Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 598
  • 6 832

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Kopteri
?

Aika harvoin näkee noin leveää ikkunaa, uunia ja lavuaaria noinkin pikkusessa kämpässä. Ei mulla muuta.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Sorppa
Homma avautuu, kun katsoo kohteen tietoja kohde 1610 http://www.tsvv.net/index.php?sivu=4&alasivu=2 ja vertaa niitä benicion linkittämiin kuviin. Aika tilava huoneisto.
Nyt kuuluu enää tietää, missä kohtaa kuuluu nauraa. Olen varmaan huumorirajoitteinen, kun minua ei naurata mittasuhteiltaan vääristynyt valokuva. Millä lie kalansilmälinssillä otettu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Ossi
Nyt kuuluu enää tietää, missä kohtaa kuuluu nauraa. Olen varmaan huumorirajoitteinen, kun minua ei naurata mittasuhteiltaan vääristynyt valokuva. Millä lie kalansilmälinssillä otettu.
Viestin lähetti Kopteri
Joojoo, tajusin viimein, en tosin kyllä nauranut.

Olen pahoillani. Itse nauroin niin että mahaan sattui ja näppis kastui. Voin poistaakin linkin jos vaaditte.
Tämä se on hauskaa
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti Kopteri
Joojoo, tajusin viimein, en tosin kyllä nauranut.

Sloganeita tarjolla.

«Kopteri - once you have it, you love it.»

Niin, jutun hauskuus on sitten eri asia ja riippunee ihmisestä. Sloganit toimii, Think Sorppa.

Edit: Tai saksaksi: Sie verlangen Präzision und Eleganz. Sie wählen Sorppa.
 
Viimeksi muokattu:

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
"When you say dali you've said it all."

on tämäkin nyt slogan :)
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Muutamia tuli kokeiltua, mutta tämä räjäytti pankin:
"Pillu, the secret of women."
Niinpä niin...
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Tämä saattaa vaikuttaa itsekeskeiseltä, mutta pakkohan omalla nickillä oli useampikin kokeilla. Seuraava jostain syystä pysäytti.

<< Be young, have fun, taste Evenuel >>

Että näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös