Kyllä ohjelmalla on tulevaisuutta ehdottomasti. Lähden olettamukseen siitä että suomessa on harvassa asialliset viihteellliset ajankohtaisohjelmat, Uutisvuoto ja HHU täyttävät vain mun vaatimukset, seuraavana tulee jokin Stillerin Pressiklubi joka on jo ainakin vieraiden osalta ihan vakavastiotettavaa keskustelua.
Jos HHU kuopataan niin tilalle tarvitaan jotain vastaavaa.
Antaisin vielä mahdollisuuden, kyllä tästä ihan ok naurut saa. Hyppösen lähtö antaa mahdollisuuden uudistua, mutta vaatimukset ovat kovat,ei tarvitse imitoida Hyppöstä, ei missään nimessä, joka tapauksessa paikkaajan tulee olla sanavalmis ja "kaikki tietävä", tai viihtellisessä ohjelmassa omasta mielestään kaiken tietävä muttei ärsyttävä koska on eniten äänessä.
Enbuske kuulostaa luontevalta valinnalta, itse en voi tyyppiä sietää, omaa Hyppöstä enemmän besserwisser luonnetta ja nöyryyttä puuttuu hoitaakseen hommat tyylillä. Jokin Peter Nymanin tasoinen tyylikäs ajankohtaisuuksien osaaja on haussa, todella vaikeaa, entä jos onkin nainen, vielä vaikeampaa. Entä jos jokin panelisti siirtyy vetämään ja siten saadaan Nousiainen taas mukaan, ei, ei toimi millään. Pitäisi panelistejakin pari vaihtaa että ohjelma piristyisi.
Tässä on vähän sama ongelma kuin jossain Putouksessa. Nousee suosioon tietyllä porukalla ja ohjelman jatko muutosten jälkeen on erittäin haastavaa. Samaa olen miettinyt Vino Show:n tiimoiltakin mikä on leppoisaa viihdettä, miten toimii toisella porukalla. Kun jokin porukkaa suorittaa hyvällä tasolla niin yksi ratkaisu on aina Uutisvuodon tyyli että mennään siihen asti kun jäsen putoaa riveistä ihan oikeasti ja lopullisesti. Olen silti muutoksen kannalla, tosin maltillisen.
_