Mainos

(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 205 970
  • 7 951

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kongon tasavalta

npc

Jäsen
3/4

Liitteet

• 21c.png
    21c.png
    28,1 KB · kertaa luettu: 50

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Benin

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nepal

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovenia

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
perse.

(1)
  • Tykkää

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kazakstan

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sulin.

(1)
  • Tykkää

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Syke on valehtelematta 200. On tämä vaan jännää! Takki auki ei voi lähteä seuraavaan matsiin.

Tamilta on haettava prinsiippejä jatkoa ajatellen.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Koko illan olen seurannut matseja. Ja yrittänyt hakea maat nopeammin kuin kilpailijat, saa harjoitusta. Mutta on nuo kahden maan koukerot vaikeita. Minulla on selkeästi kyvyttömyyttä hahmottaa silloin kun rajat ovat sekaisin. Vaatii aina aikamoisen rajankäynnin ennen kuin nuo selkeytyy. On tämä kevät mahtavaa aikaa...

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koko illan olen seurannut matseja. Ja yrittänyt hakea maat nopeammin kuin kilpailijat, saa harjoitusta. Mutta on nuo kahden maan koukerot vaikeita. Minulla on selkeästi kyvyttömyyttä hahmottaa silloin kun rajat ovat sekaisin. Vaatii aina aikamoisen rajankäynnin ennen kuin nuo selkeytyy. On tämä kevät mahtavaa aikaa...

Kyllä minullakin oli tuo oman ottelun ensimmäinen aivan hakusessa. Uruguay oli toki toisessa vihjeessä selkeä, mutta se Laos aukesi aivan liian myöhään (ts. se ei auennut ollenkaan).

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuuria. Tutkin Afrikkaa kun ajattelin että pakko sieltäkin on jotain tulla.

Itsekin arvelin, että viimeinen maa olisi Afrikasta, mutta sitten kuitenkin harhauduin vastaamaan Kazakstanin.

npc

Jäsen
Jaaha, selkeästi olin kalibroitunut liikaa säälipleijaritasoisiin kysymyksiin. Huomenna aloitan näistä mikrovaltioista.
Toisten visoja kun katselin, tuntui että ne olisi ratkenneet helpommin. Tätä se jännitys teettää. Ekaa kertaa pleijareissa, niin ei oikein osaa.
Kyllähän tuohon teidän matsiin osui selkeästi vaikeampia kuin suurin osa siihenastisista. Nää menee suht randomisti riippuen tuleeko jatkoeriä.

On tää kyllä rankkaa; puoleentoista tuntiin ei päässyt vessaan - ei ehtinyt ja sit jos oli 5min väli niin oli jonoa. ja olin jo ihan kuutamolla välillä että mikä erä, ketkä pelaa, monelta seuraava vihje... Onneks täällä diskossa saa sinisiä enkeleitä.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Lisäksi, ainakin minulle lisää vaikeusastetta huomattavasti, jos valtio pötköttää poikittain tai on ylösalaisin. Olen aina tottunut katsomaan karttaa pohjoissuuntaan. Ensimmäiset suunnistuksetkin oli hakusassa kun en osannut millään kääntää karttaa kohti menosuuntaa.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
On tää kyllä rankkaa; puoleentoista tuntiin ei päässyt vessaan - ei ehtinyt ja sit jos oli 5min väli niin oli jonoa. ja olin jo ihan kuutamolla välillä että mikä erä, ketkä pelaa, monelta seuraava vihje... Onneks täällä diskossa saa sinisiä enkeleitä.
Kyllä me kisailijat tarjotaan sinulle ainakin pari paukkua jokainen. On tämä niin mahtava visa. Aivan legendaarinen. Kiikkustuolissa sitten joskus kerron lapsenlapsilleni, että olinhan siellä minäkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy