Onko Fim Kloor se legendaarinen henkilö joka laittoi markan kellumaan?Fim Kloorin kanssa allasosastolla.
Joo, anteeksi. Tai ei siis anteeksi tuosta juoksemisesta vaan siitä, että myöhästyin tästä haastattelusta. Olin aivan alakannella ja kunto loppui portaissa. Toinen lenkkarikin hävisi eilen diskossa, vaikka en tunnetusti juo väkeviä. Liekö kukaan ottanut talteen?Pregameshow
Rauha Luolola: @Unkka Laivan kansillahan ei virallisesti saa juosta. Olette kumminkin juossut ehkä kymmeniä kilometrejä laivapoliisit perässänne. Luuletteko, että olette saanut tästä tarvittavaa lisäboostia illan kamppailuun?
Herätä Kuosmane hytistä laulamaan se. Jos ei ole siellä niin luultavasti Fim Kloorin kanssa allasosastolla.
Millaisia nämä olisivat? Kiinnostaisi itteenikin.@Unkka käyttää huijausmenetelmiä?
Kerropa mitä? Eikö tässä saa luntata kartasta? Olen kyllä näitä maita myös painanut mieleeni matkanvarrella. Kuten tuon Jemenin, kun @Kauko Viisas sen runkosarjassa tiesi ennen minua. Kun en silloin huomannut tuota Sokotran saarta. Nyt hoksasin heti, ja muistin runkosarjasta. Togon pohjoisosa on jo pitkään ollut tärppinä. Eli tuuriakin oli taas mukana.@Unkka käyttää huijausmenetelmiä?
Selkäranka on ollut jo pari päivää poikki, ei tunnu enää missään. Ehkä poltan joka ikisen karttakirjan mitä kaapeista löytyy.Maanantaina sitten.
No nyt vaikuttaa jo pahalta. Ei sen selkärangan takia, vaan luulenpa että saat rentoutta peliin. Se on minulle paha paikka.Selkäranka on ollut jo pari päivää poikki, ei tunnu enää missään.
Millaisia nämä olisivat? Kiinnostaisi itteenikin.
Kerropa mitä? Eikö tässä saa luntata kartasta? Olen kyllä näitä maita myös painanut mieleeni matkanvarrella. Kuten tuon Jemenin, kun @Kauko Viisas sen runkosarjassa tiesi ennen minua. Kun en silloin huomannut tuota Sokotran saarta. Nyt hoksasin heti, ja muistin runkosarjasta. Togon pohjoisosa on jo pitkään ollut tärppinä. Eli tuuriakin oli taas mukana.
Kunpa noin olisikin. Todennäköinen lopputulos tässä on kuitenkin osaltani lämmintä kättä, niin ei se mitään lisäpotkua tuo. Luovuta en toki koskaan, mutta kyllähän tässä nyt vain odottaa että tuon karttahelvetin pystyy unohtamaan määrittämättömiksi ajoiksi.No nyt vaikuttaa jo pahalta. Ei sen selkärangan takia, vaan luulenpa että saat rentoutta peliin. Se on minulle paha paikka.