Kuten minulla eilen. Toki pyyhit silloin minulla lattiaa oikein huolella. Nyt oli sekuntipeliä.Juu tuota. Nyt meni tunteisiin ja huolella.
En tiedä. Varmaankin sitten niin. Tästä on kyllä vaikea kerätä itseään, tuntui kyllä niin hävityltä kun vain tuntua voi. Ihan oikeasti, nyt vituttaa. Se maanantai ei vituttanut koska silloin olin vain niin paljon huonompi. Nyt ei ollut siitä kyse.Tiukkoja taistoja molemmat - pienet marginaalit vai miten sitä sanotaan-
En tiedä. Varmaankin sitten niin. Tästä on kyllä vaikea kerätä itseään, tuntui kyllä niin hävityltä kun vain tuntua voi. Ihan oikeasti, nyt vituttaa. Se maanantai ei vituttanut koska silloin olin vain niin paljon huonompi. Nyt ei ollut siitä kyse.
Lepopäivä saattaa tehdä oikein hyvää tässä vaiheessa.tuntui kyllä niin hävityltä kun vain tuntua voi. Ihan oikeasti, nyt vituttaa.
Päinvastoin, nyt juuri toivoisi että sarja jatkuisi mahdollisimman nopeasti. Kunnon selkäsaunan jälkeen se lepopäivä tuntuisi jotenkin hyödyllisemmältä.Lepopäivä saattaa tehdä oikein hyvää tässä vaiheessa.
Lepopäivä tekee hyvää molemmille. Itse olen ihan puhki. Ja pitää vielä miettiä piilosanoja, 5 jo ratkaistu.Lepopäivä saattaa tehdä oikein hyvää tässä vaiheessa.
Gymin raudat saa varmaan kyytiä seuraavaksi... Ota se hytin "ei saa häiritä" -lappu ja laita oveen varmuuden vuoksi.En tiedä. Varmaankin sitten niin. Tästä on kyllä vaikea kerätä itseään, tuntui kyllä niin hävityltä kun vain tuntua voi. Ihan oikeasti, nyt vituttaa. Se maanantai ei vituttanut koska silloin olin vain niin paljon huonompi. Nyt ei ollut siitä kyse.
Ennätykset voisi paukkua. Ei tarvitse edes nappeja vetää kun aggre tulee ihan luonnostaan.Gymin raudat saa varmaan kyytiä seuraavaksi... Ota se hytin "ei saa häiritä" -lappu ja laita oveen varmuuden vuoksi.
Nyt kuule kuka ikinä oletkin niin ala sääkin heräämään. Tuu ite tänne arvailemaan ja voittamaan runkosarja sekä laittamaan todennäköinen mestari @Unkka näissä olosuhteissa niin tiukille kun vain mahdollista niin minä tuun sinne mikin toiselle puolelle jakamaan noita viisauksia. Tässä on viitta, tuu ihmeessä hakemaan. Mun tehtävä on täällä voittaa neljä peliä mutta mä en saa niitä sekunteja kellosta takaisin vaikka mitä tekisin. Loput hoiti veli @Unkka . Nyt tulee sen verran unista settiä että mua suorastaan hävettää.Silkkiä-Harva: @Steril Te olette nyt katsonut itseänne punttisalin peilistä koko eilisen illan. Onko nyt itse peliin katsomisen paikka?
Pikku-Tamiko se siellä?Nyt kuule kuka ikinä oletkin niin ala sääkin heräämään. Tuu ite tänne arvailemaan ja voittamaan runkosarja sekä laittamaan todennäköinen mestari @Unkka näissä olosuhteissa niin tiukille kun vain mahdollista niin minä tuun sinne mikin toiselle puolelle jakamaan noita viisauksia. Tässä on viitta, tuu ihmeessä hakemaan. Mun tehtävä on täällä voittaa neljä peliä mutta mä en saa niitä sekunteja kellosta takaisin vaikka mitä tekisin. Loput hoiti veli @Unkka . Nyt tulee sen verran unista settiä että mua suorastaan hävettää.
Pikku-Tamiko se siellä?
Nyt älä leiki hyvä mies tulella!Pikku-Tamiko se siellä?
Silkkiä-Harva: Mutta te saitte järjestelmältä kotiedun.Nyt kuule kuka ikinä oletkin niin ala sääkin heräämään. Tuu ite tänne arvailemaan ja voittamaan runkosarja sekä laittamaan todennäköinen mestari @Unkka näissä olosuhteissa niin tiukille kun vain mahdollista niin minä tuun sinne mikin toiselle puolelle jakamaan noita viisauksia. Tässä on viitta, tuu ihmeessä hakemaan. Mun tehtävä on täällä voittaa neljä peliä mutta mä en saa niitä sekunteja kellosta takaisin vaikka mitä tekisin. Loput hoiti veli @Unkka . Nyt tulee sen verran unista settiä että mua suorastaan hävettää.
Yks pomppu, yks sekunti sinne tänne, se on visailua. Simple as that. Kaikkeen ei voi vaikuttaa.Silkkiä-Harva: Mutta te saitte järjestelmältä kotiedun.
Herätä Kuosmane hytistä laulamaan se. Jos ei ole siellä niin luultavasti Fim Kloorin kanssa allasosastolla.Lupaan toimia seremoniamestarina hieman ennen h-hetkeä ihan finaalisarjan tasaisuuden nimissä.