. Urheilu Koskimiehen nettiputiikissa SaiPa-Mukin kooksi ilmoitetaan 50x70cm

Kyllähän minä kahvin tarpeen ymmärrän mutta, että siihen tarvii ämpärinkin jo.

Linkki:

http://www.urheilukoskimies.fi/saipashop.shtml

Edit: Ja tästä huomiosta kreditit Veli RedRavelle

Ja mä rupesin miettimään mustan mukin vieressä olevaa tekstiä: "Väri keltainen"???

Onko mun silmissä vikaa?
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
peikko#13 kirjoitti:
Kärppien suureen kahvaamisjäähy määrään on yksikertainen selitys. Kärpät saa vähän jäähyjä neitityyylistä johtuen ja erityisesti väkivaltaisuus sun muut jäähyt ovat poikkeuksia. Liigassa tuomareilla on tapana tasoitella, että molemmilla on joukkueilla on suurinpiirtein saman verran jäähyjä, jolloin tuomari arpoo Kärpille sieltä täältä koukkuja ja estämisiä. Sinänsä jäähyt ovat ansaittuja, mutta mailaviidakosta poimitaan muutama tilastojen kaunisteluksi ja sitten saadan tilastoinnilla Kärpät näyttämään kahvajoukkueelta. Ja kyllä Kärpät kahvaa siinä missä muutkin, mutta ei niin paljon mitä tilasto antaa ymmärtää.

Että näin, kertoo peikko =]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös