Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Kukas muuten tuo miesten jääkiekkomatsissa studiota isännöinyt nuori mies on? Ihan kehityskelpoisen oloinen kaveri mielestäni.
Loistava piristysruiske ja paljon mieluummin kuuntelisin Kunnasta kuin jotakin maailman väsyineintä ja puusilmäisintä Mertarantaa tai tapetinharmaata nikijuuselaa.
No se on varmaan siinä, että kukaan ei luo nyt tunnelmaa. Pelistä viis, mutta se tunnelma.Kunnas-Haapasalo kaksikko oli parasta mitä mömmöm-selostuksissa on sattunut viime vuosiin.
Se että Kunnas aiheuttaa noin isoja reaktioita osoittaa vain kylmästi kuinka kiekkoniilot ottavat itsensä ja tämän homman liian vakavasti.
Kukas muuten tuo miesten jääkiekkomatsissa studiota isännöinyt nuori mies on? Ihan kehityskelpoisen oloinen kaveri mielestäni.
Leon kirjoitti:Olen Kajtsu-fani!
Luulisi tämän päivän tekniikalla olevan helposti mahdollista valita peliin halli-äänet paremmin kuuluville ja valikosta selostaja MUTE:lle, käyttäisin JOKA kerta kun Kunnas selostamassa.
Nykypäivän tekniikalla on helposti mahdollista valita Ylen olympialähetyksistä ruotsinkielinen selostus, jos suomenkielinen ei miellytä.
Liiga kierrosta kuunnellessa Kunnaksen joka kerta vääntämä "Peligäns" saa karvat pystyyn ja usein kanavan vaihdon.
Minä taas pidän tästä. Kunnas on itse sanonut, että mitäs nimeävät suomalaisen joukkueen englanninkielisellä nimellä, jos sitä ei lausuta englantilaisittain. Osuvaa pilkkaa arvokkaan Reipas-nimen raiskaamisesta. Hyvä Kunnas!
Minä taas pidän tästä. Kunnas on itse sanonut, että mitäs nimeävät suomalaisen joukkueen englanninkielisellä nimellä, jos sitä ei lausuta englantilaisittain. Osuvaa pilkkaa arvokkaan Reipas-nimen raiskaamisesta.
Anssi Ritari ja Janne Niinimaa kaksikko. Mistä helvetistä tällasia paskoja löytyy selostamaan/kommentoimaan otteluita?
Toinen on Kärppäkasvatti ja toinen katkeroitunut JYP-fani. Niin puolueellista menoa, ettei mitään rotia.
Sebastian Waheeb pelin jälkeen Kysyi Janne Tavilta: Miten saitte tuon hengen päälle, kun varmaan kovin moni ei teidän kopissa voittoon uskonut?
Siis mitä vittua?? Totta vitussa kaikki uskoo oman joukkueen voittoon loppuun asti sarjan loppuun asti.
*huutonaurua* vertaatko nyt Kärppiä ihan tosissasi Neuvostoliiton maajoukkueeseen. On vähän todellisuudentaju hämärtynyt. Tänään nähtiin oikea tasoero noiden kahden joukkueen välillä kun Kärpillä ei ole enää levon antamaan etumatkaa. Tästä tulee pitkä sarja.Mä olen joskus lukenut tällaisen anekdootin Suomen 1970-luvun jääkiekkomaajoukkueesta: joukkueen avuksi oli päätetty värvätä psykologisen puolen erityisosaaja, jonka tehtävänä oli pumpata pelaajiin itseluottamusta. Pelaajat makasivat lattialla ja guru pisti heidät hokemaan mantraa "me voidaan voittaa Neuvostoliitto, me voidaan voittaa Neusvotoliitto, me voidaan voittaa Neuvostoliitto...". Lopulta yksi pelaajista kuitenkin ponnahti pystyyn ja totesi ykskantaan: No ei perkele voida!"
Haista Sebastian pitkä paska.
Putsaapa atsku korvat, Waheeb sanoi, että "kopin ulkopuolella juuri kukaan ei uskonut teidän voittoon". :D