Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nelekki:
K=1000, ansas on kannatin
Alan nyt laskemaan pisteitä ja tulokset ovat selvillä vielä tämän illan aikana!
Kyllä näin on. Annan heti kättelyssä -0,25 pistettä tuosta Malediiveistä visailujuontajalle.Jaahas, voimme varautua taas keskusteluihin, ehkä.
Kyllä näin on. Annan heti kättelyssä -0,25 pistettä tuosta Malediiveistä visailujuontajalle.
Jos avaan vielä suuni (kuvannollisesti) vähennätkö pisteitä enemmän?Kyllä näin on. Annan heti kättelyssä -0,25 pistettä tuosta Malediiveistä visailujuontajalle.
MULLA ON VIELÄKIN IHAN VÄÄRIN SAATANA!!! PITÄIS OLLA 6!Tulokset päivitetty nyt! Jos jotain huomauttamista on, ne voi suunnata jatkossa risteilylaivan kapteenille! Lähden koisimaan yksinäiselle kivelleni laivan alimmalle kannelle.
MULLA ON VIELÄKIN IHAN VÄÄRIN SAATANA!!! PITÄIS OLLA 6!
Kohta vallataan ääntenlaskukammio!
En tahdo sitä. Tahdon drinkkilippuja 11. kannen diskoon!Hyvitykseksi poistan vielä yhden mutterin risteilylaivan moottorin mutterista ja annan sen sinulle.
Serbialainen lentoyhtiö => Serbialainen = tunnettu serbialainen sotarikollinen Arkan ja lentoyhtiö SAS
- Serbialainen lentoyhtiö Arkansas @Poulu Jukki
- Nokia leikkasi puhelimen Connecticut @CuJo#31 ja @Uleåborgir
- Katariina kateissa? Missouri @Turha Kaukalo ja @CuJo#31
- Tuhat kannatinta Kansas @Uleåborgir
- Minun ottelurangaistukseni Oregon @Uleåborgir ja @redpecka
En tahdo sitä. Tahdon drinkkilippuja 11. kannen diskoon!
Kiva. Diskossa on varmaan paljon femalediivoja tänä yönä.Seilataan Maleen, kun Timbuktuun ei päästä.
Tämä oli hauska välipala @redpecka n ja @heketsu88 n visojen välillä. Kaikki ei tykkää kaikista, mutta tunnissa löytyi vastaukset kaikkiin "piilosanoihin".
Nokia leikkasi puhelimen => Nokia = Connect, leikkasi puhelimen i(phone) cut
Mielenkiinnosta kysyn @CuJo#31 ja @Uleåborgir , miten te päädyitte oikeaan vastaukseen (koska mielestäni oli hämärin)?
Mielenkiinnosta kysyn @CuJo#31 ja @Uleåborgir , miten te päädyitte oikeaan vastaukseen (koska mielestäni oli hämärin)?
Tämä osui oikeaan! :-)Matala vesialue --> Alajärvi
Tämä visasi @Kauko Viisas meni minulta ohi kun piti viettää aikaa mieheni kanssa. Olisin pari keksinyt.
Nyt minulla piilosana-visa Suomen kaupungeista.
Heppa Matsin talo
Lohi virtaavassa paikassa
Verka loppui nyt
Aikainen lintu kastuu
Ihmeellinen mäki
Ei leppävesi
Matala vesialue
Rantaviivasta esiin pistävä
Tämäkin osui, eli kotipaikkani. Oli pakko ottaa mukaan. ;-)"Rantaviivasta... Lahti"