Ei oleOulangan kansallispuisto ?
Ei oleOulangan kansallispuisto ?
Ei ole...@Iisoppi Onko Puolangalta läheltä Hepoköngästä?
No sieltä se tuli taas oikea vastaus.Karhunkierrokselta?
Sehän on Lohjan kuninkaanlinna.En tiedä mitä megavisoja täällä on menossa... Pääkaupunkikyselyjä, vaakunasotkuja ja lippuhässäköitä.
Mutta tuon nyt oman persoonani taas mukaan kun kaivoin yhden kuvan menneestäni.
Missä tässä ollaan?
No ei taida olla...Sehän on Lohjan kuninkaanlinna.
Kyllä mä nyt oman kotini tunnen.No ei taida olla...
On kyllä niin idyllinen kuva että. Sanon Taipalsaari.Mulla on tällainen street view -visa. Vastaukseksi haetaan suomalaista kuntaa tai kaupunkia.
Missä Googlen kuvausauto tässä kuvassa on liikkeellä (©Google Streetview 2020)?
Joutsa.Mulla on tällainen street view -visa. Vastaukseksi haetaan suomalaista kuntaa tai kaupunkia.
On kyllä niin idyllinen kuva että. Sanon Taipalsaari.
No jos ei ole Joutsaa enää niin sitten ollaan Kangasniemen puolella.Ja minun visaan on rajaton määrä yrityksiä. Kuitenkin selkeästä väärinkäytöksestä diskataan. Eli ei ole rajaton määrä. Ehkä 15 yritystä maksimissaan, ja yksi yritys per viesti.
Kyllähän tämä on selkeästi Kajaanin Salmijärveltä napattu kuva.
Eihän tämä nyt Joutsaa ole. Olen asunut siellä, ei näytä tutulta. Vastaan että Kesälahti.
Aika hyvin tunnistin, että en oo ollu tuolla päinkään ikinä. Vedetään vielä yks. Hartolassa ollaan.Ei ole Kesälahtikaan, mutta hyvin tunnistit, ettei ole Joutsaa. Tunnen henkilöitä sekä Kesälahdelta, että arvuuttamaltani paikkakunnalta, joten sikäli olet hieman jäljillä.
Mulla on tällainen street view -visa. Vastaukseksi haetaan suomalaista kuntaa tai kaupunkia.
Aika hyvin tunnistin, että en oo ollu tuolla päinkään ikinä. Vedetään vielä yks. Hartolassa ollaan.
En kato edes karttaa, luotan maantietoon. Se on joko Hirvensalmi tai nothing.Ei ole valitettavasti Hartolakaan, mutta itä-länsi-suunnassa lähdettiin Kesälahdelta siihen oikeaan suuntaan.
En kato edes karttaa, luotan maantietoon. Se on joko Hirvensalmi tai nothing.