Heitetäänpä oma ensimmäinen piilosana tähän väliin pettymystä (kiitos @Steril) liennyttämään.
Mikä valtio?
Alkuaine yhtyy irstailuun
Tunisia --> Si on piin kemiallinen merkki, lopuista kirjaimista (tunia) muodostuu sana naitu.
Heitetäänpä oma ensimmäinen piilosana tähän väliin pettymystä (kiitos @Steril) liennyttämään.
Mikä valtio?
Alkuaine yhtyy irstailuun
Tunisia --> Si on piin kemiallinen merkki, lopuista kirjaimista (tunia) muodostuu sana naitu.
Hyvä haku, mutta väärin meni.
Tämä olisi voinut olla Nauru eli mitä kavereilta olen kuullut, on olemassa eroottista hierontaa (nuru, onko se irstatsta?), mutta tietääkseni ei ole alkuainetta, jota kuvattaisiin kirjaimella A.Alkuaine yhtyy irstailuun
Ignoroin teidät kaikki kolmeen kertaan, raportoin, lähetän passiivis-aggressiiviseen yyveen ja tykkään.
Oikea vastaus on ääliöitä kun olette niin pitää kaikki selittää
AKAA.
TUSKIN TARVITSEE KERTOA MIKSI.
Ja niissähän minä olenkin tosi hyvä... ;-)Jos olen oikeassa niin nyt on pelkästään Afrikan valtioiden pääkaupunkeja kyselemättä
Tämä olisi voinut olla Nauru eli mitä kavereilta olen kuullut, on olemassa eroottista hierontaa (nuru, onko se irstatsta?), mutta tietääkseni ei ole alkuainetta, jota kuvattaisiin kirjaimella A.
Tiedän että tämä ei ole oikein mutta haluan jakaa ideani...Jaa, Reipas
Vastaus onTiedän että tämä ei ole oikein mutta haluan jakaa ideani...
Karisto, ei ole matkailukohde vaan Lahden kaupungin osa.
Ka-> Kas - niin kuin hämeeksi
Risto Reipas Nalle Puhista
Hyvä visa. Paskojen visojen vetäjät voisivat ottaa tästä mallia, miten otetaan osanottajatkin huomioon.
A) Madagaskar
B) Mali
C) Guinea-Bissau
D) Gambia
E) Kap Verde
F) Lesotho
G) Kamerun
H) Sambia
I) Ruanda
J) Malawi
A) Antananarivo
B) -
C) Bissau
D) -
E) Praia
F) -
G) Yaoundé
H) Lusaka
I) Kigali
J) -
Sika! Kävit kattomassa mun spoilerit. Vaadin hylkäystä tai vien tämän korkeisiin instantteihin.
Mistä huomasit?? Vaikka jätin tuon "en tiedä yhtäkään" kopioimatta. Raportoitu.
Mitkä ovat seuraavien valtioiden pääkaupungit?
A) Madagaskar
B) Mali
C) Guinea-Bissau
D) Gambia
E) Kap Verde
F) Lesotho
G) Kamerun
H) Sambia
I) Ruanda
J) Malawi