Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 366
  • 6 832

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Nyt on sitten Martinan tatuointia korjailtu. Taisi olla mahdotonta korjata teksti oikeaksi joten nyt on päädytty tuohon ratkaisuun... Toivottavasti Martina oppii virheestään.

Edit: Säätöä
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jonde kirjoitti:
Nyt on sitten Martinan tatuointia korjailtu. Taisi olla mahdotonta korjata teksti oikeaksi joten nyt on päädytty tuohon ratkaisuun... Toivottavasti Martina oppii virheestään.

Korjaus sopii kuvaan kuin hajuvesi lihapulliin, ehkä vielä vähän huonommin. Olisi ollut varmaan parempi korjailla tekstiä enempi vääräksi ja tehdä rististä tuulimylly. Tämä tapaus on viimeinen naula arkkuun sanonnalle tyhmästä päästä kärsii koko keho, paikkansa pitää.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Jonde kirjoitti:
Toivottavasti Martina oppii virheestään.

Ei opi ja sekös meikäläistä naurattaa. Oon nytkin hekotellut itsekseni koko päivän... On tää kyllä lystiä. Pitänee alkaa seiskan kestotilaajaksi. Parin viikon päästä nimittäin etusivulla poseeraavat Martina ja Marika kameraan pyllistäen. Molemmilla on tatuoituna pakaraan liila teksti :"Call me sercet lower".
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jonde kirjoitti:
Nyt on sitten Martinan tatuointia korjailtu. Taisi olla mahdotonta korjata teksti oikeaksi joten nyt on päädytty tuohon ratkaisuun... Toivottavasti Martina oppii virheestään.

Edit: Säätöä

Olisi muuttanut vaan tekstiksi että "What the fuck? Where's the road?". Vitun imbesilli salarakas!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Evenuel kirjoitti:
Itse repesin ihan totaalisesti kun näin telkkarissa mainostettavan ko. tuotetta. Sen jälkeen aloin itkemään. Eihän kukaan ole niin tyhmä, että menee ostamaan tuollaisen? Eihän?

Mielestäni Ostos-TV:llä hauskinta oli, kun joku mainosmies selitti seuraavaa: "Saunominen on tehokas tapa pudottaa painoa, mutta kukapa meistä jaksaisi saunoa kymmentä minuuttia enempää!"

Tuote on siis kuin luotu meille suomalaisille. Niin, ja jos tuo saunominen tosiaan on tehokas tapa pudottaa painoa, niin suomalaisia pitäisi kuolla massoittain aliravitsemukseen.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sistis kirjoitti:
Mielestäni Ostos-TV:llä hauskinta oli, kun joku mainosmies selitti seuraavaa: "Saunominen on tehokas tapa pudottaa painoa, mutta kukapa meistä jaksaisi saunoa kymmentä minuuttia enempää!"

Tuote on siis kuin luotu meille suomalaisille. Niin, ja jos tuo saunominen tosiaan on tehokas tapa pudottaa painoa, niin suomalaisia pitäisi kuolla massoittain aliravitsemukseen.
Itse asiassa tuohan on aivan totta, että saunominen on tehokast tapa pudottaa painoa. Kysykää vaikka painijoilta tai nyrkkeilijöiltä. Tosin mainosmiehet unohtivat kertoa, että kyseessä on vain hetkellinen painonpudotus. Tuo idea myydä suomalaisille saunankorviketta kyllä naurattaa, mutta tuotteen mainossivut lähinnä säälittävät surkealla käännöksellään kielioppivirheineen. Eniten käännöksessä huvitti se "nojaa taaksepäin", mikä on aika korni käännös tuossa yhteydessä olettamalleni alkuperäiselle ilmaisulle "lean back". Itse olen nyt hyvin ansaitulla kesälomalla ja ajattelin lähinnä nojata taaksepäin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ossi kirjoitti:
Itse asiassa tuohan on aivan totta, että saunominen on tehokast tapa pudottaa painoa. Kysykää vaikka painijoilta tai nyrkkeilijöiltä. Tosin mainosmiehet unohtivat kertoa, että kyseessä on vain hetkellinen painonpudotus.

Jep. En yhtään ihmettele, josko tuo mainoksen lupaama 'senttien kaventuminen vyötäröllä yhden käyttökerran jälkeen' pitäisikin paikkaansa. Tai no ei nyt ehkä ihan senttien mittainen, mutta kuitenkin jonkinlainen. Nestettähän siinä varmasti poistuu juuri tältä mainitulta alueelta sen verran paljon.

Itse en ole kesälomalla, vaan töissä ansaitsemassa hyvin. Siitä huolimatta nojaan taaksepäin.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viimeksi muokattu:

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Jos Jatkoajassa olisi ketju "Hyvät naurut mediasta", niin tämä kuuluisi sinne, mutta koska tämä löytyy myös netistä, niin laitetaan tänne. Martina Juoru... anteeksi Aitolehti päästi suustaan sellaisen sammakon, että nauroin ääneen:

- Olen kyllästynyt turhaan julkisuuteen. Kokonaan en aio julkisuudesta kadota, mutta turhat otsikot saavat jäädä vähemmälle. Haluan kuitenkin rajoittaa julkisuuttani ja keskittyä olennaiseen.

Koko uutinen luettavissa Iltasanomissa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Sistis kirjoitti:
Jep. En yhtään ihmettele, josko tuo mainoksen lupaama 'senttien kaventuminen vyötäröllä yhden käyttökerran jälkeen' pitäisikin paikkaansa. Tai no ei nyt ehkä ihan senttien mittainen, mutta kuitenkin jonkinlainen. Nestettähän siinä varmasti poistuu juuri tältä mainitulta alueelta sen verran paljon.

Itse en ole kesälomalla, vaan töissä ansaitsemassa hyvin. Siitä huolimatta nojaan taaksepäin.
Tästä tehtiin juttu Keskisuomalaiseen jokin aika sitten. Testaaja/kirjoittaja oli erittäin pettynyt koska maksimitehollakin kyseinen tuote vain hieman lämmitti eikä hikoiluttanut yhtään. Testaajan/kirjoittajan mukaan kyseinen tuote oli täysi susi.

Nyt kun näistä Ostos-Tv:n mainoksista puhutaan niin itse repeilen lähes aina Passelin uusimmalle mainoksella. Tai mistäs minä tiedän onko se uusin vai ei kun en näitä kovin paljon katsele. Joka tapauksessa, tässä mainoksessa teinityttö toteaa käyvänsä aivan kuumana Passeliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös