Rotta mikä rotta. Nokialla on näätä. Paska visa.
Joskus törmännyt tähän kysymykseen, mutta en muista suin surminkaan oikeaa vastausta. Siitä huolimatta vastaan Nauru.Pistetääs välikysymys, eli mikä on maailman pyörein valtio?
Joskus törmännyt tähän kysymykseen, mutta en muista suin surminkaan oikeaa vastausta. Siitä huolimatta vastaan Nauru.
Pyydän nöyrimmin anteeksi. Unohdin koko paska visan. No en ois kuitenkaan tiennyt. En tiedä ikinä. Mitä vittua minä täällä notkun?
Pistetääs välikysymys, eli mikä on maailman pyörein valtio?
Sierra Leone
Miten tuo mitataan?Pistetääs välikysymys, eli mikä on maailman pyörein valtio?
Mitataan jokaisen maan kallistuskulma ja näin saadaan niiden suhde vaakatasoon. Perusjuttuja.Miten tuo mitataan?
No hitto, minä olen lintsannut tuonkin fysiikantunnin. Siispä en tuotakaan tiennyt. Kuinka iso ero Sierra Leonen ja Naurun kallistuskulmilla on? Ja kumpi on isompi?Mitataan jokaisen maan kallistuskulma ja näin saadaan niiden suhde vaakatasoon. Perusjuttuja.
Jatkakaa seuraavaa luetteloa.
Alankomaiden rajanaapureita ovat Belgia, Saksa ja ?
Jatkakaa seuraavaa luetteloa.
Alankomaiden rajanaapureita ovat Belgia, Saksa ja ?
Ranska.
No sitten ei Alankomailla ole muita rajanaapureita kuin Belgia ja Saksa.
Jep, laittoivat tässä kerran yhden saaren puoliksi Karibialla.
Karibialla sijaitseva Saint-Martin'in saari on jaettu kahtia Ranskan ja Alankomaiden välillä ja siellä todellakin on raja, vaikka se ei oikeasti missään näykään, ovathan molemmat EU-maita.
St. Martin on tunnettu Maho Beach -rannasta, missä lentokoneet laskeutuvat todella matalalla rannan kohdalla.
Olen siis ylittänyt Ranskan ja Alankomaiden rajan - kaksi kertaa.
Ainakin Ranskan kohdalla englanninkielinen Wikipedia kertoo Alankomaiden olevan Ranskan rajanaapuri.Aika outoa, etteivät Alankomaiden ja Ranskan wikipedia-sivustot eivät mainitse sanaakaan siitä, että ne olisivat toistensa rajanaapureita.
Aika outoa, etteivät Alankomaiden ja Ranskan wikipedia-sivustot eivät mainitse sanaakaan siitä, että ne olisivat toistensa rajanaapureita.
Kysehän on sangen merkityksettömästä yksityiskohdasta, mutta kelpaa oikein hyvin visailukysymykseksi. Kaikkea ei löydy (suomenkileisestä) Wikipediastakaan.Ainakin Ranskan kohdalla englanninkielinen Wikipedia kertoo Alankomaiden olevan Ranskan rajanaapuri
Jeps, vähän kuten seuraava:Kysehän on sangen merkityksettömästä yksityiskohdasta, mutta kelpaa oikein hyvin visailukysymykseksi.