(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 198 878
  • 7 951

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Iisoppi Onko Puolangalta läheltä Hepoköngästä?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Karhunkierrokselta?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mulla on tällainen street view -visa. Vastaukseksi haetaan suomalaista kuntaa tai kaupunkia.

Missä Googlen kuvausauto tässä kuvassa on liikkeellä (©Google Streetview 2020)?
 

Liitteet

  • Screenshot_20210105_232554.jpg
    Screenshot_20210105_232554.jpg
    189,6 KB · kertaa luettu: 78
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ja minun visaan on rajaton määrä yrityksiä. Kuitenkin selkeästä väärinkäytöksestä diskataan. Eli ei ole rajaton määrä. Ehkä 15 yritystä maksimissaan, ja yksi yritys per viesti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eijjei, ei osu. @redpecka @Hera80

Kyllä mä uskon hei että te visailijat tämän tiedätte, tämä on ihan helppo.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kyllähän tämä on selkeästi Kajaanin Salmijärveltä napattu kuva.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllähän tämä on selkeästi Kajaanin Salmijärveltä napattu kuva.

Ei ole Kajaani.

Mutta hyvä tsemppi teillä on päällä, kyllä se vielä löytyy. Vastausaikaa siihen asti kun huomenna heräilen, eli luultavasti noin yhteentoista. Päivystän kyllä tässä vielä johonkin kolmen hujakoille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eihän tämä nyt Joutsaa ole. Olen asunut siellä, ei näytä tutulta. Vastaan että Kesälahti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eihän tämä nyt Joutsaa ole. Olen asunut siellä, ei näytä tutulta. Vastaan että Kesälahti.

Ei ole Kesälahtikaan, mutta hyvin tunnistit, ettei ole Joutsaa. Tunnen henkilöitä sekä Kesälahdelta, että arvuuttamaltani paikkakunnalta, joten sikäli olet hieman jäljillä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei ole Kesälahtikaan, mutta hyvin tunnistit, ettei ole Joutsaa. Tunnen henkilöitä sekä Kesälahdelta, että arvuuttamaltani paikkakunnalta, joten sikäli olet hieman jäljillä.
Aika hyvin tunnistin, että en oo ollu tuolla päinkään ikinä. Vedetään vielä yks. Hartolassa ollaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Aika hyvin tunnistin, että en oo ollu tuolla päinkään ikinä. Vedetään vielä yks. Hartolassa ollaan.

Ei ole valitettavasti Hartolakaan, mutta itä-länsi-suunnassa lähdettiin Kesälahdelta siihen oikeaan suuntaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös