Olisihan tuosta Saint Lucia arvauksesta antaa sekä minulle että @Kauko Viisas 0,25 pistettä.
Peli kovenee. Olen päässyt katkoviivan yläpuolelle. Liekö kotietu vai mitä? Joko @heketsu88 kuulee ja tuntee huohotuksen niskassa, aion väkisin kiilata ohi, vaikka edellä olevana saat valita kaistan. Keppiä toki voi tulla, mutta jury päättäköön sitten rankaisutoimista. Saas nähdä näyttääkö ohjaaja tuota kärkikamppailua vai näytetäänkö hurjaa taistelua Top4-paikasta?Sarjataulukko 56 kierroksen jälkeen:
Kauko Viisas 11,5p
Steril 11p
CuJo#31 5,7p
Via Dolorosa 3,2p
@heketsu88 3,1p
@Unkka 3,0p
- - - - -
Virveliä kainaloon 2,6p
Tadu 2p
kyykäärme 1,5p
Jyväsjemmari 1p + Tonttulakki + Sädetikku
- - - - -
Vesuri 1p
Everton 1p
Hiltsu04 1p
Hols Nilgerssön 1p
Rekka Pinne 1p
Tshekki77 1p
Poulu Jukki 1p
Turha Kaukalo 1p
Ishmael 1p
Wiljami 1p
Malkkinen 0,1p
SteelGate 0,1p
Tiukka tilanne ja kovat pelit. Maantietopiirisarjaa parhaimmillaan.
Arvostan ehdotustasi, mutta...Olisihan tuosta Saint Lucia arvauksesta antaa sekä minulle että @Kauko Viisas 0,25 pistettä.
Tämä on taivahan tosi - nyt sekin on koettu #SuperpaskakuntapiilosanavisakisaturnausOlet reilu, mutta johonkin se raja on taas vedettävä. Nämä ennakkotapaukset ovat hyviä ja dumarointi on aina vain helpompaa ja yksiselitteisempää kun vetää isot viivat ajoissa mitä jatkossa sitten noudattaa.
Olet reilu, mutta johonkin se raja on taas vedettävä. Nämä ennakkotapaukset ovat hyviä ja dumarointi on aina vain helpompaa ja yksiselitteisempää kun vetää isot viivat ajoissa mitä jatkossa sitten noudattaa.
Ryypätessä tässä vaiheessa iltaa kaikki on kavereita. On niin kiva hoilata rommilauluja ja halata.
Oliko tämä pyyntö vai yleinen kysymys?Lauletaanko vielä Kumbaya My Lordia?
Oliko tämä pyyntö vai yleinen kysymys?
V: Lauletaan vaan/en tiedä
Edit: eikö se ole pelkkä Kumbaya?
Se vähän kuuluu asiaan tietää asioita kun pyörii epämääräisillä paskavisasivuilla. Jos et tiedä, ota selvää.Saattaahan se olla. Mistä minä tietäisin?
Se vähän kuuluu asiaan tietää asioita kun pyörii epämääräisillä paskavisasivuilla. Jos et tiedä, ota selvää.
Se olit siis sinä kuten hieman otaksuinkin.Laivan klonkku ei tiedä asioista, hän vain luulee asioita.
Saattaa olla niinkin, mutta minulle asia on PÄIVÄNselvä.Nyt on morsettaja kännissä.