Tätä mietin.Tylsää, kun on nopeuskisa. Spoilerit tai jopa yv:t mahdollistaisivat pärjäämisen vähän hitaammillekin.
@Wiljami puuttui, muut on kutsuttu.Laita nyt hyvä visajeppe tägeihin näitä piiloniiloja kuten @MacRef @Uleåborgir @Wiljami ja en usko, että @Steril täytyy kahta kertaa kutsua. Tosin jäi viestistä vielä auki se, että millä kannella tää kisa käydään?
Ookoo. Olla enemmän niitä Genesis vanhoja ukkoja Gabriel minä. Tuo on vaan niin superärsyttävä tuo Collins. Olin onnekseni unohtanut jo koko paskan ennen kuin Atte Järvinen aukaisi haavani Pasila-jaksojen muodossa joskus kymmenen-viistoista vuotta sitten.
Juuri tämän vuoksi sinut tägätään - me muut voimme kokea paremmuutta: on vielä paskempia ja tyhmempiä kuin me. Vittu, että tulee hyvä olo!Älkää nyt jaksako tägätä mua joka vitun paskavisaan. Oon niin saatanan tyhmä, etten tiedä kuitenkaan. Vituttaa jo valmiiksi. Ootte kaikki ihan perseestä. Suurempikuinkolme.
Edit. Eikä vittu... senkin ryssin. Pienempikuinkolme. Ihan helvetin sama.
Tässä illan ja turnauksen ensimmäiset vihjeet:
#Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus
- Taiteenmaisteri lavalla
- Unkarilainen moottoripyöräjekku
- Pienen pieni jodivihannes
On ilo olla avuksi. Kiva huomata, etten ole täysin tarpeeton paskaläjä tässä Telluksella.Juuri tämän vuoksi sinut tägätään - me muut voimme kokea paremmuutta: on vielä paskempia ja tyhmempiä kuin me. Vittu, että tulee hyvä olo!
Pelastit taas päiväni. Paskuus on luonnonlahja, jota pitää vaalia ja arvostaa.
Hyödynnän kitinän- eli sananvapauttani.Mitä siellä kitiset? Etkö osaa mennä varustamon sivuille, rekisteröityä, tilata taxfreeboxia ja unsubskriptata tätä hoitoa ensi kuun alusta lähtien?
Taistellaan, jos ei piilosanoista,niin ainakin PrimeTimesta. Kilpailuja on monia ja paskuus on yksi ehdoton suosikkini. Olen ottanut oppia suuremmilta toimijoilta kuten MTV, YLE ja Nelonen - luulen voittavani tämän - ainakin paskuudessa.On muuten paska visa ja varastaa täysin paljon perinteikkäämmän Street view-visan™ ohjelmapaikan.
Tämä. Meillä jokaisella on paikkansa: minä olen kannella 2, mutta suurta iloa tuottaa tieto, että @heketsu88 on vielä alempana alkoholittomine oluineen ja mutteriaan vaalien.On ilo olla avuksi. Kiva huomata, etten ole täysin tarpeeton paskaläjä tässä Telluksella.
Mut on hilattu jo kauan sitten kölin alle. Ei siis ali, vaan alle. Alkaa olla vähän kylmä ja happikin vähissä.Tämä. Meillä jokaisella on paikkansa: minä olen kannella 2, mutta suurta iloa tuottaa tieto, että @heketsu88 on vielä alempana alkoholittomine oluineen ja mutteriaan vaalien.
Sai näitä tovin aivojumpata kuntalistaa räknäten. Veljet, chapeau!Tässä illan ja turnauksen ensimmäiset vihjeet:
#Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus
- Taiteenmaisteri lavalla
- Unkarilainen moottoripyöräjekku
- Pienen pieni jodivihannes
Tästä puuttui vielä jotain...
Tämä on niin taivahan tosi - helppoa keksiä kysymyksiä (vihjeitä), mutta vastaukset - niin ilmeisiä, mutta kun ei vaan hoksaa.Helppo tosin itse keksiä näitä muille kun lähes tulkoon aina tietää itse vastauksen.
Niinpä.
Laitetaan tämä pakettiin, jottei huomenna. Ketään muuta tällä kannella ei enää ole, joten hoidetaan hommeli.
Jos et tunne keksiväsi niin sanon sitten.
Eli myrkkyalkuaine ja meemijulkkis
Leija+ viiden tee.
Eli myrkkyalkuaine ja meemijulkkis
Leija+ viiden tee.
Välipalana piilosana, vastauksena valtio:
Käristän keittiö sisälläni.