(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 203 776
  • 7 951

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Pregameshow

Rauha Luolola: @Unkka Laivan kansillahan ei virallisesti saa juosta. Olette kumminkin juossut ehkä kymmeniä kilometrejä laivapoliisit perässänne. Luuletteko, että olette saanut tästä tarvittavaa lisäboostia illan kamppailuun?
Joo, anteeksi. Tai ei siis anteeksi tuosta juoksemisesta vaan siitä, että myöhästyin tästä haastattelusta. Olin aivan alakannella ja kunto loppui portaissa. Toinen lenkkarikin hävisi eilen diskossa, vaikka en tunnetusti juo väkeviä. Liekö kukaan ottanut talteen?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Herätä Kuosmane hytistä laulamaan se. Jos ei ole siellä niin luultavasti Fim Kloorin kanssa allasosastolla.

Floor sammui jo lattialle (pun intended) Kuosmasen kainaloon. Kuulin kyllä, että Janne Porkka osaa vetää Viittalaulun hyvin. Vaikka onkin parin promillen kumarassa.

Muualla soitetaan kuulemma Maammelaulua, meillä jotain aivan muuta.

Hyvät naiset ja herrat, hiljentykäämme Janne Porkan esittämän kisahymnin ajaksi:


 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
1/4

Hyvin veti Porkka tuon hymnin!
 

Liitteet

  • 86a.png
    86a.png
    21,2 KB · kertaa luettu: 51

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nyt on ollut kyllä seulat/imurit maalissa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
@Unkka käyttää huijausmenetelmiä?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No, toisaalta mikä olisikaan kuvaavampi päätös kaudelle kuin ratkaiseva niitti lauantaina.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
@Unkka käyttää huijausmenetelmiä?
Kerropa mitä? Eikö tässä saa luntata kartasta? Olen kyllä näitä maita myös painanut mieleeni matkanvarrella. Kuten tuon Jemenin, kun @Kauko Viisas sen runkosarjassa tiesi ennen minua. Kun en silloin huomannut tuota Sokotran saarta. Nyt hoksasin heti, ja muistin runkosarjasta. Togon pohjoisosa on jo pitkään ollut tärppinä. Eli tuuriakin oli taas mukana.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Millaisia nämä olisivat? Kiinnostaisi itteenikin.

Kerropa mitä? Eikö tässä saa luntata kartasta? Olen kyllä näitä maita myös painanut mieleeni matkanvarrella. Kuten tuon Jemenin, kun @Kauko Viisas sen runkosarjassa tiesi ennen minua. Kun en silloin huomannut tuota Sokotran saarta. Nyt hoksasin heti, ja muistin runkosarjasta. Togon pohjoisosa on jo pitkään ollut tärppinä. Eli tuuriakin oli taas mukana.

Vitsi, vitsinä:).
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No nyt vaikuttaa jo pahalta. Ei sen selkärangan takia, vaan luulenpa että saat rentoutta peliin. Se on minulle paha paikka.
Kunpa noin olisikin. Todennäköinen lopputulos tässä on kuitenkin osaltani lämmintä kättä, niin ei se mitään lisäpotkua tuo. Luovuta en toki koskaan, mutta kyllähän tässä nyt vain odottaa että tuon karttahelvetin pystyy unohtamaan määrittämättömiksi ajoiksi.

Ehkä keskityn jatkossa siihen saleiluun taas enemmän, siinä kuitenkin tavoitteet on mahdollista vielä saavuttaakin.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tulipa mieleen tapaus jostain 80-luvulta, kun Trivial Pursuit peli tuli Suomeen. Kavereiden kanssa sitä pelattiin ja minä voitin useimmiten. Kohta ne ei alkaneet enää pelaamaan minun kanssa. Väittivät että olen opetellut kysymykset ulkoa. Vastasin etten ole kuin vastaukset. Ei auttanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös