Tämä oli kova haku.Uganda
Tämä oli kova haku.
Koko illan olen seurannut matseja. Ja yrittänyt hakea maat nopeammin kuin kilpailijat, saa harjoitusta. Mutta on nuo kahden maan koukerot vaikeita. Minulla on selkeästi kyvyttömyyttä hahmottaa silloin kun rajat ovat sekaisin. Vaatii aina aikamoisen rajankäynnin ennen kuin nuo selkeytyy. On tämä kevät mahtavaa aikaa...
Tuuria. Tutkin Afrikkaa kun ajattelin että pakko sieltäkin on jotain tulla.
Jaaha, selkeästi olin kalibroitunut liikaa säälipleijaritasoisiin kysymyksiin. Huomenna aloitan näistä mikrovaltioista.
Kyllähän tuohon teidän matsiin osui selkeästi vaikeampia kuin suurin osa siihenastisista. Nää menee suht randomisti riippuen tuleeko jatkoeriä.Toisten visoja kun katselin, tuntui että ne olisi ratkenneet helpommin. Tätä se jännitys teettää. Ekaa kertaa pleijareissa, niin ei oikein osaa.
Kyllä me kisailijat tarjotaan sinulle ainakin pari paukkua jokainen. On tämä niin mahtava visa. Aivan legendaarinen. Kiikkustuolissa sitten joskus kerron lapsenlapsilleni, että olinhan siellä minäkin.On tää kyllä rankkaa; puoleentoista tuntiin ei päässyt vessaan - ei ehtinyt ja sit jos oli 5min väli niin oli jonoa. ja olin jo ihan kuutamolla välillä että mikä erä, ketkä pelaa, monelta seuraava vihje... Onneks täällä diskossa saa sinisiä enkeleitä.