(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 203 764
  • 7 951

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Juu tuota. Nyt meni tunteisiin ja huolella. Sanotaan vaikka kauniisti näin.
 

npc

Jäsen
Keskiviikko - Finaalit #3

@Steril - @Unkka 0-2
(otteluvoitot 1-2)
- - - - - - - - - - - -
Torstai - Välipäivä
Perjantai - Finaalit #4 - 18.00

Nyt treenaamaan laivan punttikselle tai juoksemaan kansia ympäri, kuka mitäkin. Ylihuomenna jatkuu.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tiukkoja taistoja molemmat - pienet marginaalit vai miten sitä sanotaan-
En tiedä. Varmaankin sitten niin. Tästä on kyllä vaikea kerätä itseään, tuntui kyllä niin hävityltä kun vain tuntua voi. Ihan oikeasti, nyt vituttaa. Se maanantai ei vituttanut koska silloin olin vain niin paljon huonompi. Nyt ei ollut siitä kyse.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
En tiedä. Varmaankin sitten niin. Tästä on kyllä vaikea kerätä itseään, tuntui kyllä niin hävityltä kun vain tuntua voi. Ihan oikeasti, nyt vituttaa. Se maanantai ei vituttanut koska silloin olin vain niin paljon huonompi. Nyt ei ollut siitä kyse.

Viitan vaihto?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Lepopäivä saattaa tehdä oikein hyvää tässä vaiheessa.
Päinvastoin, nyt juuri toivoisi että sarja jatkuisi mahdollisimman nopeasti. Kunnon selkäsaunan jälkeen se lepopäivä tuntuisi jotenkin hyödyllisemmältä.
 

npc

Jäsen
En tiedä. Varmaankin sitten niin. Tästä on kyllä vaikea kerätä itseään, tuntui kyllä niin hävityltä kun vain tuntua voi. Ihan oikeasti, nyt vituttaa. Se maanantai ei vituttanut koska silloin olin vain niin paljon huonompi. Nyt ei ollut siitä kyse.
Gymin raudat saa varmaan kyytiä seuraavaksi... Ota se hytin "ei saa häiritä" -lappu ja laita oveen varmuuden vuoksi.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Gymin raudat saa varmaan kyytiä seuraavaksi... Ota se hytin "ei saa häiritä" -lappu ja laita oveen varmuuden vuoksi.
Ennätykset voisi paukkua. Ei tarvitse edes nappeja vetää kun aggre tulee ihan luonnostaan.

Menen sinne kyllä vasta huomenna.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ai niin tällainenkin täällä vielä on menossa. Tullut tässä välissä jo pyyhittyä mielestä koko tuo finaalisarjan alku.
 

npc

Jäsen
Pregameshow

Silkkiä-Harva: @Steril Te olette nyt katsonut itseänne punttisalin peilistä koko eilisen illan. Onko nyt itse peliin katsomisen paikka?

Rauha Luolola: @Unkka Laivan kansillahan ei virallisesti saa juosta. Olette kumminkin juossut ehkä kymmeniä kilometrejä laivapoliisit perässänne. Luuletteko, että olette saanut tästä tarvittavaa lisäboostia illan kamppailuun?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Silkkiä-Harva: @Steril Te olette nyt katsonut itseänne punttisalin peilistä koko eilisen illan. Onko nyt itse peliin katsomisen paikka?
Nyt kuule kuka ikinä oletkin niin ala sääkin heräämään. Tuu ite tänne arvailemaan ja voittamaan runkosarja sekä laittamaan todennäköinen mestari @Unkka näissä olosuhteissa niin tiukille kun vain mahdollista niin minä tuun sinne mikin toiselle puolelle jakamaan noita viisauksia. Tässä on viitta, tuu ihmeessä hakemaan. Mun tehtävä on täällä voittaa neljä peliä mutta mä en saa niitä sekunteja kellosta takaisin vaikka mitä tekisin. Loput hoiti veli @Unkka . Nyt tulee sen verran unista settiä että mua suorastaan hävettää.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jos olisin @Steril vaatisin että ennen pelin alkua soitetaan virallinen kisahymni (Viittalaulu). Kun se on soitettu, voitti Steril, kun sitä ei ole soitettu, voittaja on ollut @Unkka . Miettikääpä tätä.

Lupaan toimia seremoniamestarina hieman ennen h-hetkeä ihan finaalisarjan tasaisuuden nimissä.
 
Viimeksi muokattu:

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kuule kuka ikinä oletkin niin ala sääkin heräämään. Tuu ite tänne arvailemaan ja voittamaan runkosarja sekä laittamaan todennäköinen mestari @Unkka näissä olosuhteissa niin tiukille kun vain mahdollista niin minä tuun sinne mikin toiselle puolelle jakamaan noita viisauksia. Tässä on viitta, tuu ihmeessä hakemaan. Mun tehtävä on täällä voittaa neljä peliä mutta mä en saa niitä sekunteja kellosta takaisin vaikka mitä tekisin. Loput hoiti veli @Unkka . Nyt tulee sen verran unista settiä että mua suorastaan hävettää.
Pikku-Tamiko se siellä?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onneksi @Kauko Viisas ei maininnut Pikku-Hakkia, siinä olisi jo ollut henkilöllisyyden arvuuttelua.

Pikku-Tami ei sentään käsittääkseni ole kenenkään kuuluisuuden lempinimi.
 

npc

Jäsen
Nyt kuule kuka ikinä oletkin niin ala sääkin heräämään. Tuu ite tänne arvailemaan ja voittamaan runkosarja sekä laittamaan todennäköinen mestari @Unkka näissä olosuhteissa niin tiukille kun vain mahdollista niin minä tuun sinne mikin toiselle puolelle jakamaan noita viisauksia. Tässä on viitta, tuu ihmeessä hakemaan. Mun tehtävä on täällä voittaa neljä peliä mutta mä en saa niitä sekunteja kellosta takaisin vaikka mitä tekisin. Loput hoiti veli @Unkka . Nyt tulee sen verran unista settiä että mua suorastaan hävettää.
Silkkiä-Harva: Mutta te saitte järjestelmältä kotiedun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös