Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 363
  • 6 832

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Kopteri kirjoitti:
"Mielenkiinnolla" jäämme odottamaan mitä tämä olennainen pitää sisällään.
Veikkaan, että tuo olennainen liittyy tavalla tai toisella myllyihin tai maanteihin.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Bon kirjoitti:
Veikkaan, että tuo olennainen liittyy tavalla tai toisella myllyihin tai maanteihin.

Varmaankin siis siihen, missä ne sijaitsevat.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Jude kirjoitti:
- Olen kyllästynyt turhaan julkisuuteen. Kokonaan en aio julkisuudesta kadota, mutta turhat otsikot saavat jäädä vähemmälle. Haluan kuitenkin rajoittaa julkisuuttani ja keskittyä olennaiseen.

Koko uutinen luettavissa Iltasanomissa.
lmao, lol ja ne kaikki muutkin riviin. Myös tuon uutisen viimeinen Martina-lainaus pudotti melkoisesti...

- Vaikka singlessä on meidän molempien nimet ja kuvat, laulan minä koko kappaleen. Marika lauloi niin huonosti, ettei hänen lauluosuuksiaan voitu käyttää. Onneksi ihmiset tunnistavat minut äänestä ja tajuavat asian.

Niinpä.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Tämä nyt ei aiheuttanut mitään elämää suurempia nauruja, mutta hymyilytti kuitenkin. Katsokaapa tarkkaan HIFK:n logoa ao. linkissä:

http://www.slapshot-trophy.ch/
 
Jatkoaika tipautti tuossa eilen. Keskustelu käy asiantuntijapiireissä kuumana:

"Itse olen lukenut kolme kirjaa NHL:stä ja lisäksi Pro Hockey -lehteä." - Nimimerkki Habby

"Joskus luin Pro Hockeystä juttua tuosta Orrista, ja sehän on voittanu jotain kahdeksan kertaa putkeen Norrisin. Toi Shore ei oo voittanu kertaakaan! Sil on vaan jotain Hard Trophyjä. Kyle McLaren olis kanssa aika hyvä valinta Bostonin kaikkien aikojen parhaaks pelaajaks." - Vilpertti

Ray Bourque, Phil Esposito, John Bucyk, Gerry Cheevers.. eivät liene nekään voittaneet kuin jotain hard trophyjä? Habbyn teksti meni legendaarisuudessaan allekirjoitukseksi.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Löytäisikö kukaan videonpätkää siitä uimarista joka räpi 100m vaparin rapiaan kahteen minuuttiin jossain olympialaisissa tässä taannoin?
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös